Inseminaatio 2011

Eipä täällä ihmeitä. Oireita ei oo mihinkään suuntaan ja toiveet ei kyllä oo tosiaankaan korkealla onnistumisen suhteen. Testailin tuossa huvikseni ja näyttäisi tuo pregnyl jo aikalailla poistuneen elimistöstä. Tulispa sitten se OIKEA plussa.

Onpas jännät paikat useallakin piinaajalla... Plussatuulia vaan sinne! Täällä odotellaan vielä itse inssiä aikaisintaan sunnuntaiksi, kun follit kasvavat hitaaaaasti - nyt kp 12 ja johtofolli vaan 14... Piikittely siis jatkuu...

Täällä ei tartte enää jännittää, testasin tänään negan. Huomenna pitäis olla jo kp 1. Vielä yksi yritys tätä sarjaa. Minusta on kyllä tosi tylsää, että nuo lääkkeet aiheuttaa tollasia "valeraskausoireita", eikä lääkäri varottanu niistä mitään. Ihan turhaan nostaa toiveitaan. Nyt kyllä mieli aika matalalla. Oon niin väsynyt tähän ainaiseen odottamiseen ja jännittämiseen :'(

Voi Haaveilija 82 :( Joskus tosin hyvää kannattaa odottaa ja vähän jännittääkin, ja kyllä se siitä plussaksi vielä muuttuu useimmilla tällä listalla, ei muuta kun uuteen kierrokseen heti kun olet siihen valmis! Itsellä inssipäiväks varmistui sunnuntai, joten tänään keskiyöllä irrotuspiikki ja maanantaina alkaa omalla kohdalla sitten piinailu... Mites muut piinailijat?

Haaveilija82 olen todella pahoillani! :hug:

En ole kirjoitellut tähän pinkkaan, mutta lukemassa olen käynyt, koska itselläni hoidot aloitettiin IUI hoitoina julkisella puolella. Myös minulle nuo valeraskausoireet olivat aika järkytys ensimmäisellä kerralla, koska oletin että heti tärppäsi, oireista päätellen...Eipä sitten tärpännyt ja pettymys oli todella kova. Toisen ja kolmannen inssin jälkeen jäinkin odottelemaan niitä menkkoja enkä testannut vaikka lääkäri käskikin. Toisen jälkeen menkat alkoivat, mutta kolmannen inssin jälkeen kroppa teki kivat....Ei kuulunut menkkoja ja kolmen viikon päästä inssistä tein testin joka oli nega. Tietysti. No, ei muuta kun lääkäriin joka määräsi Terolutit, jotta kierto sitten taas normalisoituisi.... :kieh: Koska 3 inssiä ei tuottanut tulosta, päätimme lähteä IVF hoitoon, ja piikittely aloitettiin. Kuinkas ollakkaan, annos oli niin pieni, että 1 folli kasvoi isoksi ja lääkäri päätti ettei tuhlata IVF:ää (koska niitä saa vain3) vaan tehdään neljäs inssi. Olin tosi pettyny, koska en uskonut että inssi toimii, mutta en myöskään halunnut tuhlata IVF:ää. Mieheltäkin jäi vain 0,8 miljoonaa siittiötä pesun jälkeen, joten ajatukset siirtyivät jo seuraavaan kiertoon ja IVF:ään.
Viikko sitten tein raskaustestin, koska menkat eivät olleet alkaneet ja mahdoton tapahtui! 2 viivaa piirtyi testiin. Tänään tein vielä kolmannen testin, koska en voi uskoa tätä!! Niin olemattomat oli mahdollisuudet... Nyt vaan toivomme, että kaikki olisi ok, ja pieni pysyisi matkassa mukana.

Halusin kertoa teille meidän tarinamme, jospa se jollekulle antaisi toivoa! Kaikille teille joiden vielä täytyy jaksaa hoitoja hirmuisesti tsemppiä ja voimia!!!

Plussatuulia puhallellen,
Kiena 5+1

Mitäs kuuluu piinailijat??

Itsellä menossa pp9, mutta ei oireita suuntaan tai toiseen. Inseminaatiosta lähtien on kyllä ollut sellainen olo et tästä kierrosta ei mittään tuu, ja katse on jo suunnattuna uuteen inssiin. En tiedä mistä moinen tunne, mutta enpähän ainakaan odottele liikoja...

