Ihmettelen miehiä ketkä pyörivät täällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lola"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähättelette aika paljon itseänne...
Niin. "Miksi miehet lukee näitä akkojen juttuja".. Miten niin, naisten jutut on jotenkin oletusarvoisesti miesten juttuja alempiarvoista luettavaa, vai? Terve vaan sinne 50-luvullekin sitten. Itse ainakin olen lähtökohtaisesti kiinnostunut keskusteltavista asioista, en siitä, onko keskustelijoilla jalkovälissä uros- vai naarasliitin.

• Tykkää
Reactions: Data ja Debra
[QUOTE="Lola";24655561]Ei kannata loukkaantua :D !! Mun miestä kiinnostaa todellakin keskustelu, mut ei netissä, eikä etenkään täällä Kaksplussassa. Itsekin oon kyllä sitä mieltä et puolet näistä jutuista ja kommenteista on sitä luokkaa, et selkeesti ei ole kaikki ollut paikalla kun on järkee jaettu.[/QUOTE]

Miksi loukkaantuisin? Mä olen muistaakseni nainen :D

Olet siis liikkeellä sillä mielellä, että palstalla käy normaalia tyhmempää väkeä, joka ei kiinnosta miestäsi. Mutta sinua ilmeisesti kyllä? Vai kumpaan joukkoon kuulut itse? Älykkäisiin vai tyhmiin?

• Tykkää
Reactions: solasola
[QUOTE="Lola";24655532]No se käy lasten kanssa harrastamassa lähes joka ilta, itse käy pelaamassa kiekkoa, tekee pihahommat, lämmittää saunaa, käy lenkillä, katsoo telkkaria yms yms ihan normihommia... :D[/QUOTE]
Ja tällä päätelmällä olet sitä mieltä, etteivät keskustelupalstoja seuraavat miehet tee niin?

Niin. "Miksi miehet lukee näitä akkojen juttuja".. Miten niin, naisten jutut on jotenkin oletusarvoisesti miesten juttuja alempiarvoista luettavaa, vai? Terve vaan sinne 50-luvullekin sitten. Itse ainakin olen lähtökohtaisesti kiinnostunut keskusteltavista asioista, en siitä, onko keskustelijoilla jalkovälissä uros- vai naarasliitin.

Onpas puolustuskannalla porukka heti... En todellakaan pidä naisten juttuja jotenkin alempiarvoisena, sinä sanoit sen, en minä :D ! Päinvastoin, kyse onkin siitä niinkuin aloituksessani kysyin, että minkälaisia miehiä täällä käy??? Kysyin siksi koska ette ole ainakaan minun mieheni kanssa samanlaisia :D ! En siis ole halunnut loukata kumaakaan sukupuolta vaikka nyt haluattekin loukkaannuksissanne niin asian kääntää :D

Tekee munkin mies pihahommia, leikkii lapsen kanssa, käy salilla ja pelaa lätkää.

SILTI voisin kuvitella että viihtyis täällä lukemassa ja kirjottelemassa. Ei se palstailu miehistä mitään hiiriä sentään tee. :D

[QUOTE="Lola";24655597]Onpas puolustuskannalla porukka heti... En todellakaan pidä naisten juttuja jotenkin alempiarvoisena, sinä sanoit sen, en minä :D ! Päinvastoin, kyse onkin siitä niinkuin aloituksessani kysyin, että minkälaisia miehiä täällä käy??? Kysyin siksi koska ette ole ainakaan minun mieheni kanssa samanlaisia :D ! En siis ole halunnut loukata kumaakaan sukupuolta vaikka nyt haluattekin loukkaannuksissanne niin asian kääntää :D[/QUOTE]

Villi veikkaus... suurin osa eronneita miehiä.

