Inseminaatio-ensikertalaiset keväällä 2012

Kiitos dani84 kysymästä mikä on ovistilanteeni!

Tilanne on se että sain hailakat haamut la+su, ja tänään menin ultraan. Rakkulat edelleen pienia, suurin 12 mm ja kohdunlimakalvo 6.5 mm. Eli muutos hyvin pientä. kp 22. Verikokeesta näkyi että en ole ovuloinut ja kaikki arvot ovat romahtaneet! Joten tämän kierron hoito loppui kun seinään!

Nyt jotain hormooneja että tulee "menkat" ja ensi kierrossa tupla klomi annos, piikittelysta ei ole puhuttu mitään.

En tiedä vaikka en olisi ovuloinut sitten viime vuoden kun kiertoni ovat niin pitkät. Syynä voi olla kilpirauhasen vajaatoiminta joka todettiin pari kuukautta sitten kun aloitin hoidot. Lääkkeistä huolimatta arvot eivät ole tippuneet, vaan huonontuneet entisestään. Sitäkin lääkitystä siis nostetaan!

Huhuh. Eikä tämä pettymysten sarjassa ole varmaan vielä mitaan, mutta silti harmittaa että näin kävi.
 
Vauvahaaveita86 meillä menee hommat nyt melkein samaan aikaan. Mulla alustavasti sovittu punktio maanantaille. Ensin mietittiin jo sitä perjantaita, mutta hidastettiin varmuudeksi tahtia. Alkion siirto luonnollisesti sitten myöhemmin ensiviikolla, ke tai to, sitä ei vielä ole lyöty lukkoon.

Olenkin jo aikaisemmin maininnut, että ollaan yksityisellä hoidoissa. Maksaa todella paljon, mutta olen samaa mieltä siitä, että palvelu on myös paljon parempaa. Lisäksi positiivista on se, että pystyy itse vaikuttamaan asioihin niin paljon. Julkisella puolella kun mennään sen tietyn protokollan mukaan. Minullakin kun tuota ikää on jo 36, niin tuntuu, että alkaa olla jo kiire!!! Lääkäri kyllä rauhoitteli viime kerralla, että ei sen suhteen ole ihan vielä hätää. Tänään olisi taas ultraus edessä. Alkaa jo hiipiä jännitys siitä, mitä sisuskaluissa on pariin päivään tapahtunut.
 
Tervetuloa Unelma81, juurikin oikea paikka vertaistuenhaulle! :)

Moa2012, tosi harmi juttu et meni yks kierto "hukkaan"... Toivottavasti se isompi annos osuu sit paremmin kohilleen seuraavassa kierrossa!

idealisti mitä ne sitten niin pahasti möhli että jouduitte noin pitkään odottamaan? :eek: Eihän sitä menetettyy aikaa takasin saa mut jotenkin jos voisivat hyvittää tms...

dani84 mut teilhän on sit tosi kivasti kun saatte olla yksityisellä hoidossa kunnan hinnoilla, kelpais mullekin :D Mä en oo ite viel ollu kunnalla muutakun ensikäynnillä ja sieltä jo jäi vähän kalsee olo koko paikasta, oon kyl tykännyt niiin paljon tosta yksityisenpuolen hoidosta ja henkilökunnasta!

mariella76 me saadankin sit jännäillä yhdessä, jännää tosiaan tulee olemaan, vähän erilailla kun inssissä kun mahikset kuitenkin niin paljon paremmat mut sit jos (ja kun) tulee nega ni varmaan tulee olemaan isoin isku tähän mennessä kun kuitenkin se "viimeinen oljenkorsi" menossa... No mutta toivotaan että onni meitä kaikkia jossain vaiheessa ainakin suosis! :) Mitä siellä ultrassa tänään sanottiin, oliko paljon folleja kasvanut?
 
