Suutuin äsken miehelleni oikein kunnolla,pitäiskö hävetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaippa mä oon sitten vaan idiootti. Tuttavapiirissä kyllä on miehiä jotka ovat morsiammiensa kanssa käynneet häämessuilla miettimässä häihinsä asioista.

Mutta tuskin nuokaan miehet ovat innosta kiljuen messuille lähteneet? Todennäköisesti he ovat lähteneet mukaan, kun morsian on tarpeeksi hyvin perustellut miksi tuollaiset messut olisivat heille tarpeen ( tai sitten on käytetty uhkaus- /kiristys-metodia ;) ) .

Et ole idiootti, mutta et nyt tunnu tässä tilanteessa oikein käsittävän miehistä ajatuksenjuoksua. Tosin kukapa sitä aina ymmärtäisi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Alkuperäinen kirjoittaja raivotar:
Tänään sitten huomasin surfatessani netissä että marraskuussa on hää & rakkaus-messut Helsingissä. Mulle tuli sit ajatus että laitetaan lapset hoitoon ja lähdetään miehen kanssa siellä päivä. Että miten romanttista olisi kierellä siellä ja katsella niitä juttuja mitä siellä on ja käydä hyvin syömässä,sitten viettää ilta yhdessä.

mielipiteitä.

Minä haluaisin nähdä miehen jonka mielestä on romanttista kierrellä häämessuilla :laugh:

semmosta ei ole olemassakaan, luulisin niin... :o

Jo pelkkä ajatuskin saa kylmät väreet kiirimään pitkin perskarvoja.

Alkuperäinen kirjoittaja aiji:
Kaippa mä oon sitten vaan idiootti. Tuttavapiirissä kyllä on miehiä jotka ovat morsiammiensa kanssa käynneet häämessuilla miettimässä häihinsä asioista.

Mutta tuskin nuokaan miehet ovat innosta kiljuen messuille lähteneet? Todennäköisesti he ovat lähteneet mukaan, kun morsian on tarpeeksi hyvin perustellut miksi tuollaiset messut olisivat heille tarpeen ( tai sitten on käytetty uhkaus- /kiristys-metodia ;) ) .

Et ole idiootti, mutta et nyt tunnu tässä tilanteessa oikein käsittävän miehistä ajatuksenjuoksua. Tosin kukapa sitä aina ymmärtäisi. :)

Mies kyllä sitten keskustelun päätteksi tiuskaisi että "mennään sitten sinne messuille jos se sulle on niin tärkeet" mutta mä en halua mennä sinne kävelemään jos mies on vieressä turparullalla ja valittaa kavereilleen että avovaimo pakottaa mut sinne. Mies tavallaan pilasi koko jutun jo alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja rantapallo:
Tänään sitten huomasin surfatessani netissä että marraskuussa on hää & rakkaus-messut Helsingissä. Mulle tuli sit ajatus että laitetaan lapset hoitoon ja lähdetään miehen kanssa siellä päivä. Että miten romanttista olisi kierellä siellä ja katsella niitä juttuja mitä siellä on ja käydä hyvin syömässä,sitten viettää ilta yhdessä.

mielipiteitä.

Minä haluaisin nähdä miehen jonka mielestä on romanttista kierrellä häämessuilla :laugh:

:laugh: Minä juoksisin karkuun semmoista "miestä" :x

Niin minäkin :D

Mieheni kyllä lähti "kiltisti" mukaan messuille kun minä halusin. (Joo, jotain jupinaa kuului ja "hyvitystäkin" piti illalla olla... :whistle: :D

mielipiteitä.

:D samat sanat. Mustakin ajatus kuulostaa lähinnä kammottavalta. Olen joskus käynyt, ja romantiikka siitä nyt ainakin oli kaukana.

Mies kyllä sitten keskustelun päätteksi tiuskaisi että "mennään sitten sinne messuille jos se sulle on niin tärkeet" mutta mä en halua mennä sinne kävelemään jos mies on vieressä turparullalla ja valittaa kavereilleen että avovaimo pakottaa mut sinne. Mies tavallaan pilasi koko jutun jo alussa.

