"Joku"
Siis mulla on ollu todella pitkaan sellanen ongelma etten tieda onko kyseinen tyyppi johon olen ihastunut ihastunut muhun ollenkaan.. Jos en vaarin muista, kiinnitin haneen huomiota ensimmaisen kerran vuosi sitten kun han vilkuili mua jokaisen yhteisen tuntiemme alussa (koulussa). Sitten menin itse huomaamaan etta kyseinen tyyppi on tosi mielenkiintosen oloinen ja etta ois kiva tutustuu siihen paremmin. Mutta hanen, ja minun ujouteni takia sita ei oo tapahtunut vuoteen... on vaan ollut sita samaa pitkaa tuijotusta valitunneilla ja ruokalassa. Mutta nyt oon huomannu uusia asioita. Tama kyseinen poika tuijottaa melkein lakkaamatta, aina tuntuu silmat selantakana ja kun kaannyn niin siella se onkin! Valitunneilla han kaveli kerrankin ilman syyta edestakaisin suoraa linjaa todella lahelta mua ainakin 5 kertaa, oli vaikee olla punastumatta silloin. Ruokalassa tama poika suurin piirtein "odottelee" etta mulla loppu tunti ja menee hakemaan ruokaa samaan aikaan ku mina ja yrittaa tulla mahdollisimman lahelle. Sama juttu astioiden palautuksessa... Inhottaa ku me molemmat ollaan niin ujoja ettei mitenkaan olla uskallettu keskustelua aloittaa, MITA MUN PITAIS TEHDA? MA TUUN KOHTA HULLUKSI TAN AINAISEN HILJAISUUDEN KANSSA! Onkohan se ihastunu muhun, mita luulette?