Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
Roopen Joulu
Olen ihastunut kahteen meidän luokkalaiseen tyttöön molemmat ovat hyvin fiksuja mutta toisesta pidän enemmän hän on rento ja muutenkin mukavaa juttuseuraa joten miten kertoisin tunteeni -6 luokkalainen
 
jokuu
Apuvaa. Mä olen ihastunut yhteen mun luokkalaiseen poikaan ja mun yks kaverikin (se ei tiedä että mä olen). Olen yrittänyt jutella sille pojalle mutta se ei vastaa. Enkä uskalla kertoa että olen ihastunut siihen , koska pelkään että se kertoo siitä kaikille ja mun kaveri suuttuu. Se kattoo mua ainakun nauran mutta en tiedä tyykkääkö se musta.
Mitä teen ?
 
jokuu
Kerro sille tytölle. Itse olen saman ikäinen ja olisin todella iloinen jos mun ihastus tai joku kertois mulle että tykkää musta. Mun ihastus istuu luokassa mun essää ja se ei tunnu huomaavan mua. Mieti jos se tyttö onkin ihastunut sinuun ja ei itse uskalla kertoa sulle.
En ole mikään maailman paras neuvoja mutta kuiteskii. :)
 
pikazuli
Yks tyttö sanoo moi nimellä ja alkaa nauraa ja lähtee kävellen reipaasti pois ja vastaan moi ja Se kattoo sinä mua kun oon kotitaloudes eri ryhmäs ainka kun meen välkäl Se sanoo moi ja oon aina pitänyt ettei musta ketään välitä ja sen takki kun oon jääny luokan kaks kertaa ja oon seiskalla ja kun oon läski ja on tullut ja vaaleen siniset silmät ja kun olin kerran liikkatunnilla niin tanssin sen kaa ja Se kysy multa mitä täs pitää tehä ja selitin sen sille ja Se katto silmiin ja mä myös ja mä oon ihastunu siihen mut veikkaan tuskin ja mä en uskal men sanoo et oon ihastunu siihen kun pelkään et mua aletaan kiusaa kun mua koulunkiusataan siellä ja ei oo yhtään ystävää:'( täs o tullu koko ajan mieli tappaa itteni kun ei jaksa kuulla kun ne huutelee mun minee ja alkaa pukkaa sitä mitä minun Pitäis tehä?auttakaa mua!
 
minä täällääääää :)
Oon ihastunu yhteen meijän koulun poikaan ja se on sanonu et tykkää musta. Ei olla samalla luokalla, mut nähään joka päivä. Se on inhonnu mua monta vuotta, mut ku mä lähetin st yks päivä viestii niin se vastas ja siit asti me ollaan juteltu joka päivä. NOIN VIIKKO! Mun kaveri tietää tästä ja se sano et teijän suhde toimii, mut hassu juttu tä on et se mun ihastus on sen verran nuori ettei tiiä mitä jotkut asiat tarkottaa. Mun kaverin veljen kaveri on siis tää ihastus. Se on ihan sairaan hauska, söpö ja se osaa sanoo hyviikin asioi must esim. oot söpö ja nätti tos kuvas. No tää ei välttis oo vakavaa, mut me tykätään toisistaan ja se lähetti mul yks ilta et "öitä rakas"
 
Raks!
Ongelma!!! Luokallemme tuli uusi poika jonka tunsin jo etukäteen jotenkin facessa! Hän on 12 mutta jäänyt luokalle. Hän on todella hyvännäköinen ja tietää ihastuksestani,hän puhuu minulle katsoo tunnilla pitkään ja muuta, mutta olen kuullut että hän puhuu kavereilleen minusta ja haluaisin tietää pitääköhän minusta vai mistä on kyse??? Olen 162cm ja 41kg ja laiha mutten mikään anoretikko!
 
...... vierailija....
Oon 13v tyttö enkä hirveen suosittu enkä seurustele mutta voin sanoo että oon ihastunu yhteen luokkalaiseen mutta se ei kuitenkaan oo tässä se mun pointti vaan mun pointti on se että vaikka kaikkia jännittääkin kertoa ihastukselle että pitää tästä niin silti se kannattaa sanoa itehän se olis kiva kuulla että joku tykkää susta oli se sit joku vaik ihan random tyyppi vaan omalta luokalta niin onhan se silti mahtava kuulla että sä jonkun mielestä oot söpö tai ihana tai mukava tai kaikkia noita. Ite kyllä haluaisin sen siltä pojalta kuulla kun sekin on mua vähän vilkuillu mutta jos se ei sitä tee nii on sit varmaa vähän pakko alottaa ite joku viesti ketju facebookissa tai koulussa tai jossain jotenkin järkevästi :)
En mä nyt tiiä oliko tää tunnustus vai vinkki mutta toivittavasti tästä nyt jollekkin apua oli ;)
 
