Ilman pikkareita työpaikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Konttoristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Pieni nautinnon lisä on ollut myös se, kun ymmärsin siistiä karvoituksen pois. Peniksen päälle jäi vain hiukan lyhyttä sänkeä. Näin olen pitänyt muutaman vuoden ja kivalta tuntuu. On muuten vaikea kuvitella että nukkusin muuten kuin alasti. :)

Hyvä että miehetkin taluaa siistiä karvoitustaa.......Nautinnollista! Itselläni aivan paljas!
Mitäs jos vaikka näkisin sinut läppärin kanssa, kun olen ruokatunnilla? Mitä mahdat puuhata, kerro?

Näkisit varmasti minut lukemassa viestejäsi tältä palstalta. Jalassani on ohuet puvun housut, joten huomaisit erektioni jo kaukaa. Täytyy koskea tästä housujen päältä, helpotuksen tarve on kova olen niin kiihoittunut.

Ihanaa että olet ajellut, nainen on kauneimmillaan karvattomana. Tunnetko jo kosteuden? Tekeekö mielesi koskea nopeasti kenenkään huomaamatta?

Onko sulla alla kalsareita....? On hieno nähdä kun mies tyydyttää itseään......!!!
Sopivan kostea......olen hyväillyt monta kertaa.....Nytkin istun jalat aika levällään ja kaksi miestä samassa huoneessa....

Alkuperäinen kirjoittaja Konttoristi:
Kuinkas moni on tänään jättänyt pikkarit / alushousut pois tänään töihin lähtiessä?
Kiihottaako se vai ihan mukavuussyistä, kokemuksia?

Yök, inhoittava ajatuskin ja työlästäkin se olisi pitäisi pestä joka päivä housut/hame.

Ei ole kalsareita alla ja kiihoittunut olo. Mahtaisi miesten ilmeet voisi olla näky jos tietäisivät. Olisi ihanaa istua kanssasi terassilla ja katsoa kun annat hameen helman nousta sopivasti.

Huomenta taas kaikille!
Kuinkas aamu on alkanut? Taaskaan ei pikkarit kiristä, on niin vapaa ja raikas olo. Nyt laitoin kesämekon hameen sijasta, eikä ole rintsikoitakaan.....
Saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan....??? Kertokaa sisaret myös kuinka päivä sujuu!!!

Näkee jos ohut kangas, tai tiukka mekko....Nännit sopivasti pilkottaa....!
Samoin jos ei ole pikkareita ja ohut mekko. Itsellä jää jotain arvailujen varaan.....Ei
sentään ihan itsensä paljastelija.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu*:
Näkee jos ohut kangas, tai tiukka mekko....Nännit sopivasti pilkottaa....!
Samoin jos ei ole pikkareita ja ohut mekko. Itsellä jää jotain arvailujen varaan.....Ei
sentään ihan itsensä paljastelija.....

Entä, kun työkaverin aloittavat kontata lattialla, silloinko ei tapahdu mitään itsensä paljastusta?

Helle vain paranee, täällä toimistolla alkaa olla aika kuumat oltavat. Toivottavasti Tellun kaltaisia ihania naisia ilmaantuu lisääkin. Suomen kesä on niin lyhyt että ei sitä kannata alusvaatteilla pilata. ;)

Neljäs päivä kun alushousut jäi pois, muutoin tiukan asiallisesti pukeutunut;) Lounarilla kiva lähteä ulos, kun raikas tuuli puhaltaa ohuiden puvunhousujen läpi, eikä ainakaan alkkarit kiristä. "Kireältä" kyllä muuten siellä missä alkkareiden kuuluisi olla... Pitäisköhän tehdä jotain asialle, jotta välillä vois keskittyä työntekoonkin...

Ei ole, kuten eilenkin vapaa olo....!!
Eivät pöytäni alla, mutta kyllä katseet harhaili. Minä tietysti nautin tilanteesta ja vähän kiusoittelin....

Hei miten on viikko lähtenyt käyntiin. Vielä pari viikkoa hommia ja sitten koittaa vapaus muutenkin alusvaatteista. Taidan jatkaa näin koko kesän sen verran mukavalta tuntuu.

Ei oo ollu pikkuhousuja navetalla koko talavena, pitkät kalsarit välillä kahetki. muutama lehemä tieten huomannu kun nuolevat niin kiihkeästi kun pesen niiden tissejä. Oon antanu himon vielä yltyä

Status
Viestiketju on suljettu.