Kiitos teille kaikille kannustuksesta irrotuspiikkeilyyn ja inssiin!!! :heart:
Kasenja, kiitos kommenteista koskien e-hormonien sivuvaikutuksia. Se on tosi kumma, miten pieni pilleri voi saada pään ihan sekaisin.
ON: Täällä on ihan hyvät, etten sanoisi tosi hyvät tunnelmat. Irrotuspiikin laitoin perjantaina, ja tähän mennessä (3 pvää pistämisestä) oireita ei ole ollut kuin nimeksi! Parina päivänä päänsärkyä ja väsymystä, yhtenä päivänä hetken kumma olo. Yhtenä yönä hikoilin niin, että peitto oli aivan märkä. Nämä oireet kestää miten päin vaan, no problem. Olen niin iloinen, että vihdoin uskaltauduin kokeilemaan!
Eilen aloitin keltarauhashormonin ja toivon kovasti, ettei mitään kummempaa sivuoiretta ilmaannu. Suoraan sanoen en kuitenkaan usko, että olisi tärpännyt. Se ei nyt tunnu ylenmäärin haittaavan, koska olen niin iloinen siitä, että olen uskaltanut ottaa ratkaisevan askeleen hormonien suuntaan! Tämä askel parantaa joka tapauksessa raskaaksi tulemisen mahdollisuuksia.
vauvayritys, tsemppiä sullekin keltarauhashormoniaikaasi! (Mulla on käytössä Lutinus, joka on tosi helppo laittaa, koska paketissa on mukana asetin, vähän kuin Tampaxissa: toimintaperiaate sama, vaikka asettimen ulkomuoto onkin erilainen.) Miten paljon käytät Lugeja vuorokaudessa? Mulla on toistaiseksi alhainen kokeilumäärä, 100 mg/vrk. En tiedä, nostetaanko sitä jatkossa, jos tämä nyt sujuu hyvin.
Lääkäri kirjoitti jo mukaan clomi-reseptin. Tunnustelen täällä, uskaltaisinkohan hyvästä alusta rohkaistuneena ottaa ensi kierrossa clomit mukaan... Tällä hetkellä ajattelen, että uskallan.
Koska olen pienikokoinen, kokeillaan aluksi annostuksella 0,5 tbl/päivä kierron 3.-7. päivä. Voin lopettaa tabujen nappaamisen sit välittömästi jos ylitsepääsemättömiä ongelmia ilmenee. Pikkaisen absurdia, mutta odotan jo menkkoja, että pääsisin kokeilemaan clomien vaikutusta munasarjoihin...
Tää vaan kertoo siitä, miten vähän uskon mahdollisuuksia tässä kierrossa olevan. Dpo 3, joten odottamista on vielä päivä jos toinenkin!
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja tervetuloa mukaan
Tarana!