Tervehdys piiitkästä aikaa! Täällä on varmasti keskustelijat vaihtuneet, mutta asia on pysynyt samana :) Eli lyhykäisyydessään mitä tässä on tapahtunut: Huhtikuussa keskeytin clomit, joita olin syönyt 7 kierrosta. Sain näköhäiriöitä ja hoidot päätettiin keskeyttää kokonaan. Olen ollut silmälääkäreillä ja mm. pään magneettikuvissa. Selitystä ei löydy, mutta näköhäiriöitä on vieläkin. Olen tapellut Tyksin kanssa, sillä koen, että kohtelu on ollut huonoa ja epäoikeudenmukaista. Pitkän väännön jälkeen sain luvan tänään aloittaa Menopur-pistokset. Vähän jännittää että tuleeko niistä jotain oireita. Perjantaiksi on sovittu ultra. Labrassa en käy johtuen tästä Tyksin tulipalosta.

Ja lopuksi tsemppausta kaikille: tuttavani tuli raskaaksi kolmannen inssin jälkeen ja ekassa ultrassa kaikki näytti lupaavalta. Eli toivoa on naiset:wave:

Pumpulienkeli Kiva kuula sinusta, minäkin vain lueskelin silloin tallöin , minulle tehtiin 2 inssi kesäkuun alussa ja ei ollut mitään..pidin vähän taukoa ja nyt tässä syyskuussa on tarkoitus kolmas yritys..toivotavasti onnistumme tässä kun on muutamaan jo joka on saanut plussa:)
Toivoriina toivotavasti onnistut:)
ja kaikkille tsempiä.. ja onnea kaikille plussaneille ..toivoa on kyllä...

Täällä on menossa KP2- hanat aukes kunnolla jo illalla- testipäivä olis ollu vasta tänään...
No tänään oli aika lapsettomuusklinikalle ja hommat taas selvät. Huomenna alan piikittämään gonal F lääkettä ja muutaman päivän päästä tulee "jarru"piikit kuvioihin. Ens tiistaina ultra ja katotaan mikä vaste muniksissa ja katotaan pitääkö annostusta muuttaa. Perjantaina toinen ultra. Jos hyvin käy, niin seuraavalla viikolla on sit punktio, missä munasolut kerätään ja samalla viikolla siirto JOS nyt kaikki hyvin menee.. Siis suoraan inssistä siirryttiin IVF/ICSI hoitoon. Sain melkoisen nipun reseptejä ja apteekista kassillisen lääkkeitä. Onneksi on tullut maksukatto jo täyteen ,kun vilkaisin niitä hintalappuja.. GonalF 912€ 1 kynä ja mulle tuli niitä 2. Laskin, et kolmen tonnin edestä siinä lääkkeitä tuli haettua. Maksettavaksi jäi 85€, kun toi Crinone ei kuulunut korvattaviin. No yritetään taas.... Olin itteni jo niin hyvin psyykannu, et ei hirveen korkeelta tällä kertaa tiputtu, kun ei sitä plussaa taaskaan tullut.

Tillu79 - ikävää, ettei inssissä tärpännyt mut toisaalta mahtavaa, että pääsit noin nopeasti ivf:ään, jossa yleensä paremmat mahikset eli onnea matkaan! Täällä vasta pp 5, joten vielä riittää piinailua... Mites muut?

Täällä toinen inssi tehty tänään...Inssin aikana ihan mielettömät kivut polttavaa pistelyä....onko kellään kokemusta?

Ovulaatiokin oli tosi kivuliasta, en tiedä mistä johtuu...ihan sykkyrässä sai eilisen illan olla....

Kysyin asiaa lääkäriltä ja se nyt ei osannu sanoa mitään.
Nyt on hyvä olla...eli ei kipuja..en tiä mistä johtu (????):confused:

Tervehdys taas kaikille! tulin juuri ultrasta (olen pistänyt nyt 8 päivää) ja oik. puolella oli 15mm ja vasemmalla 10mm. Sain ohjeeksi pistää vielä tänään, to pregnyl ja pe inssi. Sitten soitti lääkäri, että tod näk inssi ei onnistu, sillä miehen labratulokset ovat vanhentuneet. Noh, menee tänään labraan ja saa nähdä onko vastaukset tullu to mennessä. Mä niin kiehun Tyksille, kukaan ei sanonut meille mitään ja sinne oltiin merkitty miehen labrapäivät jotenkin väärin!!! Miten aina meille! Ollaan oltu siellä kohta kaksi vuotta ja yks inssi ollaan tehty! Onko kellään tällasta touhua? Sit mulla ois muutama kysymys:
1. Kirveleekö teitä Menopur- pistos?
2. Kuinka kauan sitä voi pistää?
3. Mistä te saatte noin tarkat tiedot sperman laadusta?

Tillu 79.. halauksia sinulle ikävä juttu noh ei muuta kun uusi yritys:)

Toivoriina voi kurja se on kyllä niin epäreillu..

