Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
minävaan...
mulla ois sellanen juttu että: mä oon niinku tosi ihastunu yhteen saman ikäseen poikaan, luulen et se tietää et tykkään siitä, mut en tiiä tykkääkö se musta. Oisko neuvoja, miten tietäisin et tykkääkö se musta? Ps: opiskelija olen :)
 
"Mimmi"
Hei minunlla on ongelma. Yhden miehen kanssa , Olen ehkä itse siihen ihastunut mutta koulussa oon mee samalla luokkalla.
Sinä sillein et melkein istutaan vierekäin luokkas mutta ei ihanan hän istuu sillen takan sinä on yks pöytä viellä missä mä istunut sinä edenssä,
En tiednä oikein mitä se meidaan et jos luokkas on joku esitelemä niin se katoo mua ja hymyilee mulle jos mä katon sitä niin se katoo pois päin? Kun meillä alkaa tauko koulussa kun olen ammattikoulussa jos sen kaverit ja mun kaverit lähteet ensmäisen mä istunu viellä luokkas sekin istuu kun nouseen niin se nouse myös.
Sillä on jotenki kiiree mun perään joskus kaverin kanssa meillä ollut katsekontaki aikaa pitkään sillein on sieisyt mun vieressä niin lähellä et on koskenut muhun jokus! Josain työssä hän on autanut mua kun ei osastu kaverin kanssa tehdnä se jäi katomaan sitten mua siihen, kouluun jälkeen aina ajaa autolla mun perässä koko matkaan samaa paikaa melkein

Mitäs tää' voi olla onkos se jotain ihstumusista vai jotain mutta kun se on yritänyt varmaan mun juttusille tulla mutta ei oo oikein pääsyt kun kaverit on sinä ollut

Tarvisten aupa tähän
 
"vieras"
Niin tota meidän luokassa ois yks ihana poika Oscar, oikeastaan se on luokan komein jote kaikki meidän luokkalaiset tykkää siitä. Hän on ihan mukava mutta se on niin itserakas, siis pinnallinen. Se tykkää sellasista tytöistä jolla on isot rinnat ja hyvä perse. itse olen laiha eikä mulla oo mitenkää erikoiset rinnattai mikää hyvä perse. Mutta tuun kummiski hyvin sen kaa toimeen. Se tulee aina puhumaan minulle ja se koskettele koko ajan mun hiuksii ja sanoo mua kauniiksi katsoo mua silmiin jne.. Olen kyllä myöntäny hänelle että olevani ihastunut siihen,mutta se sano vaan ett tykkää musta vaa kaverina, :( mua ärsytti ku menin kertomaan tunteistani sille ku seuraavana päiväni niin se oli kertonu kaikille et olin kusees siihen ! sit ku olttiin kasilla niin sit ku se huomaa et puhun yhelle meidän luokkalaiselle timille niin se tulee puhuu meille ja häiritsemään ja se puhuu mulle just ku yritän puhua sille timille. Ja aina ku se timi sanoo jotain mukavaa ja se oscar näkee et olen otettu niin se tekee sitä samaa juttuu seuraavana päivänä ! Olen silti ihastunu siihen mutta en uskalla myöntää sille koska en haluu et se nauraa mulle taas :( ja me riitelemme aina kaikesta koska on mustis sille ku se tulee selittämään mulle jostain toisista tytöistä ! ja seki aina dissaa oscarii..mun kavereitten mielest se on kiinnostunu mut en oo niin varma ku he, ja en tajuu miksei se kertois jos ois ihastunu ?
Little Britain Live - Vicky Pollard - Yeah but no but yeah - YouTube
 
esBu
Ite oon 7-luokalla, ja seurustelin tossa jonku aikaa sitte erään uuden luokkalaiseni kanssa, mut suhde loppu 2kk jäläkee ja iha vaa kamuja ollaa nykysi.
Nyt sitte on tullu kuvioihi yks meiä rinnakkaisluokan poika, joho tutustuin paremmi facebookissa. Siel se kysy et haluunko sen numeron, ja jonku ajan pääst sit se pyys mua ulos :) vietetää aikaa nykysi aina sillontällön, ja facebookissa se on monesti sanonu mulle et se vois seurustella mun kans ja että mää oon hyvännäkönen ja mukava jne. ;) se kyl tuntu tosi mukavalta ja mää oon kertonu sille noi samat jutut, ku se poika on itekki söpö, hauska, mukava jne. :) Koulussa nähdää jokapäivä, jutellaa facessa (saatetaa jutskata montaki tuntia), tekstaillaa jne. :) mut aina sillo ku vietetää aikaa yhes, nii sillo mennää kummatki vähä hiljasiks eikä meinata keksii mittää puheenaihetta, kun taas facessa juttua pukkaa koko ajan.. taietaa olla kummakki nii ihastuneita toisiimme et ei meinaa keksii mittää juttua ;)
Mut eiköhä me aleta sitä juttua keksimää, mitä enemmä vietetää aikaa yhes :)
saa nähä jos alotetaa jossai vaihees seukkaamine..

