Pahoittelut täältäkin
Luru-73:lle negasta - taisi koko lista olla varpaillaan odottelemassa tuloksia, mutta hyvä kun jaksat olla positiivinen tulevaisuuden suhteen. Kyllä se plussa ja vauvakin sieltä tulee lähes kaikille listalla olijoille tavalla tai toisella, ja eiköhän me kaikki tiedetä tässä vaiheessa, ettei se meidän kohdalla aina suju niin kitkattomasti... Pääset sitten samaan syssyyn
Juliet83:n kanssa, niin saat jännäyskaverin seuraavalle kierrokselle
Peikko89 ja
-KarKKI-: tsemppiä piinailuun, ja kuten Luru-73:kin sanoi, yrittäkää täyttää kalenteri kaikella mukavalla ja pitää ajatukset mahdollisimman kaukana piinailusta...
Toiveissa86: flunssasta ei ole haittaa - ehkä jopa hyvä, että se pakottaa lepoon inssin jälkeen ja pitää ajatukset muualla. Särkylääkkeitä ei ehkä kuitenkaan kannata nappailla ihan tajuttomia määriä, koska niillä sanotaan voivan olla vaikutusta hedelmällisyyteen...
Tunafish-78 ja
Amalia Armas: mullakaan ei oireita Puregonista (tällä kertaa annos 75 vaikka edellisillä onnistumiskerroilla (siis plussan kannalta) annokset 100 tai alkupäivinä 150 ja lopussa 75. Ens viikolla sit insseillään kaikki!
Jonsku88 ja muut, joiden ympärillä ihmiset sikiävät jatkuvasti: samat fiilikset täällä, ja varsinkin kakkosta helposti odottavien suhteen, kuten Amalia Armas mainitsi. Toisaalta olen myös kuullut useita surullisia tarinoita lähiaikoina, jotka ehkä antaa vähän perspektiiviä...
Sitten omaa napaa: eilisessä ultrassa typerä kysta oli kasvanut jo 5 cm kokoiseksi, ja nyt pelottaa, että lääkärit alkavat vaatia laparoskopiaa. Mulle on sellainen tehty jo kahdesti, eikä kummallakaan kerralla ollut endoa tms., mutta kysta tulee aina takaisin. Se ei todistetusti vaikuta mun hedelmällisyyteen, mut myöhästytti aikoinaan hoitoja melkein 2 vuotta kun lääkärit vaati leikkausta ennen hoitojen aloittamista. Ensin lähes vuosi jonossa, pitkän toipumisen jälkeen yllätti luomuplussa ja km, ja vasta siitä toipumisen jälkeen päästiin aloittamaan hoidot (ja siihen mennessä kysta oli palannut paikoilleen).
Positiivisia uutisia oli, että outo follikkeli vasemmalla puolella oli kadonnut, ja oikealla puolella oli 13 ja 10 mm follit, joten inssi osunee ensi viikon loppupuoliskolle. Maanantaina taas ultraillaan, ja ollaan toivottavasti vähän viisaampia...
Hyvää viikonloppua kaikille!