Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Käykös sun mies töissä rakentamisen lomassa?
käy.
Hui,varmaan tosi rankkaa tehdä kahta "työtä" :/
Oletko ollut paljon miehen kanssa kaksistaan raksalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Käykös sun mies töissä rakentamisen lomassa?
käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Jos teillä seksi toimii erilaisista mielenkiinnon kohteista huolimatta, ei teillä ole mitään hätää...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Käykös sun mies töissä rakentamisen lomassa?
käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Aika iso osa miehistä joita tunnen on sellaisia että ne ei osaa ollenkaan relata jos on jotain "tärkeämpää" kesken, kai se on joku alkukantainen perhe pitää saada turvaan-juttu.
Olisko mahdollista järkätä sitä yhteistä jotain siellä raksalla? Pääsisitkö sinne auttamaan sellasissa hommissa mitä osaat tehdä, teet teille eväät sinne ja nappaat mukaan pullon punkkua/pari olutta. Löytyisikö se keskusteluyhteys siellä?
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Käykös sun mies töissä rakentamisen lomassa?
käy.
oon sen muutaman tunnin, mutta sit mun täytyy tulla kotiin laittaan poikaa nukkuun :/
viikonloppusin oon enemmänkin, mut sillon siel on paljon muutakin porukkaa ja mä "hukun" sinne muiden sekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Jos teillä seksi toimii erilaisista mielenkiinnon kohteista huolimatta, ei teillä ole mitään hätää...
mitä se on? vissii kuukauteen oo ollu mitää seksielämää :ashamed: :ashamed: :ashamed:
mä en jaksa yksin yrittää koko ajan pitää tätä suhdetta pystyssä.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja badass:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Jos teillä seksi toimii erilaisista mielenkiinnon kohteista huolimatta, ei teillä ole mitään hätää...
mitä se on? vissii kuukauteen oo ollu mitää seksielämää :ashamed: :ashamed: :ashamed:
mä en jaksa yksin yrittää koko ajan pitää tätä suhdetta pystyssä.
Voi ei. Läheisyys on kyllä todella tärkeä asia suhteessa. Niin fyysinen kuin henkinenkin. Taidatte molemmat olla aivan poikki. Pitäisikö sinun viekoitella miehesi tänään?
Alkuperäinen kirjoittaja badass:mä oon niin väsyny ku oon koittanu jo kaikkee, hemmetti VUODEN oon YKSIN koittanu keksiä kaikkee pikkuspesiaalia et jaksais seuraavaan päivään, mutta ei :'(
mä oon kahdesti menny raksalle mäyris kainalossa ja ojennellu miehelle nauloja ja koittanu jutella ja tarjonnu olutta ja kummallakin kerralla siihen on paukannu naapuri jauhaan paskaa.
sanoin kummallakin kerralla miehelle et ottaa kupoliin kun haluisin olla sun kaa, mut minkäs teet, ei sille naapurille voi sanoa et mee nyt pois, se ei tulis sit enää jeesiin.. en minä tiedä, vittu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lelle:Sitä meinasin vielä kysyä, että onko teillä valmistumisaika lähelläkään? Että onko edes toivoa, että pian vois helpottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lellen kanssa samoilla linjoilla: Mieti hetki asiaa myös miehen suunnasta, esimerkiksi mistä harrastuksista tms hän tykkää, mitä sinä voisit ryhtyä hänen kanssaan harrastamaan, tai mihin voisit osoittaa kiinnostusta?