Ilman pikkareita työpaikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Konttoristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin tänään Thai-hieronnassa, hieroja oli ilman pikkareita. Näytti ettei hamaan alla ollut mitään.......teki muuten hieronta hyvää....!!!!

Pikkarit jäävät usein pois jalasta kun lähden ulos mutta töissä on tullut pidettyä, tähän asti...Tänään olin kuitenkin ilman....olen sairaanhoitaja. Normaalisti stringeistäkään ei juuri näy mitään ulospäin, saumoja ainakaan. Silti niistä näkee että ne on päällä ja tuntuu varsinkin. Kun tänään jätin ne hetken mielijohteesta pois, olen varma että kaikki huomasivat sen! Sain mielestäni enemmän katseita perääni kuin aikaisemmin, vai kuvittelinko vain? Itsevarmuutta ja seksikkyyttä se ainakin toi roppakaupalla itselle ja miten kiihottavaa se olikaan....ah. Olisin ollut valmis vaikka minkälaiseen hurjaan intuitioon ja toimintaan, mutta eipä tullut tilaisuutta! Hyvä niin, säilyi työpaikka :)

Kuten Kimmy67 kertoi olleensa ilman pikkareita töissä. Olen ollut paljon tekemisissä sairaaloiden kanssa ja siellä käydessäni olen todennut saman asian.
Mikään ei ole niin kiihottavaa kun seurata mitä on hoitajien takin, tai huosujen alla. Työhuosujen tai takin alta pilkottaa sopivasti alkkari muoti. Hyvin usein alta pilkottaa pienet stringit, tai tangat. Takin nappien raosta pilkottaa sopivasti. Monesti arvailujen varaan on jäänyt, onko alla mitään.
On ilo työskennellä tälläisessa seurassa. Seksuaalinen vietti hereillä jatkuvasti.

Huomenta siskot!
Tulin juuri työpaikalle ja on niin kiihottunut olo. Päätin tänään jättää pikkarit pois, hameeni on vähän polven yläpuolelle. Aina kun ottaa kaapista jotakin, tai kurkottaa tulee villi olo jos vaikka jotain näkyy. Saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan......!!!???

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu*:
Huomenta siskot!
Tulin juuri työpaikalle ja on niin kiihottunut olo. Päätin tänään jättää pikkarit pois, hameeni on vähän polven yläpuolelle. Aina kun ottaa kaapista jotakin, tai kurkottaa tulee villi olo jos vaikka jotain näkyy. Saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan......!!!???

Kerro meille hiukan väliaikatietoja kuinka miehet vilkuilee.. Itse ainakin olen aivan kiimassa heti kun näen jonkun olevan työpaikalla ilman pikkareita :)

Taas uusi päivä ja uudet kujeet ;) Toinen päivä ilman alushousuja. Kuten Tellulla, ja itselläni eilen, olo on kiihoittunut ja villi :) Harmi ettei kotona ole ketään kehen paineet voisi purkaa... Mutta ´kyllä rutinoitunut päivä saa kyytiä tämän housuttomuuden myötä: suosittelen lämpimästi kokeilemaan. Antaa kummasti puhtia ja itseluottamusta ja tekee tosiaan olon aivan villiksi! Miehet ovat aivan hassuina katsomassa perään. Tuottaa tuskaa ajatella miten kaksi samaa aaltopituutta ei pääse kohtaamaan....mitä haaskausta!

Näin on, uusi päivä ja uudet kujeet :-) Ulkona on lämmintä joten jätin bokserit pois ja vedin hosut päälle. Mukava ja sellainen kiihottunut olo on.. ;)

Viime vuonna tapailin yhtä miestä jolla ei koskaan ollut pikkareita jalassa tai no ehkä joskus, mutta yleensä aina oli ilman. Oli kiihottavaa kuvitella vaikka mitä kivaa ja välillä tietenkin kokeilla oikeastikkin että minkälainen siellä olikaan... ;)
Ainakin tiesi milloin kaverilla teki mieli... sen näki heti!

Kyllä on ollut kiihottava päivä.......Yksi laveri huomasi ettei mulla ole pikkareita. Kun olin työpöytäni ääressä, häneltä tippui jotakin lattialle vai tiputtiko. Hän oli lattialla kontallaan ja minä tarkoituksella vähän jalat levällään.....Voit arvata kaverin ilmeitä, itsellä tuli kauheat halut. Piti vessareissulla vähän hyväillä.....Kiihkeänä odotan iltaa!

Kyllä on ollut kiihottava päivä.......Yksi laveri huomasi ettei mulla ole pikkareita. Kun olin työpöytäni ääressä, häneltä tippui jotakin lattialle vai tiputtiko. Hän oli lattialla kontallaan ja minä tarkoituksella vähän jalat levällään.....Voit arvata kaverin ilmeitä, itsellä tuli kauheat halut. Piti vessareissulla vähän hyväillä.....Kiihkeänä odotan iltaa!

Tää lämpö, aurinko ja ihanat minarit tekee villiksi. En takuulla haluu pilata fiiliksiä pikkareilla! Kesätuulen vire pimpassa...ah onko ihanampaa...

Harmi kun Kimmy67 ei ole kotona ketään odottamassa.....Sama täällä, yksin täytyy olla tulin juuri kotiin. Miespuolisena täytyy sanoa lukiessani tätä, housut kävi kiristämään. Olisi mukavaa saada Kimmyn kaltaista kokenutta naista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu*:

Kyllä hän tahallaan ne paperit tiputti ;) Niin minäkin olisin tehnyt. Ja halut herää täällä kun vain kuvittelenkin itseni sen kaverin osaan...Ahdistaa housuissa kummallisesti.

Kiva päivä ollut ilman pikkareita, sopivasti kiihottunut olo. Kiva lähteä kohta pois töistä, vaikkapa terassille.....Tuulessa saattaa kukkamekko heilahtaa...!!!
Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan?

Status
Viestiketju on suljettu.