Ihmettelen miehiä ketkä pyörivät täällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lola"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24655857]Pitääkö ne naapuriin mennä avaamaan?[/QUOTE]

Yksinkertaisemmalla se voisi tulla mieleen... Mut tässä tapauksessa se johtuu siitä että meillä ei juoda kaljaa :D

[QUOTE="haha";24655875]Tällästen topiccien takia mä ainakin täällä käyn.

Palstamammat on aika viihdyttäviä, naurua :D[/QUOTE]

Yleistätkö vai etkö vaan huomannut et täs keskustelussa on nyt varmaan puolet miehiä :D :D

Onko tämä ketju nyt jonkinlainen osoitus aloittajan älykkäästä keskustelukyvystä vai ihanko tarkoituksella olet alentunut meidän akkojen juttuja suoltavien palstamammojen tasolle?

Onko tämä ketju nyt jonkinlainen osoitus aloittajan älykkäästä keskustelukyvystä vai ihanko tarkoituksella olet alentunut meidän akkojen juttuja suoltavien palstamammojen tasolle?

Edelleen pidän kannastani kiinni, enkä yhtään vastausta, asiallisesta sellaisesta puhumattakaan ole saanut. Aloittaja on siis esittänyt mielipiteensä, mitä sit on käyty kommentoimassa monin eri lopputuloksin. :D

Saapihan sitä ihmetellä, ihan rauhassa. =)

Omaakaan miestäni en osais tänne kuvitella (keskustelee kyl muualla) mut avoin palstahan tää on, tervetuloa vaan kaikki ketä kiinnostaa.

[QUOTE="Lola";24655923]Edelleen pidän kannastani kiinni, enkä yhtään vastausta, asiallisesta sellaisesta puhumattakaan ole saanut. Aloittaja on siis esittänyt mielipiteensä, mitä sit on käyty kommentoimassa monin eri lopputuloksin. :D[/QUOTE]

En oikein keksi yhteistä tekijää meistä miehistä, joka vaikuttaisi palstalla oloon. Minä viihdyn täällä mutta tämä ei ole ainoa palsta. Minusta saa jonkinlaisen kuvan kirjoitusteni perusteella. Oma kuvaukseni minusta olisi väistämättä puolueellinen enkä muutenkaan halua analysoida sitä.

Luonnetyypiltäni olen INTP, mutta tuskin se auttaa yhtään.
Portrait of an INTP
Netistä löytyy suomeksikin kuvauksia, jos englanti ei ole hallussa.

[QUOTE="Lola";24655937]Ihanaa että sä sinnikkäästi kiteytät mun puolesta et minkälainen on tällä palstalla käyvä mies :D ! Edelleen vaan tule tyytyväisemmäks omasta :D[/QUOTE]
Sun äijäs on selevä hintti. Mitä vittuva sä muuten tiatokoneella tekisit, mee keittiöön takasi. Siel o naisen paikka. Miähen paikka o sohval telkkari edes tuijottamas lätkää. Tee sille voikkarii sit kans jumalauta ja avaat kaljan. Kaikkei viisaite se tekis jos vetelis sua puoliajal kunnolla lättyy niinku tosimiäs.

Sun äijäs on selevä hintti. Mitä vittuva sä muuten tiatokoneella tekisit, mee keittiöön takasi. Siel o naisen paikka. Miähen paikka o sohval telkkari edes tuijottamas lätkää. Tee sille voikkarii sit kans jumalauta ja avaat kaljan. Kaikkei viisaite se tekis jos vetelis sua puoliajal kunnolla lättyy niinku tosimiäs.

:D :D Sulla on ilmeisesti ollut rankka lapsuus kun luulet tosimiehen toimivan noin. Laitetaanko yhteisvastuukeräys pyörimään? Pääsisit angsteistas?

[QUOTE="vieras";24656031]Pidä vaan reilusti esillä. Ei sinusta machomiestä saa millään.[/QUOTE]

Siinä oli tarkoituksella jos :D Tällä hetkellä haluan kehittää herkempää puoltani, siinä riittää tekemistä joksikin aikaa.

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="Lola";24655923]Edelleen pidän kannastani kiinni, enkä yhtään vastausta, asiallisesta sellaisesta puhumattakaan ole saanut. Aloittaja on siis esittänyt mielipiteensä, mitä sit on käyty kommentoimassa monin eri lopputuloksin. :D[/QUOTE]

Ehkä ongelma on siinä, että kukaan palstalla ei voi ymmärtää, että joku (siis sinä) tosissaan tuntuu olevan sitä mieltä, että palstalla käyvät miehet ovat joku homogeeninen massa, joka on täysin samanlaista, törkki sitä mistä suunnasta tahansa...

Vaan eipä siinä mitään, siinähän ihmettelet.

En oikein keksi yhteistä tekijää meistä miehistä, joka vaikuttaisi palstalla oloon. Minä viihdyn täällä mutta tämä ei ole ainoa palsta. Minusta saa jonkinlaisen kuvan kirjoitusteni perusteella. Oma kuvaukseni minusta olisi väistämättä puolueellinen enkä muutenkaan halua analysoida sitä.

Luonnetyypiltäni olen INTP, mutta tuskin se auttaa yhtään.
Portrait of an INTP
Netistä löytyy suomeksikin kuvauksia, jos englanti ei ole hallussa.
Minä, minä, minä... Ketä helvetissä kiinnostaa sun luonnetyyppisi? Kurkkaapa sinne housuihisi tai nosta hameesi helmaa. Löytyikö munat? En usko.

[QUOTE="vieras";24656089]Minä, minä, minä... Ketä helvetissä kiinnostaa sun luonnetyyppisi? Kurkkaapa sinne housuihisi tai nosta hameesi helmaa. Löytyikö munat? En usko.[/QUOTE]

Minua kiinnostaa, eli alottajaa kiinnostaa minkälaiset miehet täällä pyörii sillä omani ei lainkaan ole sellainen. Et sillee...

Niin kato tosimiehet.

Mut käytännös miehii ja naisii kiinnostaa elämäs ihan samat asiat.

Miten te ite voitte olla palstalla. Menkää vauvalle jos se ois tarpeeks tyttömäistä, vaikka kai miehii sielläkin.

[QUOTE="hmm";24656504]Niin kato tosimiehet.

Mut käytännös miehii ja naisii kiinnostaa elämäs ihan samat asiat.

Miten te ite voitte olla palstalla. Menkää vauvalle jos se ois tarpeeks tyttömäistä, vaikka kai miehii sielläkin.[/QUOTE]

Demissä ei varmaan miehet viihdy? Overdrivella on sentäs naisia seassa, ei tule nyt ihan heti mieleen sellaista palstaa missä olisi pelkästään miehiä.

Tosimiesten ei tarvitse esittää mitään,voivat omana itsenään käydä vaikka "akkojen" palstalla ja pitää vaaleanpunaista paitaa,valitettavan moni mies vetää jotain macho roolia että ei leimata hinuriksi tai nössöksi.
Tän palstan miehet on niitä terveellä itsetunnolla varustettuja uroita.

[QUOTE="vieras";24655799]Puhu vain omasta puolestasi. Minä en nää mitään ihmeellistä 'miehessä', joka menee puhaltamalla kumoon.[/QUOTE]

Taitaa olla väärä hetki paljastaa, että olen itkenyt julkisesti? :D

• Tykkää
Reactions: rops
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24656581:
:headwall:

s3150.gif
[/url]

Yhteistyössä