N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan selkokieltä on. Vaikeuksia useinkin tekstin ymmärtämisessä?Mitä ihmeen tyhjää lätinää tää on? Mitä tahdot sanoa?
Markkina-arvoa jolla voi valita.Aina miehiä haukutaan pinnallisiksi ja tunteettomiks. Ja et ne kyyläis vaan naisten ulkonäköö ja tissejä. Mun mielestä miehet ottais helpommin kenet vaan ja haluis tutustua ihmiseen. Baarissa sen vasta huomaa kuinka naiset nirppanokkia, suorastaan hirveitä sikapossuja kun täällä palstalla monet sanoo et pitävät tasoa korkea ja valitsevat alfa-uroita. Mitä se sitte on jos ei pinnallisuutta.
Itse haluaisin naisen, mut ilmeisesti moni nainen ei halua aitoa suhdetta vaan pitää vaan sikamaisesti tasoaan korkealla. Mitä se edes tarkottaa? Periaatteellisesti lemppaamista ja ikisinkkuutta? Ainaki mitä baaris on kattellu niin hirveet harput antaa pakkeja miehille ja sitten ovat kiukkusen oloisia kun ei olekaan miestä. Miten muka naiset vois pitää tasoa yllä? Siis meinaatteks et suurin osa naisista on jotenki miehii tasokkaampia?