"diu"
Yks tyttö sanoo moi nimellä ja alkaa nauraa ja lähtee kävellen reipaasti pois ja vastaan moi ja Se kattoo sinä mua kun oon kotitaloudes eri ryhmäs ainka kun meen välkäl Se sanoo moi ja oon aina pitänyt ettei musta ketään välitä ja sen takki kun oon jääny luokan kaks kertaa ja oon seiskalla ja kun oon läski ja on tullut ja vaaleen siniset silmät ja kun olin kerran liikkatunnilla niin tanssin sen kaa ja Se kysy multa mitä täs pitää tehä ja selitin sen sille ja Se katto silmiin ja mä myös ja mä oon ihastunu siihen mut veikkaan tuskin ja mä en uskal men sanoo et oon ihastunu siihen kun pelkään et mua aletaan kiusaa kun mua koulunkiusataan siellä ja ei oo yhtään ystävää:'( täs o tullu koko ajan mieli tappaa itteni kun ei jaksa kuulla kun ne huutelee mun minee ja alkaa pukkaa sitä mitä minun Pitäis tehä?auttakaa mua!
En tiedä luetko tätä enää mutta ei sun kannata itteäs tappaa, tuo tunne menee ohi ja koulukin on lyhyt aika ihmisen elämästä, asiat paranee kyllä. Jos haluat puhua asioistasi niin voit soittaa esimerkiksi MLL:n lasten ja nuorten auttavaan puhelimeen, he osaavat kuunnella ja neuvoa kaikenlaisissa asioissa, sinne ei tarvitse antaa nimeään ja he ovat vaitiolovelvollisia.
Lasten ja nuorten puhelin, netti ja chat - MLL

Tuohon ihastusasiaan, voithan sä kertoa ihastuksellesi mitä ajattelet. Ei se maailmanloppu ole vaikkei hän tuntisikaan samoin ja tuskin nyt tuollaisesta aletaan kiusaamaan ellei ihastuksesi ole ihan tyhmä ja levittele juttua ympäriinsä. Siinäkin tapauksessa ihmiset kyllä unohtavat asian joskus! Kerro kiusaamisesta jollekin, sitä ei tarvitse kestää. Aloita vaikka tuosta auttavasta puhelimesta jos vanhemmille/terkkarille tai muulle kertominen tuntuu liian vaikealta?
 
Ihastunut <3
Moi oon 12 v poika melkeen 13 ja mun luokalla on yks kiva tyttö ja tykkään siitä mut mua pelottaa et se ei tykkää musta. Sit kans kaikki alkaa leikillä kiusaamaan kuitenkin jos kerron sille et tykkään siitä. Mut jos puhun jotain niin se alkaa yleensä kattoon mua silmiin ja jos laitan itestä kuvan niin se saattaa laittaa jotain söpö tai muuta et tykkääköhän se musta? Vastatkaa :)
 
Ihastunut <3
Moi oon 12 v poika melkeen 13 ja mun luokalla on yks kiva tyttö ja tykkään siitä mut mua pelottaa et se ei tykkää musta. Sit kans kaikki alkaa leikillä kiusaamaan kuitenkin jos kerron sille et tykkään siitä. Mut jos puhun jotain niin se alkaa yleensä kattoon mua silmiin ja jos laitan itestä kuvan niin se saattaa laittaa jotain söpö tai muuta et tykkääköhän se musta? Vastatkaa :)
 
"vierailija"
olen työpaikalla tavannut ihastukseni kohteen tunne rinnassa on vain voimistunut näiden reilun vuoden yhteisten työpäivien mittaan miten sen kertoisin kuinka paljon hänestä välittää ajattelen häntä aivan joka hetki silloinkin vaikka emme ole samaan aikaan töissä. ??
 
=)
[QUOTE="vierailija";29548702]olen työpaikalla tavannut ihastukseni kohteen tunne rinnassa on vain voimistunut näiden reilun vuoden yhteisten työpäivien mittaan miten sen kertoisin kuinka paljon hänestä välittää ajattelen häntä aivan joka hetki silloinkin vaikka emme ole samaan aikaan töissä. ??[/QUOTE]

Noh, onko hän osoittanut ihastumisen merkkejä? Pyydä häntä kahville ja olkaa työn ulkopuolellakin yhdessä :) Toiv. hän vastaa tunteisiisi..
 
joljlml
[QUOTE="vierailija";29548702]olen työpaikalla tavannut ihastukseni kohteen tunne rinnassa on vain voimistunut näiden reilun vuoden yhteisten työpäivien mittaan miten sen kertoisin kuinka paljon hänestä välittää ajattelen häntä aivan joka hetki silloinkin vaikka emme ole samaan aikaan töissä. ??[/QUOTE]

Kuormasta ei syödä. Poikkeuksena se jos on aivan satavarmaa että kiinnostus on molemminpuolista mutta silloinkin toisen täytyy vaihtaa työpaikkaa ettei koko työyhteisö joudu kärsimään.
 
