tuli tuossa äsken mieleen ja pelästyin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos teillä seksi toimii erilaisista mielenkiinnon kohteista huolimatta, ei teillä ole mitään hätää...

mitä se on? vissii kuukauteen oo ollu mitää seksielämää :ashamed: :ashamed: :ashamed:

mä en jaksa yksin yrittää koko ajan pitää tätä suhdetta pystyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Käykös sun mies töissä rakentamisen lomassa?

käy.

Hui,varmaan tosi rankkaa tehdä kahta "työtä" :/
Oletko ollut paljon miehen kanssa kaksistaan raksalla?

oon sen muutaman tunnin, mutta sit mun täytyy tulla kotiin laittaan poikaa nukkuun :/
viikonloppusin oon enemmänkin, mut sillon siel on paljon muutakin porukkaa ja mä "hukun" sinne muiden sekaan.

Ota mies jutteluun ja kerro miltä sinusta tuntuu. Älä syyllistä ja hauku, vaan kerro rehellisesti tuo sama mitä kerroit meille. Mies varmasti painaa raksahommia kovasti juuri siksi, että te perheenä voisitte asua siellä, mutta pakko teidän on asialle jotain tehdä, ettei käy niin että talon valmistuttua mies asuu siellä yksin ihmetellen miten tässä näin kävi :( Voimia ja sitkeyttä teille!

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Aika iso osa miehistä joita tunnen on sellaisia että ne ei osaa ollenkaan relata jos on jotain "tärkeämpää" kesken, kai se on joku alkukantainen perhe pitää saada turvaan-juttu.
Olisko mahdollista järkätä sitä yhteistä jotain siellä raksalla? Pääsisitkö sinne auttamaan sellasissa hommissa mitä osaat tehdä, teet teille eväät sinne ja nappaat mukaan pullon punkkua/pari olutta. Löytyisikö se keskusteluyhteys siellä?

Just ajattelin kirjoittaa noin! Ja toi huhujutun ehdotus on mun mielestä loistava :flower: Koita sitä ihmeessä.

Käykös sun mies töissä rakentamisen lomassa?

käy.

Hui,varmaan tosi rankkaa tehdä kahta "työtä" :/
Oletko ollut paljon miehen kanssa kaksistaan raksalla?

oon sen muutaman tunnin, mutta sit mun täytyy tulla kotiin laittaan poikaa nukkuun :/
viikonloppusin oon enemmänkin, mut sillon siel on paljon muutakin porukkaa ja mä "hukun" sinne muiden sekaan.

Sun pitäis joskus laittaa poika hoitoon vaikka yöksi ja sitten kahdestaan puksailisitte jotain siellä tai sitten jotain muuta rööriä rassaisitte :xmas:

Tehkää se talo ja miettikää vasta sitten asiaa. Raksa-aika vie niin äärirajoille suhteen, että silloin ei oikein muuta elämää ole, kuin se raksa. Kaikki toiminta ja elämä pyörii talon ympärillä ja raksan ehdoilla. Pitää olla äärettömän hyvä tukiverkosto ja väljä maksukyky, jos näin ei ole. Jaksamista!

Huomasitko badass, että jutut jota luettelit, haluaisit laittaa yhdessä ruokaa, lenkkeillä tms. ovat SINUN harrastuksiasi ja miehellä on eri mielenkiinnon kohteet? Voisittekohan löytää jonkin sellaisen jutun, mistä kumpikin tykkäisi? Aluksi luettelit nuo jutut, että mies ei niistä välitä ja sit olet harmissas kun ei sitä sun kanssa tee.. Mitäs jos itse inhoaisit kalastusta ja miehesi koko ajan mankuisi sinua mukaan inhottavalle purolle onkimaan tihkusateessa haisevia kaloja? Mitäs jos ehdottaisit miehellesi että tänään tehdään jotain yhdessä, mies saa päättää mitä. Vaikka menisit sitten levyn päähän roikkumaan kun ukko levyttää niitä seiniä.. Jospa mieskin sitten joskus tekis jotain sellaista mistä ei itse niin pidä, ehkä kuitenkin vasta sitten kun raksahomma on loppu.
Ja sympatiat on kyllä täysin sun puolella raksa-aika on ihan hirveetä aikaa parisuhteelle! Omakin suhde meni karille rakennusaikana, eikä olla kyllä vieläkään noustu siitä, mut ehkä se tästä.. Tai sitten ei.. Joten en kyllä oo ihan paras neuvoja..

Jos teillä seksi toimii erilaisista mielenkiinnon kohteista huolimatta, ei teillä ole mitään hätää...

mitä se on? vissii kuukauteen oo ollu mitää seksielämää :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Voi ei. Läheisyys on kyllä todella tärkeä asia suhteessa. Niin fyysinen kuin henkinenkin. Taidatte molemmat olla aivan poikki. Pitäisikö sinun viekoitella miehesi tänään?

mä oon niin väsyny ku oon koittanu jo kaikkee, hemmetti VUODEN oon YKSIN koittanu keksiä kaikkee pikkuspesiaalia et jaksais seuraavaan päivään, mutta ei :'(
mä oon kahdesti menny raksalle mäyris kainalossa ja ojennellu miehelle nauloja ja koittanu jutella ja tarjonnu olutta ja kummallakin kerralla siihen on paukannu naapuri jauhaan paskaa.
sanoin kummallakin kerralla miehelle et ottaa kupoliin kun haluisin olla sun kaa, mut minkäs teet, ei sille naapurille voi sanoa et mee nyt pois, se ei tulis sit enää jeesiin.. en minä tiedä, vittu.