Taas on sitten ultrassa käyty. Kymmenkunta follikkelia näkyi, tiedä sitten, onko kaikissa solu sisällä. Ja onko ne kaikki sitten tarpeeksi kypsiä. Ja hedelmöittyykö ne ja alkavatko jakautua... loputon määrä kysymyksiä risteilee päässä.... Olisipa jo kaikki tehty, niin voisi vaan keskittyä testailun odottamiseen.

Onko sulla Vauvahaaveita86 tullut minkälaisia oireita lääkkeistä? Mulla on alaselkä ja -vatsa ihan turtana. Kumartelu ja muu kyykkiminen on tosi tuskallista. Tänään olo oli tosi alavireinen ja masentunut, vaikka kaikki meni loistavasti, eikä ollut mitään syytä vetistelyyn. Mies on sitä mieltä, että minä olen ollut tosi ärtynyt muutaman viime päivän ajan. Totta sekin tarkemmin ajatellen... Ollaan nimittäin riidelty vime viikon aikana varmasti enemmän, kuin koko viime vuonna. Jospa sekin helpottaisi, kun kaikki tämä on ohi. Toivottavasti saadaan sen verran alkioita, että riittää sinne pakkaseenkin, niin ettei tätä ruljanssia tarvitse ihan heti uusia!
 
Noi kysymykset on tuttuja, lääkäri neuvo et jos mentäis askel kerrallaan ja pohditaan sit vastauksia niihin kysymyksiin jos ne tulee vastaan, tais siis kyllästyy mun kyselyihin :D

Mut hyvälta kuulostaa mariella! Minkä kokosia ne follit oli? Ja maanantaina sitten punktio? Mulla ei oo ihan noin montaa follia kasvamassa, mut toivottavasti sen verran hyviä yksilöitä et päästäis alkionsiirtoon maanantaina... Ei mulla kyllä ole mitään oireita ollut, ainoastaan mahakipu alko edellispäivänä, alamaha vähän vihloo varsinkin jännittäessä sitä, mut nyt sekin tuntuu menneen ohi... Mut muuten oon kyl ollu ihan hyvällä tuulella, huomista jännityksellä odottaen! :) En kyl yhtään odota sitä turvottelua joka punktion jälkeen todennäkösesti iskee ja pahimmassa tapauksessa hyperi :/ Tollaset kipuilut on varmaan ihan normaalia mitä sullakin on ollut! Ja joo olishan se ihanaa jos sais pakkaseenkin muutaman mut en kyl elättele toiveita sen suhteen ku niitä on tosiaan niin vähän tuolla, kunpa ees yks saataisiin siirtoon :S Täytyy huomenna tulla kertomaan miten punktio meni, lauantaiaamuna saa sitten kuulla tuomion että onko ne hedelmöittynyt, voi olla et uni jää vähän vähäseks sinä yönä :D
 
Moa2012 Voi ei, olipa huonoa tuuria :( Toivottavasti tupla-annos clomeja auttaa ja saisitte myös kilpparilääkitykset kohdilleen!!

Taas käyty ultrassa ja hyvältä näytti; yksi folli oli valmis, joten pistin Pregnylin nyt iltapäivästä ja inssi tehdään huomenna. En tajunnut follien kokoja sen tarkemmin kysellä, mutta kaksi muuta oli vielä sen verran pieniä ettei ne ilmeisesti ehdi huomiseksi enää tarpeeksi kasvaa ja tällä kertaa mennään tuon yhden follin varassa. LH ja FSH-kokeitten tulokset tuli myös ja ne oli molemmat kunnossa :)
 
dani84 onko inssi ohi jo? Toivottavasti tärppää! =)

