Inseminaatio 2011

Pinkku: hyvä määrä simppoja, joten toivotaan, että sieltä nyt joku vikkelä löytää perille :)

Täällä alkanu taas tutut alavatsakivut, eli eipä tainnu tärpätä täällä inssissä tälläkään kerralla.
Plääh... no parin viikon päästä taas inssi uusiks.
 
Tervetuloa taas ketjuun Mirdav! Toivottavasti nyt onnistuu!

Pinkulla on siellä piinapäivät! Koita jaksaa toivoa!!! teillä on kyllä hyvät mahdollisuudet kun on kuitenkin luomutärppejäkin tullut. Kun nyt vaan kiinnittyisi oikeaan paikaankin vielä!

Toivoriina! meillä on kanssa simppavikaa, ei niinkään määrässä vaan laadussa. Teillähän on tullut loistava parannus, plussatuulia PUUUH! Kumpa ne jomotukset olis nyt jotain muuta!

Tervetuloa Tillu!

Voi pikku Nasunen... :hug: Vieläkö teillä inssit jatkuu? Monesko tämä olikaan?

Kävin tänään kp 12 kontrollissa ja oikealla oli kasvamassa 15 mm ja vasemmalla 14 mm. Olivat jo sen verran hyvän kokoisia, että jos ovis ei tule muuten, niin perjantaina saan irrotuslääkkeen, ettei viikonloppu sotke kuvioita! Jee! Pelkäsin niin, että viikonloppu sotkee taas inssin. Täällä pitkästä aikaa hieman taas toivoa ilmassa :) (Että voi tippua korkealta ja kovaa... :headwall:)

Oletteko muuten kuulleet kuinka usein näistä insseistä tulee tuplia?
 
Täällä jomotukset enteilivät kaikkien aikojen menkkakivut, huh. Nyt jo kunnon vuodot menossa, eli se siitä. Harmitus taas aikamoinen :(

Haaveilija: Oikein paljon onnea matkaan, täällä pidetään peukkuja :)
Tuplariski varmaan johtunee siitä, et onko hormonihoitoja käytössä vai ei...luulisin, en tiedä.
Meillä ainakin toistaseks menny inssit luomukiertoon.
 
Haaveilija 82, kiitos, mitä sinulle kuuluu? Joo se toka inssi ei sit onnistunut kesäkuusta, pidin kesä loma ja nyt ollaan asunto muutuu joten en tehnyt inssiä. nyt on kp 2 eli mene syyskuun se kolmas yritys.Toivotavasti ei se viikonloppu sotke sinun insiin..ja onnea matkaan.
Pinkku 84 wow on todella iso määrä toi 97 milli minulla oli vain 13milliona kun minulle tehtiin.. onnea odotusta.

Toivoriina toivotavasti se on kiinityskivut..

Tilu 79 kyllä ollan täällä muuten vaan on niin toivotonta olo.

Siitä kaksoset kyllä insista on tullut käytäjänä on jsl joka oli hutikuussa tullut raskaks ja sille on tullut kaksoset eli mahdollista on. minä toivoisen jos tulesin raskaks niin kaksoset on tervetuloa:)
kaikille parasta:)
 
Mirdav: mä olin kans TOSI yllättyny miehen simppojen määrästä, mutta niin oli mies itekki :)

Meille saa kaksoset tulla ja kyllä kolosetkin on tervettulleet, meillä kun naapurissa on kolmospojat, oon päässy tutustuu niiden touhuihin (iät varmaan 6v) aika karmaseva kokemus kun toiset työntää trampoliinista alas ja sitten ne nauraa vielä veljelleen kenet on tiputettu ja sit juoksentelee alasti pitkin pihaa :D

Tosin meillä oli kuri ihan toisenlaista ja trampoliinin verkko ettei tollasia tippumisia tapahdu.

Toivoriina: alkoiko sulla ihan kunnon vuodot? Oliko sulla mitään muuta tuntemuksia ennen vuotoja?
 
Heippa! Inssi tehty tänään ja 42 milj/ml oli meidän tiheys, en siten tiedä monta ml ne laitto sinne? Nyt oli a-luokkaa 7 % ja b 82%, eli huima parannus aikaisempiin nähden, jee! Folli oli 20 mm ja sain irrotuspiikin, se toinen folli ei ollu oikein jatkanut kasvuaan.

