Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
random 22v. poika
Alkuperäinen kirjoittaja Jatkan tohon epätoivoseen;29736227:
Lisään vaa viel et se istuu luokas melkee mun edes nii se välil kattoo mua ja sit ku katon sitä nii sit se kääntyy pois ja muutenki must tuntuu et se tykkää must (ainaki toivottavasti ????) nii sit en kuitenkaa uskalla sanoo sitä sille ku mua pelottaa et mua ruvetaa kiusaa sen takii ???? mut jos se tykkäis must tai ihan kuka tahansa muu nii mä ainaki toivoisin et mulle kerrottais se ????
Moi. Olet vasta 6. luokalla, mutta kivaahan tuo on jos olet jo ihastunut johonkin :). Mitä kerroit juuri tästä pojasta, tuntuu että hän pitää sinusta. Minä suosittelisin, että ihan rohkeasti sanot sille et: "Mä pidän susta, ois kiva tutustuu paremmin..", mutta sano tää sille jossain missä EI ole muita hänen / sinun kavereitaan ympärillä. 6. luokalla on vielä nuorisoa, ei aikuistunutta porukkaa mikä on tietenkin ymmärrettävää, mutta kuitenkin kannattaa tehdä noin. Sano sille pojalle ohi-mennen jossain käytävällä / ruokavälkällä, että: "Hei, mulla ois asiaa... Nähdäänks tuol koulun ulko-puolel tähän aikaan" tai jotain tuommoista.

Eli tiivistettynä: Yritä saada pieni "kahden-hetki" teille molemmille, ja sitten sanot rohkeasti suoraan: "Mä pidän susta, ois kiva tutustuu paremmin..". Näin nämä asiat vain on hoidettavana, ne ei ratkea itsestään!

Lisäksi ota huomioon tämä ---> Jos et aio kertoa hänelle, että pidät hänestä, niin et saa ikinä tietää pitikö hän sinusta vai ei. Kysymällä se selviää! Onnea matkaan :)!
 
uuuuhh
siis meijän luokal on yks poika ja se istuu mun vieres mut se vaan siirtää se pulpettia mua kauemmas miks miks sit välil se kattoo mua ja meen ihan punaseks en varmaan elä ilman häntä sit se välil haukkuu mua kun mä haukun sitä mut haukun ettei kukaan luulis et tykkään siit ja sit se aina kattoo meijän luokan tyttöä joka inhoaa sitä auttaaaaaakaaakakkaka plllliiiiisisiisisisiisisi epätoivoinen ja tiedän sata prosentisesti et se tykkää siit toisest tytöstä mut se vilkkuilee mua
 
Sonic<3
Joo eli oon -99 syntynyt tyttö ja oon ihastunut erääseen rinnakkaisluokan poikaan;)
Mietin vain,voisiko tää poika tykätä musta?.. Usein vilkuillaan toisiamme ja joskus me " vaihetaan" lyhyitä hymyjä. Tänään oli aika outoo:0 Koulussa olin aulassa ihan sen vieressä ja ku käännyin kaatto sitä niin meijän katseet kohtaa( oikeen sillee silmiin katottii) ja heti käänty kavereilleen puhuu ja sit ne ( ihastukseni + sen kaverit) käänty tuijottaa mua;0 ja sit ku muut sen kaverit lähti tunnille, se poimi reppunsa maasta ja hymyili mulle:)
 
kaikki pojat hei
aattelin nyt tyttönä kertoa mitä itse ihastuneena teen. sellanen katse sivuttain ja vilkuilu voi olla tosi selviä merkkejä jonkinlaisesta kiinnostuksesta. jos ette pojat vielä oo tajunnu, ni nyt kerron että vaikka tyttö teidän mielestä olis miten ruma ni ette todellakaan saa torjua sitä. tai siis jos ette oo kiinnostuneita, ni saatte kyl kertoa ettette oo kiinnostuneita, mut ette todellakaan ala heittää mitään läppää. mut on kahesti torjuttu ja se tekee tytön itsetunnolle tosi hallaa.
 