Edelleenkin, ei varmaan kovinkaan helposti löydy miestä joka ilman "pakottamista" sinne häämessuille lähtee. Varmasti 99% häämessuilla käynneistä miehistä on niitä jotka tuleva vaimo on pakottanut mukaansa. Loppujen 1 % miehisyydestä en ota kantaa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja aiji:
Tuttavapiirissä kyllä on miehiä jotka ovat...
Mutta tuskin nuokaan miehet ovat innosta kiljuen messuille lähteneet? ( tai sitten on käytetty uhkaus- /kiristys-metodia ;) ) .
Tyyliin: "Ja sähän muuten lähdet jos meinaat seuraavaan kuukauteen saada p***ua!"

Kauniisti sanottu triplaisä :D mutta mä en ikinä ole miestäni kiristäny pimperolla tai erolla. Meillä asioista saa päättää ilman kiristystä tai uhkailua. Sen takia toi raivonpuuska hävettääkin.

Ei munkaan mies kovin innoissaan lähtisi häämessuille.

Mutta ymmärrän ap:n ajatuksenjuoksua avioitumisen suhteen.

Oltiin oltu yli 7v yhdessä, ja toinen lapsi ilmoitti tulostaan. Mulle tuli jotenkin äärettömän tärkeäksi saada tää toinen lapsi avioliitossa. Meilläkin häät ovat koko ajan lykkääntyneet muka rahan takia ym.

Mentiin sitten maistraatissa vihille. Mies tuumasi operaation jälkeen, että olisihan sitä voinut aiemminkin siellä käydä..

Mä olen kaks vuotta itte eläny suhteessa joka kaatui seurustelun jälkeen siihen että mä olisin halunnu naimisiin ja mies panikoi.
Erottiin muutamaksi kuukaudeksi kunnes taas palattiin yhteen.
Enää ei puhuta naimisiinmenosta ja mies mainostaa kyllä olevansa sinkku.
Kotkottakoon mitä kotkottaa,yhdessä voi olla näinkin niinkuin me ollaan,joka päivä ja yö se täällä on niin ei se naimisiinmeno mitään olis muuttanu.
Mies totes että naimisiin sitte kuuskymppisenä.Siinähän luulee.

Mä luulen että toi mun reagointi meni yli kun asia on jotenkin mulle tosi tärkeä,menetin vaan itsehillinnän. Entisen kylmän suhteen peikko kummittelee edelleen taustalla.

Miksi mennä naimisiin jos on jo noin vaikeaa ja saa sitä naimisiin menoa anoa ja rukoilla? Miten joku edes viitsii anella mieheltä naimisiin menoa. Eihän sitä kuulu anella. Ehkä miestäsi ahdistaa juuri tuollainen suuresti juhliminen ja häiden valmistelu. Tuskin miehet nyt niin innostuneita on häämessuista?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Miksi mennä naimisiin jos on jo noin vaikeaa ja saa sitä naimisiin menoa anoa ja rukoilla? Miten joku edes viitsii anella mieheltä naimisiin menoa. Eihän sitä kuulu anella. Ehkä miestäsi ahdistaa juuri tuollainen suuresti juhliminen ja häiden valmistelu. Tuskin miehet nyt niin innostuneita on häämessuista?
Juuri näin. Kaikenlainen hossottaminen, vaaleanpunaiset sydämet, kerroskakut ja kaikki muu jäätävä säätäminen ei vaan ole mitään äijähommaa. Itseasiassa erittäin ahdistavaa.

Juuri näin. Kaikenlainen hossottaminen, vaaleanpunaiset sydämet, kerroskakut ja kaikki muu jäätävä säätäminen ei vaan ole mitään äijähommaa. Itseasiassa erittäin ahdistavaa.

joo. Huomasin omasta miehestäni. Häiden alla tuli kauheita riitoja ihan mitättömistä asioista kun en kestänyt enää "ihan sama" - vastauksia, vaikka myöhemmin ymmärsin, että hänelle oli ihan sama onko kukat punaisia, valkoisia vai kirjavia. Nyt sen tajuan, mutta silloin vastaus oli kuin punainen vaate.