Onko teillä muuten jo lapsia ennestään vai onnko kaikilla esikoisen yritys menossa? Meillä esikoista yritetään...
Äsken kotiuduttu punktiosta, aika iisi juttu oli, turha siis lueskella täältä ja muualta mitään kauhutarinoita, niin yksilöllistä. Tietty vähän tuntu piikit tuolla, mut ei mitään erikoista, ultraaminenkin on joskus kivuliaampaa. Lääkkeistä tuli aikamoinen pöhnä mut vaikutus lakkas nopeesti, toimenpiteen jälkeen maha oli kipee mut sain 1000mg paracetamolia ni kivutkin helppas aika pian. Nyt alkaa taas vähän tuntuu mut lääkettä sit vaan jos yltyy kovemmaks. Saalis oli aika niukka, vaan ja ainoastaan 3 munasolua saatiin. Tosin laatu korvaa määrän, lääkäri sano että vaikka usein voidaan saada se 15 munasoluakin niin silti voi olla että yks vaan hedelmöittyy et sinänsä toi määrä ei kerro mitään ja et mun tapauksessa tää on hyvä juttu ettei tullut liikaakaan. Huomisaamua ja mahdollista soittoa epäonnistumisesta odotellessa:/ Ihan kamalaa jos joutuu heräämään siihen puhelinsoittoon että nyt on käynyt niin että yksikään niistä kolmesta ei hedelmöittynyt :'( No mutta turha murehtia vielä, murehditaan sitten jos soitto tulee...
 
Inssi tehty ja eipä kovin hyviä uutisia tullut...Miehen siittiömäärä oli romahtanut edellisestä kerrasta hurjasti; viimeksi siittiöitä oli ennen pesua 45milj./ml ja nyt niitä oli vaan 2milj./ml : / No ne pestiin nyt sitten vähän eri tavalla ja pesun jälkeen niitä oli 76 milj./ml. Siinä oli siis kaikki huonotkin mukana, liikkumattomia noista oli 44%. Nopeasti eteneviä oli pesun jälkeen vaan 8%, kun viimeksi oli 40%...Noilla tuloksilla ei kyllä kummoiset onnistumisprosentit voi olla :(

Vauvahaaveita86 Kiva kuulla, että se punktio ei välttämättä niin kamala juttu olekaan. Toivotaan, että kaikki kolme hedelmöittyy :) Onko sulle tarkoitus siirtää yksi vai kaksi?

Meillä yritetään toista. Meillä on yhteinen 3v. lapsi (luomuna reilun vuoden yrityksen jälkeen) ja miehellä on myös edellisestä liitosta yksi lapsi. Toista alettiin yrittää kun esikoinen oli 7kk, koska oltiin varauduttu, että yritys voi taaskin vähän kestää, mutten ois arvannut että siitä ihan näin vaikeeta tulee...Kohta 3 vuotta yritystä täynnä : /

Mitäs meidän piinailijoille kuuluu? Olikos Sofiannan testipäivä jo mennyt? Teddy-bearilla ja Manuliinalla alkaa myös olemaan jo jännät paikat, onko mitään oireita? :)
 
No voi harmi... Miten se nyt noin paljon sit heitti edelliskertaan verrattuna? :O Sanoko lääkäri mitään et mikä voi vaikuttaa? Oliko kuitenkin pidättäytymisaika sama ku viimekskin? Mut ei sitä koskaan tiedä koska tärppää, ei siihen tarvita ku se yks priimasiittiö kuitenkin =) Pidetään peukkuja!!!

Tarkotus on siirtää yks, mut kysyin että jos kaks kolmesta hedelmöittyy ja se toinen ei vaikka ois niin hyvä ku se toinen ni siirretäänkö silti vaan yks ku ei varmaan järkeä pakastaa sellasta ei niin hyvää yksilöä, niin hoitaja sanoi et siin kohtaa varmaan lääkärin kanssa mietitte et jos siirrettäis molemmat. Mutta ehkä turha vielä niin pitkälle miettiä, jännittää ihan hulluna huomisaamu :popcorn:
 
