Miehen reaktio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kommentteja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kommentteja?

Vieras
Meillä oli valtava riita miehen kanssa mm.sitoutumisesta.Mies on sitä mieltä,etten halua tukea häntä,kun en tässä vaikeassa työllisyystilanteessa lähde rahoittamaan työkonetta hänelle (itse on luottotiedoton,ei saa lainaa) ja hänestä se kertoo sitoutumattomuudestani,julmuudestani ym.Itse en vain uskalla siihen lähteä,summa on valtaisa ja
minä olen lasten kanssa kotona.

Ajoin lasten kanssa kauas työpaikalleen (tekee reissuhommia) ja olin ostanut sormuksen hänelle.

Hän otti meidät sentään vastaan,mutta ei kommentoinut mitään ja tänäänkin vain laittoi viestin,ettei jaksa puhua,kun on niin väsynyt.

Itse olisin odottanut keskustelua suuntaan tai toiseen.

On yrittäjä - tai yrittää olla.Hän ei ole hakenut töitä,vaan ollut yrittäjänä työttömänä.Nyt on saanut joitakin hommia,mutta on puhunut,että työkone lisäisi töitä huomattavasti.

joskus unelmat on vaan selkeesti oikeesti unelmia, kaikkea ei voi toisllekaan eteen kantaa vaikka kuin rakastaisi. AP mielestäni oikeilla jäljillä. Aikoinaan kun mieheni teki yrittäjähommia, mie pijin huushollin ja lasten elämän kuosissa ja just se ettei lähe rahoittamaan toisen yritystä ellei se itse kannata on viisautta :hug:

Miehen raha-asiat ovat niin huonolla tolalla,että naimisiin emme voi mennä.Ulosotossa on vaikka mitä 10 vuotta sitten tapahtuneiden katastrofien vuoksi yrityksessään.Tästä on miehen kanssa paljonkin puhuttu.Meillä siis kihloihin meneminen olisi tietynlainen,miehelle tärkeä sitoumus,joka ei kuitenkaan olisi sillä tavalla lupaus avioliitosta.
Mies on ollut työttömänä pitkään ja masentunutkin siitä keskivaikeasti.Hänen on ollut vaikeaa päästä jaloilleen.Suunnitelmia kyllä on,mutta kaikki jää puolitiehen.Siksi en haluaisi lähteä rahoittamaan haaveita,joihin en pysty uskomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Miehen raha-asiat ovat niin huonolla tolalla,että naimisiin emme voi mennä.Ulosotossa on vaikka mitä 10 vuotta sitten tapahtuneiden katastrofien vuoksi yrityksessään.Tästä on miehen kanssa paljonkin puhuttu.Meillä siis kihloihin meneminen olisi tietynlainen,miehelle tärkeä sitoumus,joka ei kuitenkaan olisi sillä tavalla lupaus avioliitosta.
Mies on ollut työttömänä pitkään ja masentunutkin siitä keskivaikeasti.Hänen on ollut vaikeaa päästä jaloilleen.Suunnitelmia kyllä on,mutta kaikki jää puolitiehen.Siksi en haluaisi lähteä rahoittamaan haaveita,joihin en pysty uskomaan.

mites jos hän nyt vaan hoitais ittensä kuntoon...ja unohtais sen yrittämisen yrittämisen :|
ja usko pois, olet oikeassa tuon rahoittamisen suhteen! Siitähän se herkku alkaa kun kummaltakin menis luottotiedot jne.

Mies vain tuntuu mittaavan minun välittämistäni sen mukaan,kuinka paljon uskallan rahallisesti satsata häneen.Minä joudun jo elättämään meidät säästöillä ja kh-tuella,hoidan lapset 100% yksin ilman mitään apuja,kannan vastuun kaikesta...
...ja mies on sitä mieltä,että en ole sitoutunut häneen,en halua hänelle hyvää ja parempi erota.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mies vain tuntuu mittaavan minun välittämistäni sen mukaan,kuinka paljon uskallan rahallisesti satsata häneen.Minä joudun jo elättämään meidät säästöillä ja kh-tuella,hoidan lapset 100% yksin ilman mitään apuja,kannan vastuun kaikesta...
...ja mies on sitä mieltä,että en ole sitoutunut häneen,en halua hänelle hyvää ja parempi erota.

tälleen sivusta ihan puolueettomana sanoisin että hän ei nyt tajua yhtään mitä suustaan päästelee. Jos et ole ihan varma että haluat siinä jatkaa ja hän ei halua hoitaa asennettaan/mielenterveyttään kuntoon niin harkitsisin vakavasti erilleen muuttoa. ÄLÄ anna itsesi mennä samaan kaivoon :hug:
Tökerösti ilmaistuna voisi väittää hänen elävän sinun siivelläsi ja haluavan vielä lisääkin kiskoa.

Yhteistyössä