tuolla taas saa yksinhuoltajien puolella p.askaa niskaan. joo okei, itse kirjoitan tänne, mut jos ei oo mitään muuta kirjoitettavaa kuin haukkuminen niin onks pakko? kysyä aina saa jos on epäselvyyttä ja eri mieltä saa olla, mut muiden ihmisten elämän arvostelu, kun ei siitä kuitenkaan kirjoitettua enempää tiedä, on kummallista. täällä moni kertoo huonoja ja ikäviä asioita, moni kertoo myös niistä hyvistä ja iloisista asioista. mutta kauhean vaikea tuntuu olevan ymmärtää se, että niille hyville asioille on helpommin vastaanottajia palstaelämän ulkopuolella ja huonoja asioita voi olla helpompi pohtia vieraana ja mihin aikaan tahansa täällä. psykologiani en itse tapaa kuin kerran kuussa, mietittävää ja paha olo on paljon useammin, läheisiä en halua aina rasittaa ja siksi kirjoitan tänne. sitten tulee joku joka katsoo oikeudekseen lyödä lisää ja haukkua.. miksei toisia voi tukea? tai jos ei tukea niin olla edes haukkumatta... kysyä, jos asiassa on jotain mistä itse on toista mieltä ja kertoa oman kantansa.. asiallisesti.. huoh.