Viimeksi pidättäytymisaika oli 4 päivää ja nyt 3, eli senkin pitäis olla riittävä...Lääkäri sanoi että flunssa, kuume ja jotkut lääkkeet voi aiheuttaa tuollaisen romahduksen, mutta ei mies ole kipeänäkään ollut eikä mitään uusia lääkkeitä ole ollut käytössä. Lääkäristä lähdettyä tuli mieleen, että voiko allergialääke (antihistamiini) vaikuttaa tuloksiin? Ne ei edes tulleet mieleen, kun mies on niitä samoja lääkkeitä käyttänyt jo vuosia ja käytti niitä edellisessä kierrossakin. Nyt mies on käyttänyt niitä päivittäin ja oli kuulemma ottanut sen 1-2h ennen näytteen ottoa, oisko sillä vaikutusta :confused:
 
Vauvahaaveita86 Toivotaan tosiaan että kaikki kolme hedelmöittyis, ja kuten sanoit ni laatu korvaa monesti määrän:) Kyselit monettako yritellään. Täällä olis ensimmäinen haaveissa, yritetty jo kohta kolme vuotta eli alkaa usko mennä koko hommaan... Ikätovereilla ja muillakin kavereilla ku on menossa jo toinen tai kolmas kierros, ilman ihmeempää yrittämistä:headwall: No, maailma ei oo reilu paikka, ei.

dani84 Eihän täällä vielä mitään jännää ole, viikon päästä sunnuntaina vasta testipäivä, nyt siis pp 7. Mut koska sitä tahtomattaankin seurailee kroppaansa ylitarkasti ni viime kiertoon erona oli se että nännit oli kyl pidempään kipeenä inssin jälkeen ku viimeks. Mut se nyt vaihtelee muutenki kierrosta toiseen. Eli nyt sitte vaan jatketaan tätä tuskaista odottelua...Lohtuna se että mitä todennäkösimmin ehditään tehdä vielä se kolmas inssi ennen juhannusta, ja siitä sitte vaan ivf-jonoon...Ugh.: /
Aika jännä kyllä että noin paljon on määrät romahtanu! Mutta voihan se hedelmöitys silti onnistua, siihen ku tarvitaan vaan se yks sinnikäs siimahäntä;) Mites muuten, oletteks te yksityisellä vai julkisella hoidoissa? Aattelin vaan ku itse en oo noin tarkkoja selontekoja määristä edes saanu, kyllä se lääkäri ne on siinä maininnu mutta eihän semmoset mieleen jää...Ja me ollaan siis julkisella. Vaik kaipa sieltä ne lukemat mukaansakin sais ku vaan ymmärtäis pyytää:D
 
Manuliina Me ollaan yksityisellä (julkisen puolen maksusitoumuksella) ja lääkäri on molemmilla kerroilla antanut pyytämättä mukaan paperin, jossa on tarkat tiedot siittiöistä ennen pesua ja pesun jälkeen + ultrakuvan munasoluista muistoksi siltä varalta jos tärppääkin niin voi muistella mistä on lähdetty :LOL: Luulisi julkiseltakin ne tiedot saavan jos vaan itse kysyy :)
 
Ilmoittelehan Vauvahaaveita86 huomenna miten meni. Pidän täällä peukkuja, että tulisi paras mahdollinen tulos! Mekin yritellään ihan sitä ensimmäistä, jälkiviisaana voi sanoa, että olisi pitänyt lähteä näihin hoitoihin aikaisemmin. Me varmaan miehen kanssa ollaan sellaista "hitaasti syttyvää" laatua näissä asioissa, itse kun ole jo 36- ja mies 40-v. No parempi myöhään, kun ei milloinkaan.

Itse juuri pistin viimeiset Gonal-f ja Orgalutran piikit. Huomenna illalla sitten Pregnyl ja maanantaina aamulla olisi se h-hetki. Hienoa kuulla, että punktio oli helppo homma. Minut nukutetaan toimenpiteen ajaksi. En ollut siitä innostunut, olisin halunnut olla hereillä. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, että koska se joutuu piikittämään todennäköisesti muutamia kertoja munasarjan läpi, niin parempi olla taju poissa koko toimituksen ajan. No, eipähän jää sitten painajaismaisia muistoja, jos toimenpide olisi kivulias. Täällä alkaa kuitenkin olla jo aika jännittyneet mielialat. Vaikka mullakin oli niitä rakkuloita kasvamassa noin kymmenen, niin kypsiä munasoluja lääkäri toivoo noin 5 löytävän, että ei se kolme solua Vauvahaaveita86 ole minusta mikään huono tulos.
 
