Alkuperäinen kirjoittaja kohta nelikymppinen:Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:Tarkoitan vappua, uuttavuotta, juhannusta. lapsillekin olisi varmaan kiva joskus viettää vanhempiensa kanssa nämä juhlat, mutta kun ei..vanhemmille tärkeintä päästä juhlimaan aikuisten kesken.
Tuskin kukaan AINA vie juhlapyhiksi lapsia hoitoon. On nykypaivana todella vaikeaa olla hyva vanhempi. Ei saisi vieda lapsia hoitoon, ei tientenkaan humalassa lapsia hoitaa , pitaisi olla laatuaikaa isalle ja aidillekin ja silloin talloin kylla olisi juhlittavakin. Mutta aina loytyy joku jolle pyllistaa kun toiselle kumartaa. Kautta aikain on lapsia viety hoitoon aikuisten juhlien tielta. Se on tottakai outoa jos ei koskaan perheen kesken juhlapyhia vieteta mutta herran tahden alkaa yleistako jos joku joskus osaa pitaa hauskaa ilman lapsiaankin. Kohtuus kaikessa ja kateus vie kalatkin jarvesta.
En muista koskaan että minua olisi viety lapsena hoitoon isovanhemmille että vanhemmat olis päässeet bilettämään.
Ei minuakaan mutta ymmarran silti jos joku niin haluaa tehda. Eikos talla palstallikin laajasti ymmarreta niita jotka haluavat esim. rajoittaa lasten osallistumista omiin haihinsa. Ymmarran etta joku haluaa niin tehda tietyista syista vaikka itse en niin tekisi.
Ja viela selvyydeksi etta sita vastaan minakin olen etta AINA viedaan juhlien alta lapset hoitoon , se ei ole oikein. Mutta silloin talloin on ymmarrettavaa niin tehda. Tuntuu vaan etta heti heilahtaa verhot naapurissa ja palstalle kirjaudutaan valittamaan asiasta.