Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

  • Viestiketjun aloittaja Opri.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No eipä ole kiinostusta lähteä edes reppumatkalle minnekään aasiaan, eiköhän sitä muitakin lomakohteita löydy johon sopii myös mukaan lapsi. :) ja jos välttämättä haluaisin lähteä reppumatkalle aasiaan, eikä lapsi sopisi millään tavalla mukaan sinne, niin ompa hänellä hyvät isovanhemmat joille voi mennä hoitoon kyllä siksi ajaksi. Ottaa varmasti mielellään. :)

Rauhattomalla hööseltäjällä meinasin sitä että pitikö bailata koko ajan ja juosta joka viikonloppu jossain ja miehet vaihtu tiuhaan tahtiin kun ei sopinut lapsi moisiin kuvioihin?
No reppumatkani kesti 1,5 kuukautta, jotenkin en usko että olisin lastani jättänyt isovanhemmillensa siksi aikaa... :) ja kuka puhui bailaamisesta pelkästään?
 
"vieras"
[QUOTE="vIerAS";28479565]Jos noin nuorena tulee äidiksi, on suuri todennäköisyys että ero tulee myöhemmin :([/QUOTE]

Nykypäivänä näin helposti käy, mutta aina on poikkeuksiakin. Ja vielä kun ikäeroa on noin paljon ja tuossa iässä. Mutta kuten sanoin, aina on poikkeuksia jotka kumoavat säännön.
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28479502]Eipä tuohon kauheasti "suvun tavat" vaikuta. Lapsi syntyy sitten kun syntyy. Meilläkin suvussa lapset ovat syntyneet yliajalla paitsi minä, joka synnyin muutaman viikon ennen la:ta. Mieheni on syntynyt myös ennen la:ta. Tuon perusteella minun lasteni olisi pitänyt syntyä etuajassa mutta yliajalle on mennyt jokaisen kanssa. Viikkoja ei voi lisätä eikä vähentää sen mukaan mitä suvussa on tapahtunut.[/QUOTE]

Näinhän se on. Syntyy sitten kun syntyy, mutta ei siinä varmaan mitään menetäkkään jos noin ajattelee..?

Meidän perheessä on 4 lasta, minä ja sitten mulla on kolme pikkuveljeä..

Minä oon syntyny myöhemmin kun laskettu aika.

Mun veli nro.1 on syntynyt laskettua aikaa myöskin myöhemmin.

Samoin veli nro.2

Ainut joka on syntynyt vähän etuajassa on ollut nuorimmainen.

Äidin kanssa sitten pohdittiin että meneeköhän munkin synnytys yliajalle. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28479596]Jahas. Cheek-teinin uusin satu käynnissä. Mites se sun koulukiusausterapia etenee? Onko kiusaajat vielä perässä?[/QUOTE]

Siltä se kyllä nyt alkaa vaikuttaa... :)
 
Opri.
Alkuperäinen kirjoittaja Vale-elämää;28479512:
Niin, onhan se aivan hirviää. Kyllä ensiksi pitäisi puolisoa valitessa kartoittaa hänen ikänsä, (mieluiten astrologisesti) ja sitten vasta miettiä mm. rakkautta ja toisen luonnetta.

Ei voi kyllä nyt ap. oikeesti olla onnellinen miehensä kanssa. Eikä varmasti niinq oikeesti voi se ap:n mies rakastaa sitä ap:tä.

Ai niin ja kyllä on kohta jo ap yh-äiti ja miehellä uus ja nuorempi vaimo. Vai miten sitä täällä nyt yleensä (tiedetään ja) manataan asioista?
Kiitos.

:D :D :D
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28479514]Katsella toki voi, mutta 99% 17-vuotiasta ja 30-vuotiaista on niin täysin erilaisia henkiseltä kehitykseltään ja elämäntilanteeltaan, että parisuhdemielessä niitä nuoria ei katsella. Sun mies on ollut aikuinen ja sä olet ollut vielä pieni teini, joka ei tiedä elämästä mitään ja joka on täysin aikuisen vietävissä. Sen takia tällaisia parisuhteita ei useinkaan katsota hyvällä.[/QUOTE]

Hohhoijaa...

Vähän mustavalkoista. Ei tässä kukaan ole ollut kenenkään vietävissä. Mietihän mitä puhut, meistä on tulossa kuitenkin perhe eli pikkuisen sitä kunnioitusta peliin...
 
[QUOTE="vieras";28479576]Ja päätitte sitte samalla, että nuoruus loppu siihen?[/QUOTE]
Ei vaan olin jo ennen sitä plussatestiä huolehtinut itsestäni ja kantanut vastuun omista tekemisistäni, maksanut omat laskus yms. ja mies tietysti oli aikuistunut jo vuosia sitten kun ikää hänellä on 22v. En sano että olen aikuinen, mutta en pidä itseäni minään lapsenakaan enää, vaan jotain siltä väliltä :)
 
"vieras"
Ei vaan olin jo ennen sitä plussatestiä huolehtinut itsestäni ja kantanut vastuun omista tekemisistäni, maksanut omat laskus yms. ja mies tietysti oli aikuistunut jo vuosia sitten kun ikää hänellä on 22v. En sano että olen aikuinen, mutta en pidä itseäni minään lapsenakaan enää, vaan jotain siltä väliltä :)
:LOL: :LOL: :LOL: Voi rakas, se mitä siinä välillä on, on juurikin se nuoruus! Kiitos tästä, sain päivän parhaat naurut.
 
Opri.
Alkuperäinen kirjoittaja Vale-elämää;28479521:
Ei johtuisikaan, mutta monelle se on tärkeintä saada turvata se paikka siellä firmassa ennen lasten tekoa.
Voi se paikka silti lähteä alta, jos ei hommat myy ja rupeaa tulemaan lomautuksia niin se joka on hoitanut vaikka 3v lasta kotona ja olisi sitten palaamassa töihin niin saattaakin olla että hän on sitten siellä lomautettujen ja mahdollisten irtisanottavien listalla, koska ei oo pitkään aikaan ollut siellä töissä.

Ei elämää voi aina perustaa siihen, että onko niitä töitä vai ei, valitettavasti. Siihen kuitenkin voi, että opiskelee sen ammatin.
 
Opri.
Saattaa johtua siitä että en ole kokenut tarpeelliseksi esim. ryyppäämistä, mopokortteja, yömyöhään ulkona hillumista, vanhemmille kapinoimista ja mitä muuta mitä siihen nuoruuteen nyt kuuluukaan :)
Okei.. :) no ei minullakaan ikinä ollut mopoa tai mopokorttia, kun ajoin sitten ajokortin ja hommasin auton. Tuollaset mopedit on minusta aika turhia.
 
"vieras"
Voi se paikka silti lähteä alta, jos ei hommat myy ja rupeaa tulemaan lomautuksia niin se joka on hoitanut vaikka 3v lasta kotona ja olisi sitten palaamassa töihin niin saattaakin olla että hän on sitten siellä lomautettujen ja mahdollisten irtisanottavien listalla, koska ei oo pitkään aikaan ollut siellä töissä.

Ei elämää voi aina perustaa siihen, että onko niitä töitä vai ei, valitettavasti. Siihen kuitenkin voi, että opiskelee sen ammatin.
Opiskella kannattaa aina ja niin paljon kuin jaksaa. Nykyajan työtilanne, kärjistetytsi sanoen, on sellainen, että tänään on töitä mutta huomenna niitä ei välttämättä enää ole. Eikä siihen aina vaikuta edes koulutus eikä koulutuksen taso.

Se mikä on täysin järjetöntä, on, että tehdään lapsia mutta ei hommata koulutusta. Ilman koulutusta ei juuri saa työtäkään.
 
Opri.
Voi hyvänen aika!! Minua ei kiinnosta sinun kuukautiskierto, enkä ole sen kummemmin raskauttasi pohtinut. Jos luit ajatuksella viestini niin kerroin omasta raskaudestani. Sen kokemuksen pohjalta jäin asiaa miettimään.

Ihana asiahan se on että saatte lapsen ja toivottavasti raskautesi sujuu ongelmitta loppuun saakka.

Useita vuosia tällä palstalla pyörineenä annan sinulle yhden neuvon jota noudatat tai et. Mitä enemmän tällä palstalla jaat tietoja itsestäsi ja elämästäsi sitä enemmän ihmiset sinusta todennäköisesti "kiinnostuvat" ja saatat saada ikäviäkin kommentteja. Jos reagoit noin herkästi palautteeseen/kyselyihin saatat herkemmin pahoittaa mielesi.

Vielä kerran en ole pahaa tarkoittanut, eikä minua kiinnosta sinun kuukautiskieto. Oman kokemukseni ja hoitoalan ammattini vuoksi jäin tuota laskettua aikaa miettimään!!
Kiitos, no ei siinä sitten mitään.. :)

Pyrin olemaan tarkka kanssa siitä mitä tietoja itsestäni jaan, en tiedä miksi nyt olisin niin kiinostava persoona sitten. Vanhemmanko miehen takia? :D
 
"vieras"
Mitä väliä miten kukanenkin kattoo toisten parisuhteita? Itse aloin seurustelemaan 18 -vuotiaana 25 vuotiaan miehen kanssa ja onnellisempi en voisi olla. Monen vuoden jälkeen tuntuu yhä, kuin olisimme vastarakastuneita.
18 ja 25 on täysin eri asia kuin 17 ja 30. Voihan 17 ja 30-vuotiaidenkin suhde kestää loppuelämän, toki voi. Toki he voivat olla kuin vastarakastuneita loppuelämänsä ajan. Mutta ei se suhde mitenkään normaali ja tasa-arvoinen ole.
 
"vieras"
Kiitos, no ei siinä sitten mitään.. :)

Pyrin olemaan tarkka kanssa siitä mitä tietoja itsestäni jaan, en tiedä miksi nyt olisin niin kiinostava persoona sitten. Vanhemmanko miehen takia? :D
Pyrin olemaan tarkka mitä tietoja jaan, joten kerron vain harvinaisen nimeni, ikäni, mieheni nimen ja iän, koiramme nimen ja asuinkaupunkimme. Kerroinko jo, että täytän heinäkuussa 20v ja valmistun koulusta nyt toukokuussa? Ja että olemme seurustelleet Kimmon aka Elastisen kanssa nyt kolme vuotta? Ja raskaanakin olen, vaikka laskettu aika onkin minulla vähän hämärän peitossa. Mieheni Kimmo muuten näyttää Cheekiltä. Että repikää hei siitä!111!! Koska mä olen aikuinen NAINEN!!!!!1!

 

Yhteistyössä