Inseminaatio 2011

Arpalippu nro 3 vetämässä :) 13 miljoonaa kaveria, kaikki hyvin liikkuvia. 2 follia, joista toisen kanssa löin ennätykset (jee!) eli 21,3 ja reilu 18 mm. Ikinä ennen ei ole tällä tytöllä 2-alkavia lukuja nähty. Limakalvo 9,1 :) Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin ja juhannuksen vieton valmistelut voi aloittaa rauhassa, on jotenki helpottunu fiilis et vika inssi oli tossa.

Guess82 kivaa juttu:) wow ihana kuulla toi 13 miljoonaa on hyvää luku niin minullakin oli samalainen :) minulla oli 23 ja 22 follia liimakalvo oli kait melkein 10 eli ollaan samassa prosenteista... minulla ei ole vielä vuoto eikä tiputtelua niin kuin minulla alkaa yleenssa viikko ennen virallinen kuukautiset mutta onkohan tämäkin luget vaikutanut:confused: tänään olis tasan kaksi viikko insista tekes mieli tehä testi mutta odotan kuitinkin 23.6 niin silloin varmasti teen jos vuoto ei tuu ennen siitä päivää ja varpaat, sormit ja jalat ristiissa...

Muuten tuliko sun vuoto 2viikko insista vai tuliko se aikaisimin? mukava viikonloppua

Serkkuni sai neljännestä inssistä oman tyttönsä ja tuttu kolmannesta inssistä omansa... Eli kyllä nää joillekin toimii... Onhan tässä jo paljon sellaisia asioita joita hoidetaan eri tavalla kuin clomeilla tai omilla kierroilla.. Varsinkin jos on piikitettävät aineet käytössä.

Oma kroppa yrittää keksiä kaikenmoisia oireita jo nyt vaikka ei ole mitään mahdollisuutta niihin. Inssi oli tiistaina joten ehkä alkais kiinnittymään näinä päivinä vasta. Testit ostin jo eilen taasen kaappiin seisomaan ;)

Moikka! Itselleni tehtiin ensimmäinen inseminaatio tässä kuussa, nyt on pp 12 meneillään :) Minua kiinnostaisi tietää onko täällä muita "yksinäisiä" naisia tai naispareja? Aloitin itse siis hoidot kumppanini kanssa, mutta tällä hetkellä taidan olla yksin niitä jatkamassa..:0
Vauvaa olen pitkään halunnut ja toivon siinä joskus onnistuvani. Joudun käyttämään luovutettuja siittiöitä, aika kallista se on kun yksityisellä olen. Mutta vielä olis kolmeen kertaan niitä jäljellä jos ei nyt tästä tule mitään. Ei ole minkäänlaisia oireita pientä vihloamista alamahalla lukuunottamatta. Tosi rauhallisin mielin olen, kesäkin on tulossa ja ties mitä kivaa sekin toisi tullessaan ;)

Kirjoittelin täällä muutama vuosi sitten, kun esikoista insseiltiin. Tokasta inssistä sitten lähti se raskaus. Nyt on kakkonen toiveissa ja ensimmäinen inssi saatiin lähtemään luomukiertoon, joskin pregnylin avittamana perjantaina. Pregnyl siksi, että ovisplussaa ei tullut, vaikka follikkeli oli pe-aamuna jo 23mm. Laitettiin sitten samantien piikki ja iltapäivällä oli inssi. Kovasti toivoisi, että tällä yrityksellä onnistaisi, vaikka pienihän se todennäköisyys on. Toivoa kuitenkin saa. Luovutetut simpat meillä käytössä.

16 päivä insista vuoto ei vielä näy..mutta voihan se myöhästyä kun käytän luget. mutta hoitajani määräs vasta 23.6 testamista, aika myöhän kyllä mutta 4 päivä vielä jos kuukautiset ei tuu ennen tätä päivä se olis hyvää lahja meille mieheni kanssa kun ollaan sit 6 vuotta yhdessa..
Aamu1234 voi ikävä kun joudut yksin menemaan lapi mutta uskon että kun vauva tule niin kaikki muutuu..toivotaan parasta...
tessak toivotaan parasta ja molemmille tervetuloa

Heipsans, kiva kuulla, että oikeasti on osumiakin tästä harrastuksesta tullut ;)
Aamu1234 Meillä vauvaa tehdään sen perinteisen kaavan mukaan vaimona ja aviomiehenä. Mutta tunnen yhden tyttöparin, joilla on nykyisin pieni poika ja myös yhden tuttavan, jolla on kaksi poikaa yksin luovutetuilla. Vaatii vaan paljon voimavaroja varmasti tuo yksin jatkaminen, mutta yhtälailla lopputulos on vaivan arvoinen.