Onnea maanantaiseen punktioon mariella76! Saako siis yktisyisella valita jos haluaa että nukutetaan? Mä olen kuullut etta voi saada jonkunlaisen paikallispuudutuksen mutta that's it. Kiva kuulla etta nukutus onnistuu myös (toivottavasti myös Fertinovassa...) jos joutuu lahtemaan IVF linjalle.

dani84 toivotaan että siellä siitiöissä löytyy yksi superuimari... Voihan se olla että ne allergialääkkeet ovat vaikuttaneet, ota ja tiedä. Tuntuu että näissä hommissa on niin paljon juttuja joita edes lääkärit ei tiedä.

Vauvahaaveita86 miten teillä meni?

Mä itse syön nyt kolmatta päivää hormooneita joilla saadaa uusi kierto alkamaan, ja toivon etta ehdittisiin vielä yrittämään ensi kuussa uudestaan, ja toivon mukaan paremmilla tuloksilla!
 
Mä kysyin siinä punktiossa lääkäriltä että nukutetaanko useastikin, niin hän sanoi että jos on vaikka n. 100 punktioo niin ehkä yks nukutus? Tai jotain sinnepäin ja yleensä kuulemma sellasissa tilanteissa kun jos näyttää siltä että munasarjat on jotenkin vinkuralla tai rakkulat hankalassa paikassa tms... Kyllä mullekin jouduttiin muutamaan otteseen laittamaan se neula sisälle, mut ei se tuntunu paljoa, ehkä niiden kahden puudutuspiikin ansiosta jotka laitettiin alkuun. Mut tosiaan, ei ole tullut soittoa tänään!! Menin puol kahden aikaa nukkuu ja heräsin jo ennen seiskaa enkä saanut enää unta, niin suuri pelko persiissä et kohta puhelin soi... Kymmeneen mennessä kuulemma viimeistään soiton ois pitänyt tulla ja kello on nyt 10.19, uskallan jo huokasta, eli ainakin yks on hedelmöittynyt =) :heart: En oo aikoihin ollu näin onnellinen vaikka ei se vielä mitään kerro, mut jotain edistystä sentään!

Teddy-bear voi vitsi miten hienoa! Oliko tää teidän eka inssi? Varovaisesti onnitellen, toivotaan että viiva senkun vahvistuu ja saadaan eka plussa tähänkin pinoon!! =) Ja manuliina sitten heti perässä :)
 
Moi taas kaikki.

Vauvahaaveita86,olen iloinen puolestasi! Toivon todella, että nyt on jotain, mistä syntyy tulosta!

Mariella76, mä olen myös jo 35 v. ja mies 37. Esikoista puuhataan, ja kolme ja puoli vuotta tässä on mennyt. Tuliko sulle Gonalista jotain sivuoireita? Mulla on edessä piikitykset. Tähän asti olen piikittänyt vain Pregnyliä.

Joo-o. Oli se raskaustestipäivä torstaina. Ei olisi voinut enää vahvempi miinus olla. :'( Osasin odottaa tätä tulosta, kun inssistä asti oli kipuja, ja nyt muutaman päivän sellaista vuotoa enteilevää vihlontaa. Mutta enpä vuoda vieläkään. Nyt on sitten kp 34, eli tulee taas turhan pitkä kierto.