Voi ei. Läheisyys on kyllä todella tärkeä asia suhteessa. Niin fyysinen kuin henkinenkin. Taidatte molemmat olla aivan poikki. Pitäisikö sinun viekoitella miehesi tänään?

ei, menkat :xmas:

ja lelle mä oon kyselly mieheltä mitä SE haluais tehdä, mä olen ollut siel raksalla roikkumassa siel levyn päässä jnejnejne.

Mä olen ratkassut meillä tän ongelman niin että menen vaikka puupinolle istumaan jos isäntä on puita pilkkomassa tai sitten auton viereen istumaan jos isäntä korjaa autoa.Meillä ei kanssa ole yhteisiä harrastuksia,tosin ei ole kyllä talonrakennusprojektiakaan.Ja mä olen jopa huomannut että esim.auton korjaus on mielenkiintoista hommaa.Isäntää vaan ärsyttää välillä se että sen töistä ei sitten meinaa tulla mitään kun mä kyselen joka johtoa tai työkalua että mikä se on tai mitä sillä tehdään=).
Isäntäähän ei voisi vähempää kiinnostaa mun tekemiset,kukkapenkin laittaminen tai leipominen joten mun on pakko olla se joka menee sitten miehen perässä ja ainakin "näyttelee" kiinnostunutta.
Elokivamaku meilläkin on ihan erilainen samoin musiikkimaku.
Ei muuta kuin menet vaan miehen perässä raksalle ja hommiin mukaan.Varmasti on miehelläsi rankkaa jos päivät käy töissä ja illat huhkii sitten talon kimpussa.Vaikka en väitä etteikö rankkaa olisi sinullakin.Kyllä se sitten taas helpottaa kun urakka on ohi.

Ja mehän ollaan miehen kanssa sovittu jo aikaa päivää sitten että ainakin kerran puolessa vuodessa otetaan yhdessä sellainen irtiotto tästä arjesta.Aika usein käydään ihan yhden yön reissulla esim.kylpylässä tai sitten Helsingin yöelämässä.Miestä ei aikaisemmin kylpylät voineet vähempää kiinnostaa mutta nyt tykkää käydä niissäkin.Sen voimin sitä taas jaksaa tätä arkea.

mä oon niin väsyny ku oon koittanu jo kaikkee, hemmetti VUODEN oon YKSIN koittanu keksiä kaikkee pikkuspesiaalia et jaksais seuraavaan päivään, mutta ei :'(
mä oon kahdesti menny raksalle mäyris kainalossa ja ojennellu miehelle nauloja ja koittanu jutella ja tarjonnu olutta ja kummallakin kerralla siihen on paukannu naapuri jauhaan paskaa.
sanoin kummallakin kerralla miehelle et ottaa kupoliin kun haluisin olla sun kaa, mut minkäs teet, ei sille naapurille voi sanoa et mee nyt pois, se ei tulis sit enää jeesiin.. en minä tiedä, vittu.

Mä ymmärrän sua kyllä oikeesti. Yritin vaan auttaa, mut ei tainnu olla paljon iloa, ja olitkin jo sitä kokeillu. Meilläkin oli vauva sillon kun rakennettiin ja tuntui että oon ihan yksin vauvan kanssa. Kavereiden kanssa juteltiin paljon enemmän kun miehen, yleensä asiat mitä puhuttiin, puhuttiin puhelimessa.. Mies meni koko rakentamisesta ihan sekaisin, ensin oli työ ku se on kun on kuitenkin pakko tehdä, sit rakennushommat ja sit jossain kaaaukana, kaaukana oltiin me. Ja sitä aikaa kyllä eletään vieläkin..

Lellen kanssa samoilla linjoilla: Mieti hetki asiaa myös miehen suunnasta, esimerkiksi mistä harrastuksista tms hän tykkää, mitä sinä voisit ryhtyä hänen kanssaan harrastamaan, tai mihin voisit osoittaa kiinnostusta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lellen kanssa samoilla linjoilla: Mieti hetki asiaa myös miehen suunnasta, esimerkiksi mistä harrastuksista tms hän tykkää, mitä sinä voisit ryhtyä hänen kanssaan harrastamaan, tai mihin voisit osoittaa kiinnostusta?

on kokeiltu. ja takuulla olen miettinyt miehenkin suunnasta asiaa! tiedostan miten poikki se on, mutta niin olen minäkin.

se tässä varmaan lisää toivottomuutta entisestään et talon piti ensin olla 11 kuukaudessa valmis, mut miehen työkuviot sekotti sit pakkaa.
sit piti olla valmis täks jouluks VIIMESTÄÄN eikä nyt sit kuitenkaa olekaan. kai me joskus ens keväänä päästään muuttaan, mut en uskalla enää toivoo mitään.

pelottaa etten sit enää haluakaan muuttaa sinne kun se päivä koittaa :ashamed:

ja irl tekis mieli tempoo turpaan jokaista joka tulee kyseleen et koskas on tuparit |O (ihan verrattavissa siihen et rv 42 porukka kyselee et joko se syntyy... :kieh: )

Uusimmat

Yhteistyössä