Moi

Olen semmoinen kiltti mies, en nyt ihan tahdoton. Aikanaan tein kaikkeni perheen ja parisuhteen eteen. Ei kelvannut sitten kuitenkaan avokille. 12 vuotta yhteiseloa meni ns. Halvalla. Avokkia ei kiinnostanut mikään, hän viimiseltään halusi erota... kuvitteli että kaikki menee niin kun ennenkin meillä kolme lasta ja jo kun sovittiin asioista tuntui että hän haluaa myös rusinat pullasta... No mä tein aika reilun jaon omaisuudesta lasten takia jotka jäivät äidilleen. Alkuun olin aivan maassa kun istui yksin uudessa kodissa ja tuntui ettei mitään ole tyhjä asunto, velkaa ei lapsia kun satunnaisesti... Mutta tiesin myös mitä on välinpitämättömyys. Olin oppinut jotakin. Tiesin myös että olen sellainen kun olen ja varmasti joku myös joskus pitää siitä. AP miehesi läheisyyden tarpeen ylipursuaminen voi johtua myös siitä että hän ei tavallaan saa läheisyyttä kun pyytämällä, eli jos hän ei sanoisi koskisi tai hellisi kuukauteen ja sinä et huomaisi tätä... vaarana on miehen riittämättömyyden tunne. Huonosti selitin yrittäkää tulkita

Aikaa on nyt kulunut parivuotta Meidän erosta. Selvisin itse hyvin kiitos kavereiden

olen tapaillut viimeisen vuoden aikana paria naista (eriaikaan! Tietenkin! Olen sellanen luotettava kiltti mies!

yllätys oli suuri kun saikin huomiota osakseen

yksinkertaiset asiat. Kun tulin esim. Töistä toisen luo ja toinen on keittänyt kahvit ja tehnyt esim. Voileivän! Se fiilis

sut huomioidaan

kun molemmat huomioivat toisensa ehkä se tasoittuu... En siis tiedä ap:n asioista mitään en halua tuomita millään lailla... Jos homma ei toimi niin kannattaa erota. Mutta jos jotakin toivoa on kannattaa katsoa

koska eron jälkeen kaikki asiat on toisin joulut juhlat ym. Ne on erilaisia! Mikään ei tunnu siltä samalta eronjälkeen. Aina on-ex jollain lailla lasten takia mukana. Se rassaa myös uusia suhteita.
... Niin exäni... Hän oli eron jälkeen iloinen ja vapautunut ... Vuoden. Hän tapaili jonkunaikaa miestä joka ei ollu vässykkä.. Meni kuten halusi, tais kännissä(romanttinen viini-ilta) vähä töniä. Tapaili muitakin... Aluksi kaikki oli niiin iihanaa... No nyt hän katuu ja haluaa korjata menneet. Näin sen jo aikaa sitten. Viihtyy tässä mun luona juttelemassa kun hakee lapset... Niin se maailma meitä aalloilla keinuttaa...
... Ja kun nyt kiinnostaa makuukamari asiat kuitenkin niin siellä on aina mennyt hyvin ;-)