"poika"
sain tietää vähän aikaa sitten että yksi ihana tyttö on ollut vähän ihastunut minuun ja aloin jo unohtaa hänet mutta sitten ihastuin häneen uudestaan niin mietin että kannattaako kertoa hänelle tunteista vai jättää kertomatta koska en pääse hänestä koskaan varmaan yli. muhun on ollu sen jälkeen kun ihastuin häneen niin ainakin 4 tyttöä ihastunut ja muutama ihana siellä joukossa ollut mutta en vaan pysty unohtamaan ihastustani enkä voisi kuvitella olevani kenenkään muun kanssa kuin hänen niim kertokaa mulle mitä tekisin :) ?? ja miten kertoisin asiani hänelle :/ ja anteeks tää kirjakieli mut tuntu vaa asiallisemmalt :D auttakaa joku mua
 
tytttö
[QUOTE="poika";29884243]sain tietää vähän aikaa sitten että yksi ihana tyttö on ollut vähän ihastunut minuun ja aloin jo unohtaa hänet mutta sitten ihastuin häneen uudestaan niin mietin että kannattaako kertoa hänelle tunteista vai jättää kertomatta koska en pääse hänestä koskaan varmaan yli. [/QUOTE]

Miten sait tietää, että tyttö on ollut sinuun ihastunut? Olitko jo aiemmin kertonut hänelle tunteistasi? En suosittelisi, että nyt menisit rakkauttasi suoraan tunnustamaan, vaan ota häneen muuten kontaktia ja pyri viettämään hänen kanssaan aikaa. Siinä sitten varmaan selviäisi, mitä hän nykyisin ajattelee sinusta. Tsemppiä! :)
 
"poika"
sain tietää sen toissa päivän ja kyl mä sen kaa välil oon iha kahestaa ja porukas. se on ollu meillä kerran yötä ja meillä oli tavallaan sellasta säätöö mut kiitos sitä tarviin nytte :3
 
"poika"
ja kerroin sille kans sillo toissa päivänä kun se kysy multa et oonko ollu kuses siihe ja sanoin että juu kiinnostunu olen ja sit kysyin et no oliks sä sillo muhu ja se sano et kiinnostunu :)
 
Poikalainen
niin mäki oon palavasti ihastunu yhteen meidän luokan tyttöön ja se tietää sen koska jostain tuli tietomurtovuotoa vaikka en ole kertonut kenellekkään tästä! ja musta tuntuu että silläkin on vähän saman tyyllisiä tunteita mua kohtaan. esim ihan kuin se pyrkisi rohkaisemaan mua puhumaan sen kanssa. mutta olen vain liian ujo enkä uskalla. ja sekin vaikuttaa aika ujolta mua kohtaan. kerronko sille!? miten kerron sille!? oon 6 luokalla joten oonhan mä nuori mutta kun tää on niin ylitsepääsemätön tunne pakko tehdä jotain!
 
kypsä tyttö
Eli yks kerta tunnin alussa mun vieressä istuva poika anto mulle lapun. En muista mitä siinä luki mutta me viestiteltiin koko tunti. Poika esittää kovista. Sitten tunnin lopussa se poika anto lapun missä luki tykkään susta. Sitten se sano vaan läppä ku aloin nauraan. Luulen että se tykkää musta koska hätäsenä se sano et läppä.
 
vamppi
Moi kaikki! Mulla on sellanen ongelma, että mulla on poikaystävä joka on mun yhen tosi tosi hyvän ystävän entinen ja samalla tykkään yhestä tosi kivasta pojasta joka on mun rinnakkais luokalla ja on myös sen mun hyvän ystävän entinen, sekä yks mun yli hyvä kaveri tykkää siitä.
En mitenkään haluis jättää mun nykyistä mut musta tuntuu että Se ei enään tykkää musta niin paljon, koska se ei koskaan haluu olla kahdestaan ja meijän chatin perus lauseet on: "moi:)" "mitä teet:)" "on Vaa niin kova ikävä:(" "mut moikka:)"