Nojoo siis kuten sanoin aijemmin mulle kelpais siiviilivihkiminen ja sen jälkeen perheen parissa syönti raflassa.Mies haluaa kunnon bileet ja kirkkohäät etc. Luulekohan se ihan oikeesti että minä ne järjestän sille?

Mun mielestä voi toisen osapuolen eteen uhrautua,ei se päivä siellä häämessuilla ketään tapa. Ihailen äitiäni ja isääni jotka kävivät asfalttikone näyttelyssä kun isä halusi,äitiäni ei kiinnostanut tippaakaan mutta hän ei sitä isälle näyttänyt. Joskus voi ajatella muitakin kun itseään.

joo. Huomasin omasta miehestäni. Häiden alla tuli kauheita riitoja ihan mitättömistä asioista kun en kestänyt enää "ihan sama" - vastauksia, vaikka myöhemmin ymmärsin, että hänelle oli ihan sama onko kukat punaisia, valkoisia vai kirjavia. Nyt sen tajuan, mutta silloin vastaus oli kuin punainen vaate.

Mun miehelle tuntuu moni muukin asia olevan ihan sama. Miten sitä ite onkin niin tyhmä, että jaksaa edelleen pahottaa mielensä noissa tilanteissa. Luulis jo sopeutuneen siihen, että on ihan sama mitä tänään syödään tai minkä väriset rattaat ostetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten joku voi olla noin tyhmä että on tuollaisessa suhteessa. Mies vaan roikkuu mukana ku kakkapökäle ja sä teet kaikki päätökset.Itse ajattelen suhteen olevan kahden ihmisen vuorovaikutusta oli kyseessä sitten verhot tai auton vaihdelaatikko

Mun miehelle tuntuu moni muukin asia olevan ihan sama. Miten sitä ite onkin niin tyhmä, että jaksaa edelleen pahottaa mielensä noissa tilanteissa. Luulis jo sopeutuneen siihen, että on ihan sama mitä tänään syödään tai minkä väriset rattaat ostetaan.

mielipiteitä.

gay miehestä ehkä. normi miestä ei sellaseen paikkaan saa!!

Miks miestä pitää kiusata tollasilla messuilla. Meillä mies kosi ja yhdessä sovittiin hääpäivä. Seuraava, mikä häntä kiinnosti oli menu ja monelta pitää olla kirkossa. Minkään suunnittelu häntä ei kiinnostanut ja ei yhtään haitannut. Onnellista avioliittoa jo vuosia takana. Huonekalukaupat, häät, ristiäiset jne. on vaimojen homma. Miehet kattelee sit niitä moottoreita omilla messuillaan.

Noista häämessuista: munkin mielestä ihan ylimainostettuja ja turhia eivätkä kovin romanttisia, mutta pointti kai tässä onkin, että jos toinen oikeesti palavasti tahtoo tehdä jotain yhdessä, niin onko se nyt niiiiin kamala uhraus mieheltä viettää pari tuntia siellä? Mun mielestä se osoittaa ihailtavaa avointa mieltä ja toisen huomioon ottamista ja itsevarmuutta - erittäin miehekästä. Menen minäkin venemessuille ja yritän osoittaa kiinnostusta - mies on aina innoissaan, vaikka minä vähemmän, mutta tällä tavalla osoittaa kunnioittavansa kumppaninsa omia kiinnostuksia. Ja venemessut on pirulauta joka vuosi, häämessuille mennään taatusti vain kerran... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Miks ihmeessä sä haluat väkisin naimisiin kun nyt jo olet ihan kypsä koko äijään?

Tän jälkeen-en haluakkaan. Luulin että saatiin asiat puhuttua silloin aikasemmin ja suhde lähtisi rullaamaan,olin väärässä. Kokeilin varmaan tikulla jäätä viimeisen kerran. Kukapa ei ajattelisi; jospa sittenkin..

Kuulostaa vähän siltä, että luulet häiden jotenkin parantavan parisuhdetta.

Yhteistyössä