seksiongelmat&parisuhde, onko kokemuksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rikki"

Vieras
meillä pitkä parisuhde ja 4lasta. Muutaman kerran vuoteen nousee hyvin kärkkäästi pinnalle(miehen puolelta) seksiongelmat. Hän sanoo että minä en ole tarpeeksi innokas, haluan vähän seksiä jne. Mies itse olisi hyvinkin aktiivinen. Asiasta keskustelu muuttuu aina ilmiriidaksi ja mykkäkouluksi. Ahdistaa. Kun tilanne menee ohi, on taas kaikki ok ja mieskin tyytyväinen, mutta pelottaa aivan taas seuraava kerta. Tuntuu että vain minussa on se vika, vaikka olen koettanut sanoa miehelleni etten tahdo pelkkää seksiä vaan parisuhteeseen kuuluu muutakin hellimistä, hän ei tunnu tajuavan.
Pääseekö tästä oravanpyörästä koskaan irti ja miten? Onko ero ainoa vaihtoehto? Onko kellä kokemusta tai mielipiteetkin käy.

sama juttu.
Saarnaan siitä että vaikea syttyä kosketuksesta kun toinen tuntuu aivan vieraalta. Menkkojen aikaan (en halua seksiä eikä ilm. hänkään) kun kiertää sitten metrin päästä eli ei voi silloin esim. pitää sylissä, halia, pussailla. Ja sitten kun on ohi niin pitäisi olla heti seksivalmis. No eipä sytytä kun ei sieltä päästäkään ole tullut yhtään haleja ym hoivaa.

Kyllä joskus seksiä tekee mieli ja silloin kun on tarpeeksi muuta läheisyyttä niin minuakin haluttaa vaikka monesti päivässä .Mutta läheisyyden puute vie halut. Mies ei ymmärrä, unohtaa aina sen läheisyydentarpeeni.

Miksi on normaalimpaa tarvita orgasmia kuin hellyyttä? Miksi kukaan ei sääli minua hellyyden puutteesta mutta kaikki miestä seksinpuutteesta? Miksi se on se O jota pitää kaikkien haluta eikä jotain muuta asiaan liittyvää?

Sitten kun tolkutan asiasta niin muistaa ehkäv iikon tai kaksi ja seksikin silloin pelaa, mutta seuraavat menkat ja unohtaa taas. Itse en unohda sitä kylmää viikkoa ja syty sitten yhtäkkiä. Eli omaan pussiinsa pelaa siis mieskin.

Itse olen vaatinut että on oltava hellyyskertojakin, hellyysiltoja jolloin ei ole odotuksena SE vaan ihan pelkästään se hellyys itsessään. Mitenkä vaikea sitä on ymmärtää?!!

Teillä on vain erilaiset tarpeet. Luonnostaan asia hoituu kun mies lähestyy viittäkymmentä, mutta muuten on vain kärvisteltävä jos kaksi erilaisellaa libidolla varustettua haluaa olla yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja niko:
Teillä on vain erilaiset tarpeet. Luonnostaan asia hoituu kun mies lähestyy viittäkymmentä, mutta muuten on vain kärvisteltävä jos kaksi erilaisellaa libidolla varustettua haluaa olla yhdessä.

No ei kyse ole pelkästään eri libidoista jos tilanne on se, että seksiä pitäisi aina haluta mutta hellyyttä ei ikinä. Itsellä katosi joskus ne seksihalut siinä murrosiän pahimmassa panetusvaiheessakin jos puoliso ei yhtään ottanut huomioon tai oli muuten hapan. Naisilla ja onneksi myös monilla miehillä kun on se ylä- ja alapää kytköksissä toisiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja myös täällä;22177802:
sama juttu.
Saarnaan siitä että vaikea syttyä kosketuksesta kun toinen tuntuu aivan vieraalta. Menkkojen aikaan (en halua seksiä eikä ilm. hänkään) kun kiertää sitten metrin päästä eli ei voi silloin esim. pitää sylissä, halia, pussailla. Ja sitten kun on ohi niin pitäisi olla heti seksivalmis. No eipä sytytä kun ei sieltä päästäkään ole tullut yhtään haleja ym hoivaa.

Kyllä joskus seksiä tekee mieli ja silloin kun on tarpeeksi muuta läheisyyttä niin minuakin haluttaa vaikka monesti päivässä .Mutta läheisyyden puute vie halut. Mies ei ymmärrä, unohtaa aina sen läheisyydentarpeeni.

Miksi on normaalimpaa tarvita orgasmia kuin hellyyttä? Miksi kukaan ei sääli minua hellyyden puutteesta mutta kaikki miestä seksinpuutteesta? Miksi se on se O jota pitää kaikkien haluta eikä jotain muuta asiaan liittyvää?

Sitten kun tolkutan asiasta niin muistaa ehkäv iikon tai kaksi ja seksikin silloin pelaa, mutta seuraavat menkat ja unohtaa taas. Itse en unohda sitä kylmää viikkoa ja syty sitten yhtäkkiä. Eli omaan pussiinsa pelaa siis mieskin.

Itse olen vaatinut että on oltava hellyyskertojakin, hellyysiltoja jolloin ei ole odotuksena SE vaan ihan pelkästään se hellyys itsessään. Mitenkä vaikea sitä on ymmärtää?!!

Ihana kuulla että on muitakin, vaikka tällaista ei toivois tietty kellekkään. Mutta tuntuu et oon niin yksin, eikä kukaan ymmärrä mitä ajan takaa. Meillä ihan sama kuin teillä että hetken muistaa mies mitä hänelle olen kertonut, mutta pian taas unohtaa :( tää on melko vaikeeta.... Tsemppiä sulle, koetetaan jaksaa ja pärjäillä...

Mies ei tuosta hellemmäksi ja ymmärtäväisemmäksi heti muutu. Myöhemmällä iällä kun seksin merkitys miehellä vähenee, hän saattaa alkaa haluta enemmän hellimistä ja läheisyyttä. Seksiä ei kenenkää "pidä haluta" tiettyä määrää. Ihmisiä ja suhteita on erilaisia ja pariskunnilla erilaisia tunteita.

Yhteistyössä