random 22v. poika
Moi. Olet vasta 6. luokalla, mutta kivaahan tuo on jos olet jo ihastunut johonkin . Mitä kerroit juuri tästä pojasta, tuntuu että hän pitää sinusta. Minä suosittelisin, että ihan rohkeasti sanot sille et: "Mä pidän susta, ois kiva tutustuu paremmin..", mutta sano tää sille jossain missä EI ole muita hänen / sinun kavereitaan ympärillä. 6. luokalla on vielä nuorisoa, ei aikuistunutta porukkaa mikä on tietenkin ymmärrettävää, mutta kuitenkin kannattaa tehdä noin. Sano sille pojalle ohi-mennen jossain käytävällä / ruokavälkällä, että: "Hei, mulla ois asiaa... Nähdäänks tuol koulun ulko-puolel tähän aikaan" tai jotain tuommoista.Alkuperäinen kirjoittaja Jatkan tohon epätoivoseen;29736227:Lisään vaa viel et se istuu luokas melkee mun edes nii se välil kattoo mua ja sit ku katon sitä nii sit se kääntyy pois ja muutenki must tuntuu et se tykkää must (ainaki toivottavasti ????) nii sit en kuitenkaa uskalla sanoo sitä sille ku mua pelottaa et mua ruvetaa kiusaa sen takii ???? mut jos se tykkäis must tai ihan kuka tahansa muu nii mä ainaki toivoisin et mulle kerrottais se ????
Eli tiivistettynä: Yritä saada pieni "kahden-hetki" teille molemmille, ja sitten sanot rohkeasti suoraan: "Mä pidän susta, ois kiva tutustuu paremmin..". Näin nämä asiat vain on hoidettavana, ne ei ratkea itsestään!
Lisäksi ota huomioon tämä ---> Jos et aio kertoa hänelle, että pidät hänestä, niin et saa ikinä tietää pitikö hän sinusta vai ei. Kysymällä se selviää! Onnea matkaan !