En tiedä luetko tätä enää mutta ei sun kannata itteäs tappaa, tuo tunne menee ohi ja koulukin on lyhyt aika ihmisen elämästä, asiat paranee kyllä. Jos haluat puhua asioistasi niin voit soittaa esimerkiksi MLL:n lasten ja nuorten auttavaan puhelimeen, he osaavat kuunnella ja neuvoa kaikenlaisissa asioissa, sinne ei tarvitse antaa nimeään ja he ovat vaitiolovelvollisia.Yks tyttö sanoo moi nimellä ja alkaa nauraa ja lähtee kävellen reipaasti pois ja vastaan moi ja Se kattoo sinä mua kun oon kotitaloudes eri ryhmäs ainka kun meen välkäl Se sanoo moi ja oon aina pitänyt ettei musta ketään välitä ja sen takki kun oon jääny luokan kaks kertaa ja oon seiskalla ja kun oon läski ja on tullut ja vaaleen siniset silmät ja kun olin kerran liikkatunnilla niin tanssin sen kaa ja Se kysy multa mitä täs pitää tehä ja selitin sen sille ja Se katto silmiin ja mä myös ja mä oon ihastunu siihen mut veikkaan tuskin ja mä en uskal men sanoo et oon ihastunu siihen kun pelkään et mua aletaan kiusaa kun mua koulunkiusataan siellä ja ei oo yhtään ystävää:'( täs o tullu koko ajan mieli tappaa itteni kun ei jaksa kuulla kun ne huutelee mun minee ja alkaa pukkaa sitä mitä minun Pitäis tehä?auttakaa mua!
Kyllä mä luulen et se on suhun ihastunut. Ees vähän, jos se sillei punastuu ja haluu puhua sun kanssa. Ite oon tyttö ja kokemusta on..Yks tyttö mun luokalla josta oon kiinostunut istuu mun takana. Se keksii kokoajan tekosyitä ja kysyy jotakin ja heti ku mä käännyn se punastuu ja tuijottaa mua. Onko se ihastumisen merkki? Oon korviani myöten rakastunut häneen.