Jos siis ite oot ihastunu johonkuhun, jota et tunne entuudestaa nii hyvi, nii tutustu siihen tyyppiin aluks vaikka facebookissa, jos livenä on vaikeempi tutustuu :) alotat vaa keskustelun chatissa ja alatte vaa juttelemaa, kyllä sitä juttua tulee. Muistat vaa jutella mukavasti ja ystävällisest, ettei vaa se juttukaveri saa susta mitää huonoo kuvaa ;) sit ku aika tuntuu oikeelta, nii kysyt sitä vaikka kauppaan tai muute vaa pihalle :)

Siinä ny vähä vinkkejä mite osottaa ite kiinnostumista ja myös huomata ehkä jos toine ois kiinnostunu susta :)
 
"Ihminen"
Mä oon ihastunu yhteen meijän luokan poikaa. Se ain välil kyselee mult vastauksii ja sillee mut emmä tiiä onks se viel ihastunu muhun? Ja sit se ain kattoo mua ja vilkuilee mut onks se viel mitää? Ja mä oon ihan hirveen rakastunu siihen, joten mitä mun pitäis tehä? Voisko joku yhtää auttaa mun ongelmassa? :(
 
^___^
[QUOTE="Ihminen";27894193]Mä oon ihastunu yhteen meijän luokan poikaa. Se ain välil kyselee mult vastauksii ja sillee mut emmä tiiä onks se viel ihastunu muhun? Ja sit se ain kattoo mua ja vilkuilee mut onks se viel mitää? Ja mä oon ihan hirveen rakastunu siihen, joten mitä mun pitäis tehä? Voisko joku yhtää auttaa mun ongelmassa? :([/QUOTE]

Juttele sille vaikka facessa..?
 
"äksdee"
[QUOTE="Ihminen";27894193]Mä oon ihastunu yhteen meijän luokan poikaa. Se ain välil kyselee mult vastauksii ja sillee mut emmä tiiä onks se viel ihastunu muhun? Ja sit se ain kattoo mua ja vilkuilee mut onks se viel mitää? Ja mä oon ihan hirveen rakastunu siihen, joten mitä mun pitäis tehä? Voisko joku yhtää auttaa mun ongelmassa? :([/QUOTE]

OT sanos muuten missä päin suomee asut? ;)
 
Sieanna
Meillä duunissa pomo työntää siittimen oven raosta ja kukkuu kuin käki. Joskus on sukupuolielimeen kirjoitettu "Fazer" ja johtaja örisee oven takaa että sanokaa fazer kun haluatte hyvää. Meitä o 4 naista ja kaksi miestä samassa työhuoneessa ja olisi kiva tietää onko toimitusjohtaja ihastunut minuun vai johonki muuhun.
 
ihaastuunuut
Itse mulla on sellanen tilanne, että poika on mua vähän vanhempi. Koulussa on ollut hirveesti katsekontaktia. Noh, päätin sitten facessa alkaa keskustelemaan. Jätkähän laittoi kokoajan kaikenmaailman hymiöitä..

Tänään sanoin hänelle, että hän on kiva. Sen jälkeen hän vähän niinkuin torjui minut. Ei enään vastaillut kauheesti ja sano että ei oikeastaan pysty luottaa kehenkään.
Siinä meni sitten sekin. Meillä synkkas tosi hyvin, mut nyt voin sanoo että kyseinen jätkä on mulle pelkkää ilmaa..
 
Nyky tieto
Kyl sen näkee. Eisitä suoraan voi peitellä. Mulla on uus tuttavuus ja se näkyy et se tulee mun kaa juttuun se on varmasti muhun hiukan ihastunut ja keverini ovat selvästi samaa mieltä.
 
REload
Tykkään yhdestä mun luokkalaisesta tytöstä mut en uskalla sanoo sitä sil koska en oo varma tykkääks hän musta oon kyl joskus kattonu sitä silmii ja se takas mut en oo varma tykkääkö se musta auttakaa!
 
Sekaisin
Mulla ja mun ihastuksella oli täsä kuukaus sitte jtn säätöö. Joku noin kuukaus sitte mun ihastus alko parisuteesee jonkunkaa. Mut silti meijän katseet kohtaa koulussa & se hymyilee mulle. Kyselee tosa välillä et voitaisko viettää aika yhdessä (kahdestaan). Ja osottaa että oon sille tärkeä yms. Eli onko sillä vielä tunteita mua kohtaan ? ;o
 
Vähä ujo
Kun oon ihastunu yhtee meiä luokan tyttöön ,enkä tiiä onks se muhu. Lisäks must tuntuu et se on ihastunu yhtee toisee. kaverit kyl nälvii mulle jos ollaan samas esim kotsan ryhmäs et ne on ihastunu toisiinsa .aattelen sitä koko ajan mut en tiiä aatteleeks se mua.Auttakaa ny pliis. Oon siis 13v poika.
 
"hehe"
Siis mä tiedän, et naapurin mies on ihastunu muhun. Aina ku törmätään, se moikkaa! Siis oikeesti. Joskus se saattaa vähä hymyilläkki mulle, joten kyllä mä tiedän, et sillä on tunteita mua kohtaan :heart: Mä en vaan vielä tiedä, et ottaisko sen, vai pyydystäiskö jonkun toisen. Ehkä mä kumminki otan jonkun paremman näkösen, ku mun mielestä se naapurin mies ei oo niin komee.
muhunpa onkin ihastunut kaikki naapurit, moikkaavat näes. Minäkin moikkaan ja hymyilen, puhun niitä näitä myös.Mitä ***vettiä!? ------toivottavasti ihmiset vitsailee kun sanoo että pelkkä tervehtiminen ja hymy.
 
Vähä ujo
Viimeks unohin sanoo et en uskalla kertoo sille et oon ihastunu. Ja tänää se mun ihastus sano et yks mun kaveri on söpö, ja ne tulee muutenki juttuun. Eli onks mul mitää mahollisuuksii. Auttakaa oon epätoivone :(
(sori jos tuli kirjotusvirheit en oo hyvä äikäs)
 
Sellanen 15-20 tyttö
Mulla on tällänen ognelma.Minä olen ihastunut erääseen poikaan,mutta en tiedä onko hän minuun.Käyn aina välillä sen luona kun meidän äidit on kavereita.Tuntuu inhottavalta kun hän on lähettyvillä en pysty sanomaan yhtään mitään enkä olla paikoillani.Mitä pitäisi tehdä
 

Yhteistyössä