Inseminaatio 2011

No niin nro 2 inssi on just tehty, 13miljoona lähti matkaan ja munarakkulan koko oli 23x22 lääkärin mukaan oli hyvää ja Lugesteron myös aloitan sununtaista.. tässä hoidossa ei ole kipua niinkuin ensimaisella..parempi olo..:)

Guess82 kuinka monta päivä sinulle määrätiin Lugesteron?
 
Rödluvan kiitos, toivotavasti tärppäs jo tähän kun miehini on jo vähän siinä ja siinä kolmas inssiin.käytätko muuten Lugesteron??ja toivotaan että pluussaa uutiset sinulta minulle sanotiin että vasta 23.6 testipäivä eika pari viikon päästä:rolleyes:
 
Mirdav, Mulle määrättiin 12 päiväksi Luge 200mg alakautta. Väsytti pari ekaa päivää, nyt vaan rinnat kipeät. Tiedä sitten mistä johtuu: nyt ollut kaksi päivää vasemmalta oikealle ja eestaas kiertävää hassua tuntoa alavatsalla. Normaalisti kuukautiset alkaa oireetta. Laskeskelin, että neljän päivän aikana alkaa jos alkaa mensut. Hirmu jännää :)

Rödluvan, Luin joltain muulta, että oireet saattavat tulla vasta pp12, jos tulee mitään, vaikka olisikin tärpännyt. Toivo elää :)
 
Mirdav: En oo käyttänyt Lugeja tai mitään muitakaan lääkkeitä inssin yhteydessä kuin Femar ja Pregnyl. Onpas sulla myöhään testipäivä, kuinka se nyt noin? Yleensähän on kaksi viikkoa inssistä.

Guess82: Toivo elää toki vielä, eihän niitä oireita kaikilla edes tule, myöhemminkään ;)
 
Rödluvan jo minun pitäs odotaa se päivä kun lääkäri soita, eli soitavat 23.6 niin silloin kuulema voin tehä testi jos kuukautiset ei tule:) vähän outoa mutta nain on sanottu eilin...varman sen takia kun silloin ensimainen insista tein tasan pari viikko ja sain plussaan mutta kolmen päivän jalkeen se km niin se on varma se syy...nyt olen kyllä täydesta usko että sinä ja muut saadaan plussaaaaaa:D
 
Rödluvan, Pahoittelut. Ärsyttävää.

Mulla kävi ensimmäisen kerran niin hyvä tuuri, että sain kuin sainkin kolmannen ja viimeisen inssin tälle kuulle, joten ylihuomenna pistellään taas. Olen tositosi tyytyväinen, on sitten kiva jäädä kesälomille kun tuo yksi osio on hoidettu.
 
Rödluvan halauksia voi todella harmi kun ei onnistunut minullakin on simoinen olo että ei minullakaan tärpäs:( minulle ei ehkä tehä heti vaan myös elokuulle..mutta riippuu mieheni kun hän ei halua ennää......olen todella pahoilani teille molemmille..voimia..
 
Kp 2 täällä ja ehditään just ennen kesätaukoa tehdä se yksi sitten vielä...

Hoidonsuunnittelu meni elokuun viimeisiin päiviin sille ivf:älle

Tämä inssikierto tehdään tuplalääkityksellä eli menopuria se 150 pistellään menemään huomisesta lähtien.... Onkos monella ollu tuplalääkitystä ja onko käyny hyvin?? Jotenkin pelkään että mennään överiksi niin et heilahtaa...
 
Ai että mä oon ilonen... Menopuria kun piikittää enempi niin saa sen ison pullon ruiskujen kera... Eli ei tarvii joka helvatin ilta sekottaa sitä ampullihässäkkää vaan voi ottaa siitä putelista suoraan minkä on alkuun sekoittanut. Myös piikitettävä nesteen määrä on paljon pienempi joten ei tarvii niin paljoo ruutata nahan alle... Miinuksena pitää sanoa että nää neulat siinä pakkauksessa on ihan älyttömästi tylsempiä.. Eli saa käyttää enempi voimaa että nahka menee puhki.

Maanantaina ultraan kattomaan saako tää ämmä itsestään yhtä munasolua enempää irti.
 