Joo tuplat olis meillekin tervetulleita, kunhan vaan jotain tulis! Päästäis sitten tavoitteeseenkin eli 2 lasta ennen 30 vuoden ikää (ollaan 29 v). :LOL: No, se yksikin tuntuis jo lottovoittoa suuremmalta

Lääkärikin puheli jo seuravista hoidoista ja varoitteli, että tässä hoidossa mahdollisuudet on pienet, eli ei täällä nyt koin toieikas olo ole. Mutta onhan se sellaista piinaa seuraavat 2 viikkoa
 
Kontrollissa käyty ja 10mm ja 12mm follit siellä oikealla puolella möllötti. Vasen puoli on ollut jo monta kuukautta ihan hiljaa- mikä lie.. Kp7 menossa, prengyl tiistaina ja kaskiviikkona on sitten inssi tiedossa.
 
Täällä ei inssistä tullut tärppiä ja sovimme jatkavamme sitten IVF-hoidoilla Tyksin puolella. Nyt sitten odotellaan varmasti se puolisen vuotta sitä. Mutta hyvää jatkoa ja tärppionnea kaikille teille piinailijoille! :)
 
Voi tätä tunteiden vuoristorataa, jota meistä jokainen varmaan läpi käy...
Eka inssi siis takana, tuloksettomana. Nyt kovaa vauhtia kohti seuraavaa. Femarit popsittu ja tänään alkaa Pregnyl piikitys torstaina kp 11 ja folliultra. Mietinpähän vaan kuinka taas tuo viikonloppu sekoittaa tän kuvion, viimeksikin siis jouduttiin tekeen inssi jo kp 12, kun viikonloppu pukkasi päälle, täysin samoissa tunnelmissa mennään tätäkin kiertoa.
 
Inssi tehty ja helppoa oli.
Rupesi vaan huolettamaan nuo miehen spermatulokset, kun olivat tällaiset:
Tilavuus 3,5ml
Tiheys 32milj/ml
Kokonaismäärä 112milj
Liikkuvuus: a Eteenpäin liikkuvat 8,3milj
a nopeasti suoraan etenevät 7%
b hitaasti.. 19%
c paikallaan liikkuvat 11%
d liikkumattomat 63%

agglutinaatio: positiivinen

Spermavasta-aineet: MAR posit. IgA 60% IgG 90%

Pesun jälkeen:
Tiheys: 2,5milj/ml
a nopeasti suoraan etenevät 46%
b hitaasti etenevät 18%
c paikallaan liikkuvat 29%
d liikkumattomat 7%


Sanoi lääkäri, et jos sperma on ollu koko ajan tuollaiste, niin ihme on et luomuna raskaaksi tulee.
Ihmetyttää vaan, et missä on vika, kun miehelläni on kuitenkin 4 lasta ennestään ja yhdessä ollaan saatu aikaan 3 raskautta- tosin kaikki menneet kesken.
Tämä inssi, jos ei tuota tulosta, aletaan tutkia tarkemmin et mitä nyt tehdään.

Ai niin mainitsi se lääkäri et keskenmenojen syynä voi olla osana tuo mällikin.

VAIKEEKSI MENEE!!!
 
Nasu ja Toivoriina, ens kerralla sitten! Tämä pino kaipaa plussaa ja toivoa!

Tillu 79, Nuppu81, Pinkku-84 ja minä täällä siten piinaillaaan. Mulla edelleen juilii tuonne molempiin munasarjoihin niin kuin ennen ovistakin. Johtuu kait siitä clomifenista? Eipä muuta maata mullistavaa täällä.

Tillu79, meillä oli nuo spermatulokset vieläkin huonompia aiemmin, ja meille taas sanottiin ettei pitäisi olla este normaalille raskautumiselle??? Mut johtuukohan se noista vasta-aineista ja tuosta agglutamaatiosta, että ne ajattelee noin? Sitäkin olen ihmetellyt, miksi tuo pesu parantaa liikuvuutta? Ja jaksaako nuo laiskat sitten liikkua enää seuraavana päivänä siellä, jos munasolu ei ole heti odottamasssa... Kuka näistä ottaa selvää...
 
Hei kanssasiskot, olen lueskellut ketjua jo pitempään mobiilisti, mutta vasta nyt sain kirjoitettua tänne. Mulla tällä kertaa kolmas (tai yhdeksäs, laskutavasta riippuen) inssikierros menossa, kp 10. Taustalla on alun perin neljän vuoden yritys, pari kystanpoistoa laparoskopialla ja punktiolla, ikää yli 35 ja luovuttajan tavaralla mennään miehen puolesta. Positiivisena lisätietona on kuitenkin mainittava, että reilu pari vuotta sitten kuudes (!!!) inssi onnistui, ja siitä on todisteena suloinen, kohta puolitoistavuotias neiti :) Eli tsemppiä vaan kaikille, eikä ne mahdollisuudet välttämättä heikkene, vaikka joskus joudutaan usekin kierros käymään läpi :) Mitäs piinailijoille kuuluu?
 
