Hei, olen ihan uusi "kasvo" täällä mutta haluaisin myös tulla mukaan jakamaan kokemuksia ja piinailemaan.
Ollaan avomiehen (40 v, itse olen 38 v) kanssa vuodesta 2008 yritetty lasta, v.2009 leikattiin molemmista munasarjoista kystat ja kaikki meni hyvin. Kuitenkaan vauvaa ei ole kuulunut. Syskyllä 2009 aloitettu hoidot clomifeneilla ja sitä 4 kuukautta yritettyämme todettiin lekurin kanssa että ei toimi ei. Seuraavana oli vuorossa Inseminaatio kesällä 2010, mutta sitten meille tulikin pieni tauko....suhde oli hieman karikoilla. Mutta nyt suhde voi hyvin ja vauvaa yritetään uudella innolla
Niin eli inseminaatiota olemme siis ensi kertaa yrittämässä ja perjantaina alkaa Puregonin piikitys, jännittää. Mutta oon niin innoissani! Intoa vaan hieman lannistaa se että mitä tossa nyt itse laskin niin h-hetki sattuisi viikonlopulle JOS ovulaatio tapahtuu samaan aikaan kun viime kierrossa, eli kp 12. Mutta jos follikkeleita voidaan "pakottaa" kasvamaan kp 14-15 saakka, joka olisi sunnuntai tai maanantai, niin eikös sitten itse toimenpide tapahdu maanantaina tai tiistaina, kp 15-16? Vai miten se menee? Saakos siinä vielä luomustikin yrittää? Miehen pitää kylläkin vissiin 2-3 pv pidättäytyä, mutta voihan sitä pidättäytymistä ennen vähän touhuta niin ne simpat olis siellä niikus odottamassa tulevaa ovulaatiota. Sitten siihen lisäksi tämä klinikalla tehtävä ruiskutus, niin olis niiku tuplayritys ja mahis raskautua
) ajattelee hän epätoivoissaanko?....
On kiva lukea Teidän kokemuksianne ja kommenttejanne. Ja ihanaa kuulla jos jollain on hoito onnistunut