Täällä tökitään Puregonia; samaa annosta kuin viimeksi. Silloin oli saldona 2 n. 18 mm follikkelia. Samaan tähtään, pulleammatkin käy ;) Meillä myös maanantaina ultra. Toivon mukaan sitten inssia ens viikon perjantaille tai viimeistään juhannusviikon maanantaille.
 
83yrittäjä ja Guess82 toivotaan että kaikki mene hyvin.. minulla on jo 6 päivä insista oiret ei ainakaan ole, tissit on vähän kipeä mutta Luget varman on tehnyt sen niin kuin Guess82 sanoi.. huomenna verikoe ja sit jos ens viikonlopuun aikana ei tuu menkaat niin voi olla hyvä merki mutta odottellaan..
 
Guess82, kiitos kysymästä, minulla kuuluu hyvin ei ole vieläkaan raskaus oiret, tissit on tosi kipeä mutta se johto varman lugesteron.. viikonloppu jos kuukautiset ei ilmesty niin on vähän toivoo.. viimestaan 23.6 testaan vastaa tämä on sit hoitajan määrä että ei heti 2 viikko insista.. mitä sinulle kuuluu? pääsetko inssi heti tässä kieroksessa?

Rödluvan mitä sinulle kuuluu???
 
Heips Mirdav, Meillä on perjantaina inssi nro 3. Siitä sitten koeputkeilu-jonoon, jossei tärppää. Tänään oli ultrassa kolme follikkelia, joista yksi oli hyvänmuotoinen, kaksi ei niin symmetrista. 13 mm oli ka noissa kolmessa. Ehtii siis juuri sinne 18 mm kun laitan pregnylin.
 
Heissuli tytöt :)

Eilen olin ultrassa ja siellä oli taas "vain" yksi 21mm pallero ja limakalvo oli mun uus ennätys eli 10,3mm. Se verikoe joka otetaan meillä täällä ainakin aina ennen ultrausta oli nyt "huimasti parempi" kuin mitä on ollut.. eka inssi oli arvo jees... toinen huonompi ja nyt kuulemma tosi hyvä.

Edelleen hän oli pettynyt kun vain yksi munasolu saatiin kasvamaan.

Tänään olin inssissä ja reilu 4 miljoonaa lähti joista eteenpäin meni yli 90 prosenttia, joten mahdollisuudet lienevät ihan jees. Mitään suuria toiveita minulla ei taaskaan ole ja ajatukset pyörii jo ivf suunnittelussa... Joka muuten aikaistui elokuun alkupuolelle :)
 
83yrittäjä: hienoa että pääsit inssiin aikataulussa, toivotaan että tärppää!

Guess82: Tsemppiä inssiin! :)

Mirdav: Pidän sormet ja varpaat ja käsivarret ja jalat ristissä että olisit raskaana! Itse vietän nyt vähän hiljaiseloa, kun meidän 3s inssi siirtyi elokuulle kesätaukojen takia. Ei tässä mitään tapahdu sitä ennen...
 
Guess82 hyvää että pääset heti tämän kieron inssi ja onnea perjantai inssin:)

83yrittäjä Big Good Luck!!!

Rödluvan menkaat oiret ainakin tuntuu eli se ei varman taas onnistunut:( toivoton olo :(
perjantai olisi testi päivä mutta ei varman ehdi siihen kun vuoto jo alkaa. mutta jos ei tippa tule niin 23.6 viimeistaan testan.:)
 
Mirdav: Harmi että sulla on menkkaoireita :( Mutta ei ne vielä ole alkaneet! Toivotaan parasta!

Guess82: Kyllä näistä joku aina onnistuu. Työkaverini just pari päivää sitten kertoi että on raskaana, ekasta inssistä. Mut valitettavasti melkeen tuntuu siltä että ne jotka onnistuu tulee useimmiten jo ekasta raskaaksi, että jos on kaks hutia tullu niin tuskin kolmaskaan onnistuu. Mutta tää on vaan mun mututuntuma, ja voi toki olla vaan mun pessimismiä kun oon itse juurikin siinä tilanteessa että kolmas inssi elokuussa.
 

Yhteistyössä