Soitan klinikalle, kunhan tämä uusi kierto lähtee käyntiin. Meillä kokeillaan vielä kerran inseminaatiota, ja sitten on ivf. Viimeksi tehtiin siis pakasteilla, eikä ollut kovin kummoiset lähtökohdat, mutta kyllä tuntuu tämäkin pettymys yhtä pahalta. :attn:
Mies on todellakin ainakin syyskuulle asti töissä toisella puolen Suomea. Seuraavaan inssiin olisi tarkoitus saada hänet mukaan. Tuoreessa spermassa on ollut kymmenkertainen määrä huippu-uimareita pakasteeseen verrattuna. Nyt pitäisi vain kerätä sirpaleet ja alkaa rakentaa uutta toivoa. Itketty on taas oikein huolellisesti, niin että olen saanut olojani purettua...Käyn kehoterapiassa lapsuusaikojeni traumojen takia, ja siellä itkin testipäivänä kuin vesiputous. "Olenko mä tosiaan niin huono, ettei mulle voi lasta antaa?" kysyin epätoivoisena. "Ei, vaan sä olet niin hyvä, ettei sulle mitä tahansa lasta anneta. Lapsi, joka teille syntyy, on aivan erityinen", sanoi terapeutti. Onneksi joku muu uskoo tähän silloinkin, kun en itse jaksa.


Voimia teille, moa2012 ja dani84! Ja tietysti meille kaikille muillekin.
 
Moa2012 ei se nukuttaminen ole varmaankaan mitenkään automaatio, mun lääkäri halusi, että minut nukutetaan, vaikka itse olin sitä vastaan. Mulla tuo vasen munasarja on aika hankalasti nähtävissä jostain syystä, joutuu aina aika kovasti vatsan päältä runnomaan, että saa näkyvyyden. Lisäksi mulla on se pco, jonka vuoksi munasarjat on normaalia suuremmat ja aika paljon on niitä rakkuloita. Ne oli ne syyt, että nukutus tehdään. Siksi en sitä olisi halunnut, koska olisin itse halunnut seurata toimenpiteen etenemistä. Mulla on myös aika korkea kipukynnyt, joten sitä kipuakaan en niin pelkää. Ymmärsin lääkärin puheista, että nukutusta käytetään jonkin verran, siis ettei se mikään harvinaisuus ole.

Sofianna mulle ei sinänsä mitään erityisiä sivuoireita Gonal-f:stä ole tullut, selkä ja alavatsa on kyllä kipeät, varsinkin fyysisessä rasituksessa, mutta se johtuu todennäköisesti ihan siitä munarakkuloiden kasvamisesta. Mieliala on kyllä ollut aika maassa, vaikka ei mitään syytä ole olla masentunut. Tietysti miehen kanssa on saanut ihan pikkuasioista riidan aikaiseksi. Se sanoi mulle eilen, että viime viikon olen ollut ihan hirviö. Eikä aiheetta sanonut, täytyy tunnustaa.... Kyllä sen kestää, kun on kuitenkin tieto mistä se johtuu. Jospa se ensiviikolla hellittäisi.

Teddy-bear onnittelut! Jospa sitä itsekkin joskus pääsisi kertomaan vastaavanlaisia uutisia.
 
Teddy-bear Voi hitsi, on kyl ihan selkee haamu, onnea nyt siitä ainakin!=) Itse en ole koskaan päässyt edes noin pitkälle...:ashamed: Toivotaan parasta että haamu siitä vahvistuisi. Itse en varmaankaan testaile ennen testipäivää, ainakaan ellei mitään oireita ilmaannu. Mun mielestä se on vaan turhaa itsensä kiusaamista ja rahan haaskausta. Monenmonta turhaa testiä näinä vuosina olen tehny ja tulos on ollu aina sama.

Vauvahaaveita86 Hienoja uutisia sielläkin!=) Vahvasti peukut pystyssä pitelen teillekin että loppukin sujuisi hyvin.
 
Hurjan jännää vauvahaaveita! Toivottavasti kaikki menee hyvin siirronkin kanssa! Ja tsemppiä punktioon mariella76, kerrothan sitten miten meni!