Pumpulienkeli noh toivotavasti että pääset insin perjantaina, yleenssa se kestä viikko ne labran vastaus mutta toivotavasti tekevät jotain sinun kohdalta muuten se on harmillista:(

Minulla ei ole vielä tullut kuukautiset mutta lähipäivänä sen pitäs alkaa mutta mieheni on nyt antibiotti kuurilla niin en tiedä mitä lääkäri sitten sanoo tästä..

Solsolet ja Pinkku-84 peukkuja teille molemmille..

Heippa kaikille. Meillä ei siiten jatkettu enää insseillä vaan nyt on menossa jo ivf piikittelyt. Huomenna toinen ultra ja selviää onko punktio maanantaina vai tiistaina. Ihme kyllä minkäänlaisia oireita ei noista hormoneista ole mulle tullu. Ei edes munisten kasvukipuja, vaikka lääkäri niistä varoitteli kovasti.

Mites sinulla Mirdav, onko kenties tärpännyt? =) Entäs Pinkku 84, millä fiiliksillä? Laitahan Tillu 79 meille välillä tietoa noista punkteerauksista ym. Onnea matkaan!
Me kuin ihmeen kaupalla pääsimme perjantaina inssiin. Simppoja lähti matkaan 26milj. ja niistä 94% liikkuvia. Eli nyt sitten täälläkin piinaillaan :heart:
Voimia alkaneeseen viikkoon!
Ai niin, sitä piti vielä kysyäää. Onko kellään kirvellyt nuo Menopur-pistokset? Mulla kirveli tosi paljon ja olen vähän ihmeissäni...

Pumpulienkeli, moi.. kivaa että pääset jo insíin...pidän kovasti peukkuja sinulle :) minulla ei mitään tehty vielä koska minun kuukautiset ei ole saapunut, minulla on jo viikko että alavatsa on kirvelut vasen ja välillä oiken ja valkovuoto on enemään kun normaali, mutta en tiedä uskallako edes tehä testi, viime kuussa mulla oli alkanut jo 17 päivä ja nyt jo ollaan 19:) hyvin on mahdollista että on vain myöhässä:snotty: ???..

Moikka, olen tätä ketjua jo useamman tovin seuraillut ja nyt päätin itsekin aktivoitua. Taustasta sen verran, että yritystä meillä on ollut 06/2010 alkaen, tutkimuksiin 04/2011 ja molemmista löytyi "toivomisen varaa". Tänään tehtiin ensimmäinen inssi ja matkaan lähti pesun jälkeen 3,4 miljoonaa simppaa. Kierron alkuun söin Femarit, joilla sain ovulaation näkymään kp 16. En kovin toiveikas uskalla olla, mutta lääkärin mukaan kuitenkin tähänastisen yrityksen parhaat mahdollisuudet onnistua, vaikka simppoja olikin noin vähän.. Liityn siis muiden piinailijoiden joukkoon :)

Pinkku-84 voi harmi:hug:.. noh ainakin on vielä mahdollisuus: ) teen tänään testin mutta nega se tuli ja on jo 10 päivä menkat myöhässä..tissit on niin kipe että en tiedä,, teen kyllä clearblue mutta ei mitään...toivotavasti on väärin noi testit..

Moi taasen tältäkin suunnalta, tänään oli 4. inssi tällä kertaa joten liityn HEiNi-85:n ja Pumpulienkelin kanssa piinailemaan. Täytyy vähän purkaa, että täällä asuinmaassani Espanjassa inssi luovuttajan simpoilla on siinä mielessä jännitysnäytelmä, että simpat pitää itse käydä hakemassa toiselta puolelta kaupunkia ja kiikuttaa formulavauhtia taksilla sairaalaan tunnin sisällä, joten aika monta kertaa olen suhaillut kaupungin läpi hirveää vauhtia koeputkea puristaen ehtiäkseni lääkärin vastaanotolle, jossa sitten yritän kiilata jonon ohi ennen ajan kulumista umpeen. Saapahan siinä sitten jännitystä kerrakseen, niin sitten itse toimenpide tuntuu erittäin nopealta ja kivuttomalta...

Mirdaville tsemppiä ja toivotaan, että testi oli väärässä :) Pinkku-84 harmin paikka, varmaan ihan hyvä pitää taukoa ja antaa kropan levätä välillä hoitojen välissä, vaikka kokemuksesta tiedän, ettei sekään aina ole helppoa (tää on tosiaan elämäni 10. inssi kolmen vuoden sisällä). Ja toivottavasti saadaan kuulla hyviä uutisia Tillu79:ltä IVF-puolelta!

Hei:) Ajattelin kirjotella tänne kun käytiin tiistaina Taysissa ja hoitomuodoksi tuli sitten inseminaatio..voi että kun lääkkeet maksaa aivan sairaasti ,mutta kyllä tietenkin oon valmis tekeen vaik mitä,että saataisiin se oma pieni murunen <3

Yhteistyössä