Any Help For Me???....
 
tuntematon 5lk
Okei..Eli mäki oon ihastunu yhteen vuotta vanhenpaan poikaan.Ja se vilkuilee mua välillä?ja haluisin puhuu sille mutku...Oon nii herkkä ja ujo ja se on semmone kova jätkä (Arttu se on niin söpö) et kuolen jos en 6lk:hon mennessä oo paljastanut tunteitani sille.....Mut ku en...USKALLAAA :'-(. Kiitti jo etu käteen jos autat vanhempana..... ps.Mä yhesti törmäsin sen kaa...Ja oon kyl pari kertaa sanonu sille nää sanaa: pelaan, joo , Moi...yms
 
$_$
Oon 9w ja oon ihastunu yhtee mun luokkalaiseen poikaan tuijotan sitä aina ja sit ku se kattoo mua ni käännän pään äkkiä pois tai tuijotan suoraan silmiin nii kauan et sen on lopulta pakko kääntää pää pois päin auttakaa mua miten voisin kertoo et oon ihastunu oon yrittäny ettii sen numeroo netist mut ei se löydy auttakaa mua joku pliide
 
Liil
Moi oo ihastunut poikaan joka on 11kuukautta vanhempi se aina on vaa hei (mun nimi) arvaa mitä teintänää sanon "no" sitte se sanoo ylpeenä mitä se on tehny:) Se on mun veljeni paraskamu. Ja me ollaa naapurei ei olla samassa koulussa en tiiä mitä sanoa! Ja mun naapuri kamut naurais hos kuulis että se on pussannu mua huulille ku olin 7v se oli ihanaa ja mulla ja sillä on 1kiejain eroo nimessä a ja o Ja olen siihen hulluna mutta en uskalla sanoo sitä vaikka se nytte on selvästi ihkussa muhun auttakaa!:c c;
 
Liil
Muhun on ihastunu yks poika kun olin metän reunallla se oli toisella reunalla (pikku mettä) Me nähtii keskellä mettää se otti mun kädestä irti eikä pääsny se kisko mua lähemmäs ha hali mua ja sano että "rakastan sua" Minä en tykänny siitä pätkän vertaa en uskaltanu sanoo mitää se oli meijjän koulun suosituin poika ja esittää kovista en sanonu
mitää ja se seuraa nua koulussa ja kuulin kun se haukku mun kamui ja sano MUA JUMALAISEKS se on tunnustany sen kolmesti!
 
Liil
Se josta en pidä se antoi mulle sysän suklaa rasian siinä oli ksuklaata ja lappu sekä sormus lapussa luki "Tuletko tyttö ystäväkseni olet kuin kesä kukka silmäsi on kuin meri joka kimmeltää T:Se hoka sanoi jumalaiseksi sinua" se sai mun sydämmen sulamaan mutta olen ihastunut naapuriinu en siihe! Ja se luulee että se ois mun ainoa ja se poika josta en pidä se toi sen ruokavälkällä mun reppuun.
 
uga
[QUOTE="pimu";30053499]oon tällänen 6-luokalle menevä tyttö... oon ihastunut 4-luokalle menevään poikaan mitä teen ?[/QUOTE]

Et mitään. Liian iso ikäero. Sitä paitsi aloitteita tekevät tytöt/naiset leimautuvat jakorasioiksi, ts. menettävät maineensa.
 
"pelokas"
Oon ihastunu kahtee poikaa mut toisesta tykkään enemmän mut en tiiä tykkääkö se musta oon yrittäny kysyy mut se ei vastaa ja se toinen poika tykkää musta ja juttlee mulle ja seki on ihana mut tykkään siit toisesta enemmän ja haluisin et seki tykkää musta miten voisin viel kysyy silt et tykkääkö se musta? Kiitos avusta jo valmiina:)
 

Yhteistyössä