[QUOTE="Lola";24655597]Onpas puolustuskannalla porukka heti... En todellakaan pidä naisten juttuja jotenkin alempiarvoisena, sinä sanoit sen, en minä :D ! Päinvastoin, kyse onkin siitä niinkuin aloituksessani kysyin, että minkälaisia miehiä täällä käy??? Kysyin siksi koska ette ole ainakaan minun mieheni kanssa samanlaisia :D ! En siis ole halunnut loukata kumaakaan sukupuolta vaikka nyt haluattekin loukkaannuksissanne niin asian kääntää :D[/QUOTE]
Onko sinusta "akkojen jutut" jotenkin ylentävä kielikuva naisten puheenaiheista?

Ensiksi annan neuvon: tuon ääliönauruhymiön käyttö a) ei tee sinusta älykköä b) eikä tee tekstistäsi vakuuttavampaa.

Toiseksi: lähdet provoamaan ja ihmettelet vastareaktioita. Ai niin, tämähän olikin tietysti vitsiksi tarkoitettu, kun noita keltaisia palloja on vähän joka välissä. Me siis emme ymmärtäneet hienostunutta huumoriasi.

• Tykkää
Reactions: rops
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24655626:
Ensiksi annan neuvon: tuon ääliönauruhymiön käyttö a) ei tee sinusta älykköä b) eikä tee tekstistäsi vakuuttavampaa.

Toiseksi: lähdet provoamaan ja ihmettelet vastareaktioita. Ai niin, tämähän olikin tietysti vitsiksi tarkoitettu, kun noita keltaisia palloja on vähän joka välissä. Me siis emme ymmärtäneet hienostunutta huumoriasi.
Ehkä aloittaja on Jussi Halla-aho. Ei missään vaiheessa tarkoittanut mitään sanomaansa, me vain ymmärsimme hänet väärin, ja kaikki oli kielikuvia ja kärjistystä, hänen tapansa kirjoittaa?

• Tykkää
Reactions: solasola
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24655626:

Tässäpä elävä esimerkki juurikin sellaisesta kirjoittelusta ja henkilöstä kuka ei osaa asiallisesti lähestyä todennäköisesti yhtään mitään ja minkälaisesta tyypistä jo aiemmin kirjoitinkin. :D :D :D

[QUOTE="Lola";24655645]Tässäpä elävä esimerkki juurikin sellaisesta kirjoittelusta ja henkilöstä kuka ei osaa asiallisesti lähestyä todennäköisesti yhtään mitään ja minkälaisesta tyypistä jo aiemmin kirjoitinkin. :D :D :D[/QUOTE]
Jos näin sanot, niin sen täytyy olla totuus, nikkisi vaan vaihtuu sitten, jos tilanne käy liian haastavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24655669:
Jos näin sanot, niin sen täytyy olla totuus, nikkisi vaan vaihtuu sitten, jos tilanne käy liian haastavaksi.

Öööö, mä luulen et täällä ei käy tilanne niin haastavaksi et mun pitäis vaihtaa niciä sen vuoksi. Pahoittelen jos olet joskus itse niin kokenut, mulla ei kyl ole käynyt edes mielessä :D

Me palstamiehet olemme siis luusereita. Onneksi maailmaan mahtuu myös ÄIJIÄ, jotka eivät netissä notku(syitä tulee muutamiakin mieleen sen kuuluisan ELÄMę:n lisäksi, mutta jätettäköön ne nyt mainitsematta.)

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24655710:
Me palstamiehet olemme siis luusereita. Onneksi maailmaan mahtuu myös ÄIJIÄ, jotka eivät netissä notku(syitä tulee muutamiakin mieleen sen kuuluisan ELÄMę:n lisäksi, mutta jätettäköön ne nyt mainitsematta.)

Ikävä kyllä, susta on mulle ja kenties muillekin lukijoille jo piirtynyt ihan selvä kuva.. Se et onko se kuva luuserista noiden juttujen jälkeen vai jostain muusta, jää varmaankin jokaisen omaan tietoon... :D

[quote="lola";24655532]no se käy lasten kanssa harrastamassa lähes joka ilta, itse käy pelaamassa kiekkoa, tekee pihahommat, lämmittää saunaa, käy lenkillä, katsoo telkkaria yms yms ihan normihommia... :d[/quote]
ei kiinnosta sun miehesi!!!!!!

Uusimmat

Yhteistyössä