Mirdav Minä olen käsittänyt, että Luget eivät vaikuta tulokseen ja testin voi tehdä pp 12-14 paikkeilla jo. Silloin jo kai ainakin haamu näkyy. Mulla alkoi viimeksi menkat pp 10. Mirdav, hyvältä vaikuttaa siis! Monesko inssi tuo olikaan?

Täällä kärvistellään pp6 ja maha sattuu menkkamaisesti... Kyllä tulee pitkä ensiviikko ennen testausta!!

Aamu> Tältä palstalta saat varmaan vähän pessimistisen kuvan kun kaikki muut ovat lapsettomia ja hoidoissa käyviä... Muilla siis selkeesti joku ongelma, kun sinulla taas saattaa olla hyvinkin toimiva koneisto ja tärppi voi tulla jo ensimmäisestä kerrasta. Toivottavasti tärppää helposti :)

Mirdav, toivo ei ole heitetty ennen kuin kaikki toivo on menetetty :)

Mulla nyt pp 4, eilen kaamea luge-väsymys. Juhannuksena sitten fiilistellään josko mahasta ottaisi kipeää ja tulisi joku kiinnitymisvuodontapainenkin.

Rödluvan and Guess82, kiitos tuo halaus autaa, ei sille voi mitään jos ei niin ei...harmitta kyllä mutta meillä on niin monta muita ajatuksia nyt että se ei paljon vaikutanut..mutta surrullinen olimme..mieheni suostu sen kolmas inssi eli heinäkuun loppupuolilla, hoitaja soiti minulle ja sanoi että eivät mene kiini kesällä:) hyvää juhannusta teille molemmille ja Guess82 raportoihan kun olet saanut sen plussan:)

Ilmottaudun mukaan tännekin tuolta vauvakuumepuolelta. Eka inssi takana ja nyt vaan ihmetellään. Yritystä takana 1,5 vuotta, toista lasta yritämme. Alkukierrossa clomit, nyt inssi ja luget. Mieli on jotenkin valmiiksi maassa, kun onnistumisprosentti on kuitenkin niin pieni. Kiva asenne mulla... :LOL:

Mirdav :hug:

Guess82 ja kaikki muutkin piinailijat, pidän peukkuja meille kaikille!

Mukavaa juhannusta!

Olinpa tehokkaasti unohtanut millaista hermoilua nämä piinapäivät voivatkaan olla. (pp8) Olen yrittänyt olla kuulostelematta tuntemuksia ja vain olla ihan normisti. Mutta silti aika-ajoin tulee jokin nippailu tai jokin muu kumma tuntemus ja sitten miettii, että joskohan se liittyy jotekin johonkin.... Saisipa ensi viikon menemään pikakelauksella, kun vasta lauantaina saisi testailla.
Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Hellou taas emännät!

Meillä olis tiistaina testipäivä. Oireet ovat olleet melko miedot tässä kierrossa. Kahden päivän elohiiri alamahassa oli perjantaista lähtien... muuta ei sitten olekaan...

Nyt juhannuksena sain jokun mahapöppiksen ja vessassa käydessä ei pissaa ja kakkaa voi äänestä enää erottaa... Että näin hyvin meillä menee....

Vesiperä tuli viimeisestäkin inssistä sitten..

Mahapöppis äityi niin pahaksi että oli pakko jäädä saikkarille. Tänään alkoikin sitten jo tuhru vaikka on vasta testipäivä... Ja testi oli nega...

Aika outoa kun yleensä vuoto alkaa vasta neljän päivän päästä lugesteronien lopettamisesta... ja nyt olen vielä eilen käyttänyt niin ei todellakaan pitäisi vielä tuhrutella.

Edessä on siis yhden tai kahden kierron tauko ja sitten alkaa "tositoimet" ivf:än muodossa.

Tsemppiä kesään ja tehkää niitä kevätkääryleitä oikeen urakalla!!

83yrittäjä hali hali kukaan ei ole saanut plussa jsl:N jalkeen..
Guess82 olin ollut tosi varma että saat plussa kun näin vielä unta..kovasti hali sulle...
hyvää kesää kaikille..
minulla tehä vasta joskus elokuu tai syyskuu 3 inssi..
onnea kaikille..

pp14 menossa, ja vielä ei menkkoja ole tullut. Menkkamaisia tuntemuksia sitäkin enemmän. Nyt viimeisinpänä painon tuntu alavatsalla. Jos tätiä ei huomisaamuun mennessä näy, niin sitten testailen. Pitänee käväistä varmuuden vuoksi ostamassa testi kaappiin.

pp15 ja First Signal testi tehtynä. Hailakkaa positiivista näytti. En sitten tiedä kuinka luotettava tuo testi on, kun kaikkein halvimman sieltä apteekista mukaani nappasin. Ihan testiajan puitteissa kuitenkin tuo haalea kakkosviiva siihen ilmeistyi. Ei kai pregnyl enää tässä vaiheessa voi testissä näkyä? Edelleen menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa. En oikein tiedä mitä tästä ajattelisi.

Yhteistyössä