Oi ja mie täältä kans tapsahdan mukaan! Kirjottelinki tuolla jo eka sivulla, mutta oltiin tässä lomalla kolmisen viikkoa...
Nyt ois sitten jo reilut 2kk siitä kun lopetin imettämisen, eikä menkkoja kuulu siitä huolimatta...? Olin muka tunnistavinani kesäkuun puolenvälin paikkeilla oviksen, ja kun ei siitä kahden aikä vielä kolmenkaan viikon kuluttua ollu menkat alkaneet, tehin tastiä.. ja negaa näytti. Sitten heinäkuun alkupuolella luulin jo että alkoi, kun tuli ensin semmosta tuhruvuotoa, sitten ihan vähän kirkasta veristä vuotoa, ja sitten loppu taas kokonaan pariksi päiväksi... ja jonku aikaa oli tuommosta. Kävin ostaan evra-laastarit sinä päivänä kun sitä kirkasta vuotoa oli, että voin alottaa ( niinkun tässä ei tosiaan osaa päättää että mitä tekkee! :headwall: ). Mutta kun vuoto taas loppu niin ei voinukkaan. Sitten mietin että oisko ne sitten ollu jotkut "valemenkat", ja eikun testiä tekemään. Negaa näytti.
Viime viikon perjantaina kävin sitten jo neuvolassa tekemässä sitä testiä, kun aivan olen itekkin sekasin tämän homman kanssa! :ashamed:
No, negaa näytti.
Neuvo sen verran että pitää oottaa kuiten ihan oikeat kuukautiset ennenkun alkaa käyttämään niitä laastareita.
Nyt ei oo tähän mennessä ollu muutosta, joinaki päivinä tulee semmosta tuhrua vaan, muuten ei mitään. Alamaha oli jossain vaiheessa arka niinkun olis vuoto alkamassa, mutta meni ohi. Ja välillä se tuntuu just silleen aralta niinko ois raskaana. Oireita ei oo minusta ollu... jos ei lasketa hirveää näppyläarmeijaa naamassa ja hirveitä mielialavaihteluita!!!!! :attn: :attn:
Että tämä on ärsyttävää!!! Ja kun mukamas kuntokuurilla olen, niin vaikka mitä tekee niin tuntuu että etureppu vaan turpoaa.. :ashamed:
Niin ja mie kans olen vähän samoilla linjoilla siitä että synnytyksen jälkeen hormoonit vaikuttaa tosi paljon siihen vauvakuumeeseen, ainaki mulla teki!
Pahimmillaan se oli just kun nuorimmainen oli 3kk. Siitä se on sitten pikkuhiljaa hiipunu, lukuunottamatta niitä pieniä piikkejä jotaka meinaa laittaa "sairasteleen"
Mulla on taas niin pää pyörällä että ei tiiä mitä tekis... :kieh: