Ikää 19-vuotta, kohta ammatti luettuna ja sain tänään tietää että odotan vauvaa, mikä fiilis!:)

  • Viestiketjun aloittaja Opri.
  • Ensimmäinen viesti
Opri.
[QUOTE="vieras";28479545]Minä en ollut kuvailemasi rauhaton höseltäjä nuorena. Olin sellainen rauhaton höseltäjä, joka asui opiskeluaikana 5 eri maassa, muutama vuosi tai muutama kuukausi aina yhdessä maassa. Valmistuttuani tein pari vuoden pituista työkeikkaa katastrofialueilla. Lomani käytin milloin sattui sen mukaan milloin jossakin maassa oli kansainvälinen urheilutapahtuma, johon saatoin mennä vapaaehtoiseksi.

Miten lapsi olisi tuohon kuvioon sopinut mukaan? Ei ihmisen tarvitse olla mikään bilettäjä, että lapsi ei hänen elämäänsä sovi ja näin luulevalla on erittäin suppea maailmankuva.[/QUOTE]

No kuulostaa sun elämä ainakin mukavan monipuoliselta, mutta tässä on vaan se ero etten minä edes enää kohta opiskele.
 
"vieras"
No kuulostaa sun elämä ainakin mukavan monipuoliselta, mutta tässä on vaan se ero etten minä edes enää kohta opiskele.
:D Ei tässä ollutkaan sinusta kyse. Vaan siitä, että ihmisen ei tarvitse olla mikään juoppo, että hänen elämäänsä ei sovi lapsi. Siitä, että ihmiset tykkäävät erilaisista asioista ja elävät erilaista elämää. Miksi sinulle on niin vaikeaa myöntää tätä?
 
"vieras"
No kuulostaa sun elämä ainakin mukavan monipuoliselta, mutta tässä on vaan se ero etten minä edes enää kohta opiskele.
Ja lisätään vielä, että tuo minun opiskeluaikani kesti yli 25-vuotiaaksi. Opiskelin siis paljon pidemmälle kuin sinä. Eli vielä monen monta vuotta tuon sinun ikäsi jälkeen minun elämääni ei lapsi olisi millään sopinut. Mutta eihän tämä voi pitää paikkaansa, kun kyllä kaikkien elämään sopii lapsi!
 
Opri.
[QUOTE="vIerAS";28479565]Jos noin nuorena tulee äidiksi, on suuri todennäköisyys että ero tulee myöhemmin :([/QUOTE]

Eroja tulee nyt ihmisille mistä syistä tahansa, ei sitä määritä se minkä ikäisenä tulee äidiksi ja ihan normaalin ikäisenähän mie olen tulossa.
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28479587]No reppumatkani kesti 1,5 kuukautta, jotenkin en usko että olisin lastani jättänyt isovanhemmillensa siksi aikaa... :) ja kuka puhui bailaamisesta pelkästään?[/QUOTE]

Kyllä ainakin meidän isovanhemmille voisi jäädä kuukaudeksikin. :)
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28479596]Jahas. Cheek-teinin uusin satu käynnissä. Mites se sun koulukiusausterapia etenee? Onko kiusaajat vielä perässä?[/QUOTE]

En tajua mistä puhut?

Taitaa yhden ja saman häirikön kirjoittamat olla kaikki nuo moska kommentit. Mene hoitoon.
 
Opri.
Nyt mun täytyy kuitenkin mennä, että palaillaan ehkä myöhemmin!

Vähän saatanallisesti paisu tämä ketju kun hain vaan äiti seuraa joensuusta ja kerroin hieman itsestäni siinä hakemuksessa normaalistikin...
 
"vieras"
Nyt mun täytyy kuitenkin mennä, että palaillaan ehkä myöhemmin!

Vähän saatanallisesti paisu tämä ketju kun hain vaan äiti seuraa joensuusta ja kerroin hieman itsestäni siinä hakemuksessa normaalistikin...
Ja jos joku oikeasti olisi vastannut sinulle, sinusta olisi ollut kiva naureskellen valehdella ja vedättää toista? Et ole yhtään kiusaajiasi parempi. Elä näitä satujasi netissä niin paljon kuin jaksat, mutta jätä ulkopuoliset rauhaan.
 
"vieras"
Jos aloittaja on todellinen, niin....onnea raskaudesta ja ammaattiin valmistumisesta! Vaikutat avoimelta ja mukavalta ihmiseltä,saat varmasti äitkavereita. Tämä palsta,ainakaan tämä "Mitäs nyt" -osio on vaan kavereiden etsimiseen ja omien asioden jakamiseen mahdollisimman huono paikka, valitettavasti:(. Älä tosiaan kertoile avoimesti täällä teidän perheen asioita,tämä on aivan avoin palsta.Ehkäpä tuolta nuoten äitien puolelta voisi löytyä samassa elämäntilanteessa olevia.Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
"vieras"
[QUOTE="vieras";28479755]Yleensä on 17-18v koulukiusattu tai sitten parikymppinen tuore äiti tai 18v jolla on kolmekymppinen ex-narkkaripoikaystävä. Pari kertaa on ollut se poikaystäväkin. Joka näyttää Cheekiltä.[/QUOTE]

Sit kohta se tekee ketjun, jossa tunnustaa tehneensä provoja ja sanoo, että ei tee niitä enää eikä kirjottele muutenkaan palstalle, koska aikoo viimein tehdä elämällään jotain ja muutaman päivän päästä kaikki alkaakin taas alusta.
 
Eläpä rinnasta ikään.

Mua potuttaisi tuollainen saivartelu varmaan 40-vuotiaanakin. Mitä kenenkään raskaudet noin tarkkaan toiselle kuuluu tai miten joku viitsii edes alkaa noin tarkkaan niitä tutkimaan kun tiedä edes toisen kuukautisten tulo hetkeä. Älytöntä sherlockkia.
tämän vuoksi älä kerro liikaa itsestäsi. Nämä korppikotkat nuuskii sun kotiosoitteen, isäs syntymäajan, miehes alakerran koon, koirasi karvojen määrän ja mimmoset teekupit teidän vintillä on säilössä. Sitten ne kaivelee vanhoja, vertaa uuteen tietoon, kyseenalaistaa ja vaatii lisää infoa. Oikeasti.

Mutta tervetuloa joukkoon :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
"vieras"
[QUOTE="vieras";28479912]Löytyi fb-sivut!!
[/QUOTE]

Tuskin löytyi. Ap on provo, häiriintynyt teini, älä sekoita ketään oikeaa ihmistä tähän.

Näetkö nyt ap, mitä vahinkoa voit saada näillä valheillasi aikaan?
 

Yhteistyössä