Haaveilija82 olen todella pahoillani! :hug:
En ole kirjoitellut tähän pinkkaan, mutta lukemassa olen käynyt, koska itselläni hoidot aloitettiin IUI hoitoina julkisella puolella. Myös minulle nuo valeraskausoireet olivat aika järkytys ensimmäisellä kerralla, koska oletin että heti tärppäsi, oireista päätellen...Eipä sitten tärpännyt ja pettymys oli todella kova. Toisen ja kolmannen inssin jälkeen jäinkin odottelemaan niitä menkkoja enkä testannut vaikka lääkäri käskikin. Toisen jälkeen menkat alkoivat, mutta kolmannen inssin jälkeen kroppa teki kivat....Ei kuulunut menkkoja ja kolmen viikon päästä inssistä tein testin joka oli nega. Tietysti. No, ei muuta kun lääkäriin joka määräsi Terolutit, jotta kierto sitten taas normalisoituisi.... :kieh: Koska 3 inssiä ei tuottanut tulosta, päätimme lähteä IVF hoitoon, ja piikittely aloitettiin. Kuinkas ollakkaan, annos oli niin pieni, että 1 folli kasvoi isoksi ja lääkäri päätti ettei tuhlata IVF:ää (koska niitä saa vain3) vaan tehdään neljäs inssi. Olin tosi pettyny, koska en uskonut että inssi toimii, mutta en myöskään halunnut tuhlata IVF:ää. Mieheltäkin jäi vain 0,8 miljoonaa siittiötä pesun jälkeen, joten ajatukset siirtyivät jo seuraavaan kiertoon ja IVF:ään.
Viikko sitten tein raskaustestin, koska menkat eivät olleet alkaneet ja mahdoton tapahtui! 2 viivaa piirtyi testiin. Tänään tein vielä kolmannen testin, koska en voi uskoa tätä!! Niin olemattomat oli mahdollisuudet... Nyt vaan toivomme, että kaikki olisi ok, ja pieni pysyisi matkassa mukana.
Halusin kertoa teille meidän tarinamme, jospa se jollekulle antaisi toivoa! Kaikille teille joiden vielä täytyy jaksaa hoitoja hirmuisesti tsemppiä ja voimia!!!
Plussatuulia puhallellen,
Kiena 5+1