virkkuu
ite oon 7. luokalla ja ihastunu ysiluokkalaisee :/ ysiluokkalaiseks kuitenkaa ei oo mikää kauhee pitkä eikä polta ja sillee vois ehkä luulla nuoremmaks. Kuitenki se on nii ihana et en ees huomaa ku tuijotan sitä koulus mut ei se mua kato. Ehkä joskus sivusilmällä on kattonu ja aina "hihittää" sen kaverin kaa ku meen ohi ja muaki kyl rupee naurattaa jos se menee ohi. Harmi vain että tämä poika lähtee pois meiän koulusta kesän jälkeen. :/ en uskalla mennä puhumaan.
 
ihastunut
oon ihastunu yhteen mun luokkalaiseen poikaan.Se tietää et tykkään siitä ku mun kaverit on menny lähetteleen kaikenlaisia viestejä sille.. Mä en tiiä et oisko se kiinnostunu ku se aina koulussa välillä vilkuilee mua ja silleen. Oon lähettäny sille txti viestejä (kavereiden aloitteesta. Ne yleensä painavat lähetä nappia)
Nii sit se aina vastaa ja käyttää paljon hymiöitä. Kaveritkin sanoo et se ehkä tykkäis musta, mut mä en malta uskoa!! tarvitsisin jonkun selkeen merkin siltä..
Sit mulla on se ongelma et en uskalla puhuu sille tai vaikka mä haluisin nii en tiiä mitä sanoisin!!
auttakaa!! tykkääks se musta?....
 
apua tarvitseva!
Moi,meijän koulussa on sellanen poika,josta tykkään.Mut aina kun katon sitä ja se kattoo mua käännän pääni äkkiä muualle,ja siihen on ihastunu pari muutaki tyttöö.Hymyilen aika usein sille,mut se vaan kattoo mua.Ja se yleensä ärsyttää mua,tahallaan'ja sitte sanon takas jotain tyhmää,ja sitte nolottaa.En usko että voin sanoo sille mitää,koska se on aina siinä poikaporukassaan,mut haluisin todella sanoo sille ku ollaan jossain kaksin,mut en voi!(ärsyttää)auttakaa!!!!!!
 
masentuako vai ei...
mun kaveri sano mun puolesta yhdelle pojalle ett ma pian siit ja sitte se poika alko karttaa mua ja facessa haukku mua rumaks ja finninaamaks ja ett se vihaa mua... miten se vpi vihata mua ku se ei ees tunne mua? Joo mut sitten ku sanoin koulussa ett sanoppa se suoraan mun naaman edes, niin se naurahti eik ees vilkassu mua. Sanoin sille sitte et niin sano vai eks usklalla sanoo asiaas!? Se ei kattonu mua kertaakaa tai vastannu kysymykseen se sano va et sanoin jo facessa kolme kertaa ja teen hissan koetta.. Ei sil ollu mitaa koetta ees outoo mut silti se on tosi sopo :)
 
Rakastunut
Yks tyttö mun luokalla josta oon kiinostunut istuu mun takana. Se keksii kokoajan tekosyitä ja kysyy jotakin ja heti ku mä käännyn se punastuu ja tuijottaa mua. Onko se ihastumisen merkki? Oon korviani myöten rakastunut häneen.
 
"girl"
Yks tyttö mun luokalla josta oon kiinostunut istuu mun takana. Se keksii kokoajan tekosyitä ja kysyy jotakin ja heti ku mä käännyn se punastuu ja tuijottaa mua. Onko se ihastumisen merkki? Oon korviani myöten rakastunut häneen.
Kyllä mä luulen et se on suhun ihastunut. Ees vähän, jos se sillei punastuu ja haluu puhua sun kanssa;). Ite oon tyttö ja kokemusta on..
 
Epätoivoinen....
Oon ollu yhteen poikaa ihastunu 1 luokalt lähtien (oon nyt kutosel) mut en uskalla sanoo sille mitää ku se on vähä niinku yks "meijän luokan pahiksist" nii jos meen vaa sanoo sille et "moi mä tykkään sust" nii sit pelkään et se ei tykkää must ja sit se kertoo niille sen kavereille ja sit ne rupee kiusaa mua siit ja tällee nii en tiiä et pitäskö vaa unohtaa se vai mitä mun pitäs tehä???? pliis oikeest auttakaa
 
Jatkan tohon epätoivoseen
Lisään vaa viel et se istuu luokas melkee mun edes nii se välil kattoo mua ja sit ku katon sitä nii sit se kääntyy pois ja muutenki must tuntuu et se tykkää must (ainaki toivottavasti ????) nii sit en kuitenkaa uskalla sanoo sitä sille ku mua pelottaa et mua ruvetaa kiusaa sen takii ???? mut jos se tykkäis must tai ihan kuka tahansa muu nii mä ainaki toivoisin et mulle kerrottais se ????
 

Yhteistyössä