Mitä kuuluu piinailijat??
Solsolet: Ihanaa kuulla niitä onnistuneita tarnoita, ja tsemppiä uuteen yritykseen.

Mulle tehtiin toinen inssi perjantaina nyt siis pp3 menossa. Oli taas hieman mutkia matkassa, mutta näillä mennään. Tiivistyksenä voin todeta, että torstaina ultrassa lääkäri oli sitä mieltä et ovis on tuloillaan, eikä määrännyt Pregnyliä irrotukseen. Kappas pe inssissä ei ovista vielä ollutkaan ja pistin siis vasta sitten irrotuspiikin. Sanoin kyllä lääkärille to, että mulla ei ole koskaan ovista ilman irrotuspiikkiä tapahtunut, mutta luotin vaan asiantuntijaan. Hieman oli huonot fiilikset perjantaina, mutta näillä mennään. Toiveet ei kamalan korkeella ole.

Tsemppiä piinailijat :) ja tietty muutkin :)
 
No tämä yksi hätäinen piinailija teki testin lauantaiaamuna ja negaahan se näytti (pp12). Nyt taidan "tyynesti" odotella sinne keskiviikkoon veritestiin saakka vaikka fiilikset menikin taas. Oireita ei ole. No, ehkä menkkamaista jomotusta ja pientä kuvotusta olen saanut itselleni suggestoitua (vai onko tuo oikea sana :p).

Tsemppiä vaan muiden piinaan.
 
No täällä sitä piinaa riittää.... Taas kerran petollinen ystäväni Toivo on nostanut päätään.... :headwall: Nyt olis dpo 11 eli perjantai oli hyvä päivä testailla sitten. Mulla on viikonlopusta saakka juilinu välillä oikein kunnolla munasarjojen kohdalle ja välillä tuohon alavatsaan, mikä ei ole kyllä ollenkaan mulle tyypillistä näinä kiertopäivinä. Ja nännit on arat, itku herkässä ja jotenkin erilainen olo. Ja kun simppatuloskin oli kaikkien aikojen paras, niin täällähän on jo pää pilvissä. Siinä on vaan se ongelma, etten tiedä mitkä noista oireista aiheuttaa alkukierosta nautittu Clomifen tai sitten Pregnyl-piikki ja mulla oli pissatulehduskin, et sekin voi aiheuttaa kipuja.... Voi olla, että tämä tyttö tippuu taas korkealta ja kovaa. En tiedä jos huomenna tekis aamupissasta jo testin ja sit perjantaina uuden. Lauantaina oliskin jo tätipäivä. Voi täti pysyisit nyt pois! :heart:

Solsolet: ihana kuulla noin hienoja uutisia! Sinullakin on loppuviikosta sit testin paikka! Aika rankka matka teillä takana, toivottavasti nyt olis teidän vuoro!

-nasu- Sulla on ihan vastaava tilanne kun mulla viikkoa aiemmin, pe inssi ja irrotuspiikki. Lääkäri kyllä vakuutteli, etä ne simpat siellä odottaa, mutta tiedä häntä...

Mitäs Tillu ja Pinkku?

Varmistetaanko sulla Nuppu81 verikokeella aina raskaus? Aika erilaisia käytäntöjä täällä. Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin :hug:

Niin ja niistä kivuista vielä! Ne on sellaisia vihlaisuja ja saattaa vaikka tulla jostain tömähdyksestä tai istumaan mennessä. Onko muilla clomien syöjillä ollu tällaisia?
 
Viimeksi muokattu:
Varmistetaanko sulla Nuppu81 verikokeella aina raskaus? Aika erilaisia käytäntöjä täällä. Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin :hug:

Niin ja niistä kivuista vielä! Ne on sellaisia vihlaisuja ja saattaa vaikka tulla jostain tömähdyksestä tai istumaan mennessä. Onko muilla clomien syöjillä ollu tällaisia?
Meillä tosiaan varmistetaan aina verikokeella. Kuulemma tilastojen takia. Toivottavasti nuo vihlaisut on hyvä enne ja jotain on tapahtumassa. Tsemppiä piinaaviin hetkiin.
 

Yhteistyössä