Eihän toi mikään haamu ole teddy-bear vaan plussa! Onnittelut ja tarrasukkia matkaan!!:flower:

Täällä luomukierron (no luomu ja luomu; tuplapergo..=) pp6/7 eikä oviksen jälkeen oireiluja. Suunnittelen kesälle ratsastusretkiä, wakeboardingia ja kaikkea sellasta mitä ei raskaana voi tehdä jotta sitten voi aktiivisesti nauttia lapsettomuudesta. Veikkaisin että mennään endometrioosin takia pitkällä kaavalla. Siinä tapauksessa alottelen sumuttelut heinäkuun alussa, joten ainakin elokuullehan tuo eka inssi näyttäis venyvän vaikka päästäisiin jatkamaan hoitoja suoraan muuton jälkeen.

Voi toivottavasti saadaan läjä plussia tänne pian!:heart:
 
Jos Teddy-bear täällä vielä plussanneena jaksaa piipahdella ni kiinnostais tietää että oliko sulla jotain oireita tossa noin aikasin vai miten päädyit jo pp 9 testailemaan? Itellä meinaan menossa pp 9 just nyt ja ei niin minkäänlaisia oireita tai sentapasia edes. Eli taitaa mennä testailut sinne ens sunnuntaille jollei sitte ennen ala menkat:headwall: Onnea nyt vielä kerran, olit lisänny digitestikuvanki, se oli jo selkee plussa:D
 
Hurjasti Onnea Teddy-bear:lle ja tsemppiä Manuliinalle piinapäiviin! Monillahan ei kai ole mitään oireita ennen plussaa eli se ei ole välttämättä negatiivinen merkki.

Sofiannalle jaksamista pettymyksessä. Omalta osaltahan on luomukierto menossa, mutta taitaa kohta kääntyä seuraavaksi inssikierroksi eli samoissa fiiliksissä ollaan. Kierto oli ennen tutkimuksiin hakeutumista eli n. vuoden ajan hyvin säännöllinen n. 27 päivää, kaiksi poikkeusta taisi olla. Siinä vaiheessa kun kiertoa ruvettiin kartoittamaan niin kaikki luomukierrot ovat jääneet enemmän tai vähemmän lyhyiksi jostain kumman syystä. Nyt on ilmeisesti tulossa ennätyslyhyt kierto kun tuhruttelu alkoi jo kp 17. Tätä päivää pidempää tuhruttelua ei aiemmin ole ollut. Turhauttaa kun ei kroppa enää toimi edes sen vertaa kun aiemmin.
Jos nyt yrittää jotain positiivista tästä repiä niin ainakin päästään aloittamaan taas hoitokierto, kun tuskin luomusti kuitenkaan onnistuu.
 
rapu78 ettei vaan olis kiinnittymisvuotoja ne tuhrut? En haluu turhaa toivoa luoda mutta sopis kuvaan jos 27päivän kierto jollon siis ovis 13. päivän hujakoilla.

Ymmärrän manuliina hyvin teddybearin testailuja, siihen tikuttamiseen jää vähän koukkuun :LOL: Ite oon tilannu kaappiin läjän halpoja testejä kun kaupan malleilla tulee kovin tyyriiksi, viikko vielä piinaa jäljellä.

Otin yhteyttä muuttopaikkakunnalle ja niinhän siinä käy kuten pelkäsin että jonojen jatkeeksi vaan. Eli yksityiselle heinäkuusta etiäpäin. Mutta sehän on jo ihan pian! :)
 
Punktio ohitse! Folleja oli 10, munasoluja saatu 5. Tulos ihan ok, vaikkakin tietty olisi toivonut niitä enemmän. Taju oli poissa noin 15 minuuttia, kotiin pääsin vajaan tunnin päästä heräämisestä, koska vointi oli hyvä. Kipuja ei ole ja muutenkin olo on ihan normaali. Huomenna saa sitten tiedon siitä, että moniko hedelmöittyi, keskiviikkona mahdollinen siirto. Lugesteronit alkaa jo tänään.

Laitahan Vauvahaaveita86 päivitystä mitä sinnepäin kuuluu...
 

Yhteistyössä