Onko muilla sellaista miestä, joka ei ikimaailmassa palstailisi esim. täällä tai vastaavilla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Täällä on tosiaan jonkun verran noita miehiä ja jostain ketjusta aina olen välillä lukenut, kuinka heidän ukot käyvät lukemassa täällä ja kommentoimassa tms.
Minusta on hauskaa, että jotkut miehetkin ovat kiinnostuneita näistä palstoista ja tuovat maustetta näihin keskusteluihin.
Oma mieheni on vaan sellainen perus "äijä" (= perus suomi juntti B) ) jota ei voisi vähempää kiinnostaa esim. tämä plussa tai mikään vastaava. Netissä kiinnostuksen kohteet ovat vain ja ainoastaan autot, koneet ja laitteet ja yuo tuben "kaahaus" videot yms. vastaavat. Ehkäpä joskus eksynyt jollekin tuhmillekin sivustoille :whistle: , mutta sille on yksi ja sama mitä täällä esim. kirjoitan sitä ei kiinnosta pätkän vertaa...
Onko muilla tälläisia miehiä, vai onkohan tuo omani joku muinaisjäänne :D

Tosin mä kyllä tykkään tuosta muumiostani ja perus-suomi-juntti mies on mun makuuni...

Kyl se tossa nokottaa ja kattelee välistä ku mä täällä pyörin, mut ei sitä itseä sais tänne.. eikä oikein muuallekaan, se ei harrasta netissä jubailemista. Hyvä jos sähköpostinsa muistaa joskus katsoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
:wave:

Mun mies ei koskaan kirjottelis mihinkään palstalle mitään, se vaan kattelee autoja tms. =)

Eli ukkos ei sitten taida tietää jotta netti on tukossa autoiluun liittyviä sivustoja ja palstoja...

Osassa ihan asiallista perustietouttakin neuvotaan, ja osa taas enempi juurikin asiaan vihkiytyneille sopivia.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Täällä on tosiaan jonkun verran noita miehiä ja jostain ketjusta aina olen välillä lukenut, kuinka heidän ukot käyvät lukemassa täällä ja kommentoimassa tms.
Minusta on hauskaa, että jotkut miehetkin ovat kiinnostuneita näistä palstoista ja tuovat maustetta näihin keskusteluihin.
Oma mieheni on vaan sellainen perus "äijä" (= perus suomi juntti B) ) jota ei voisi vähempää kiinnostaa esim. tämä plussa tai mikään vastaava. Netissä kiinnostuksen kohteet ovat vain ja ainoastaan autot, koneet ja laitteet ja yuo tuben "kaahaus" videot yms. vastaavat. Ehkäpä joskus eksynyt jollekin tuhmillekin sivustoille :whistle: , mutta sille on yksi ja sama mitä täällä esim. kirjoitan sitä ei kiinnosta pätkän vertaa...
Onko muilla tälläisia miehiä, vai onkohan tuo omani joku muinaisjäänne :D

Tosin mä kyllä tykkään tuosta muumiostani ja perus-suomi-juntti mies on mun makuuni...

Joo noilta samoja minunki ukko hakee netistä...
Eikä miunkaan ukko palstaile. Eikä sitä näytä pahemmin kiinnostavan mun kirjoittelut. :wave:

Yhteistyössä