Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
"Joku"
Siis mulla on ollu todella pitkaan sellanen ongelma etten tieda onko kyseinen tyyppi johon olen ihastunut ihastunut muhun ollenkaan.. Jos en vaarin muista, kiinnitin haneen huomiota ensimmaisen kerran vuosi sitten kun han vilkuili mua jokaisen yhteisen tuntiemme alussa (koulussa). Sitten menin itse huomaamaan etta kyseinen tyyppi on tosi mielenkiintosen oloinen ja etta ois kiva tutustuu siihen paremmin. Mutta hanen, ja minun ujouteni takia sita ei oo tapahtunut vuoteen... on vaan ollut sita samaa pitkaa tuijotusta valitunneilla ja ruokalassa. Mutta nyt oon huomannu uusia asioita. Tama kyseinen poika tuijottaa melkein lakkaamatta, aina tuntuu silmat selantakana ja kun kaannyn niin siella se onkin! Valitunneilla han kaveli kerrankin ilman syyta edestakaisin suoraa linjaa todella lahelta mua ainakin 5 kertaa, oli vaikee olla punastumatta silloin. Ruokalassa tama poika suurin piirtein "odottelee" etta mulla loppu tunti ja menee hakemaan ruokaa samaan aikaan ku mina ja yrittaa tulla mahdollisimman lahelle. Sama juttu astioiden palautuksessa... Inhottaa ku me molemmat ollaan niin ujoja ettei mitenkaan olla uskallettu keskustelua aloittaa, MITA MUN PITAIS TEHDA? MA TUUN KOHTA HULLUKSI TAN AINAISEN HILJAISUUDEN KANSSA! Onkohan se ihastunu muhun, mita luulette?
 
poika 10.V
No oon 4-A luokalla ja ns pyöreä mä tykkään meiän luokkalaisest mut en voi sanoo sitä sille ku meiän luokan pojat on sellassii et jos joku sanoo et tykkää ni sit se huutaa HYYYYYYYYYIIIIIIII!!!
Voin ehkä auttaa sillä oon itekkin 4:Luokalla ja on kokemusta kanaattaa pyytää se esim välkällä jonnekkin ja kertoo sille tai sitten vapaa ajalla pyydät sen jonnekkin ja kerrot kannattaa kokeilla (tiiän miltä tuntuu kun koko koulu tietää että tykkäät jostain oikeesti)
 
poika''
Alkuperäinen kirjoittaja Mävaa;30190117:
Koulussa on poika josta tykkään ja se kattoo mua koulussa vähän väliä. Välkällä hakeutuu lähelle, vaikka ei tuntiskaan porukasta ketään.

Jaoin luokalle vihkoja ja annoin ihatukselle vahingossa kaksi vihkoa. Olin jakanu kaikki vihot nii se sanos et annoit mulle kaksi vihkoa ja menin ottamaan sitä pois. Se vei kättä pois etten saanut sitä vihkoa.

Voitteko selventää mulle mitä pojat ajattelee ja onko tossa ihastumisen merkkejä?? PLIIS
Yrittää varmaan saada huomioo yleensä ne kattoo suo joskus pitkään ja joskus vähän sillä pojilla on melki aina kiusat mielessä pojat yrittää vaan esittää jotta kiinnostuisit
eli se voi pitää susta!
 
joku poika
[QUOTE="Joku";30312587]Siis mulla on ollu todella pitkaan sellanen ongelma etten tieda onko kyseinen tyyppi johon olen ihastunut ihastunut muhun ollenkaan.. Jos en vaarin muista, kiinnitin haneen huomiota ensimmaisen kerran vuosi sitten kun han vilkuili mua jokaisen yhteisen tuntiemme alussa (koulussa). Sitten menin itse huomaamaan etta kyseinen tyyppi on tosi mielenkiintosen oloinen ja etta ois kiva tutustuu siihen paremmin. Mutta hanen, ja minun ujouteni takia sita ei oo tapahtunut vuoteen... on vaan ollut sita samaa pitkaa tuijotusta valitunneilla ja ruokalassa. Mutta nyt oon huomannu uusia asioita. Tama kyseinen poika tuijottaa melkein lakkaamatta, aina tuntuu silmat selantakana ja kun kaannyn niin siella se onkin! Valitunneilla han kaveli kerrankin ilman syyta edestakaisin suoraa linjaa todella lahelta mua ainakin 5 kertaa, oli vaikee olla punastumatta silloin. Ruokalassa tama poika suurin piirtein "odottelee" etta mulla loppu tunti ja menee hakemaan ruokaa samaan aikaan ku mina ja yrittaa tulla mahdollisimman lahelle. Sama juttu astioiden palautuksessa... Inhottaa ku me molemmat ollaan niin ujoja ettei mitenkaan olla uskallettu keskustelua aloittaa, MITA MUN PITAIS TEHDA? MA TUUN KOHTA HULLUKSI TAN AINAISEN HILJAISUUDEN KANSSA! Onkohan se ihastunu muhun, mita luulette?[/QUOTE]

Todellakin on ihadtunut suhun
 
Eve_
voise ollamahollista et jotkut tykkää toisest esim. jos on joku toisenkaa mut kuitenki tsiikailee ja kattoo.. jotakuta muuta ja on mulki joskus ollu nii sellasta pikku draamaa:D tsemppiä ja olkaa rohkeita ja kysykää se on vaa yks ihmine jolla ei oo valtaa ku 1/100% et kanttii tehä se nopee jos on hyvänäköne ku joku muu voi viiä sen ;)!
 
koirakissajahevoshullu
Oon ihastunu yhteen mun luokan poikaan mut en tiiä Tykkääks se musta! Auttakaa! Mä vilkuilen sitä välillä ja nauran sen jutuille. En vaa voi sille mitään. Se kyllä varmaan tietää jo että mä tykkään siitä ja ku se poika tulee mun viereen, musta alkaa yhtäkkiä tuntumaan sillee turvalliselta. Ja kerran ku se tuli ystävänpäivänä kysymään multa "halataanko?" Ni mä menin heti ihan... tavallaan mä lamaannuin mut halasin sitä poikaa silti. Se oli ihanaa! Oon siis 12.v tyttö.
 
Löööööl
Nonii ...elikkäs olin ihastunu mun Parhaan kaverin Ex:ään..se alko juttelee mulle vaikka mitä sitte meistä tuli parhaat kamut Ja Tässä me ollaan kohta seukattu jo vuoden ;)
 
"jokuvaan"
Oon 13 ja oon rakastunu yhteen 3 vuotta vanhempaan. Se jossain vaiheessa aina katto mua ja katto silmiin ,puolusti joskus ja tällee,mut nykyään ku se opiskelee muualla ni ei nähä kovin paljoo.oon jutellu fb:ssä sille jotai mut se on aina vastannu suunillee et nii tai Joo ja jotai hymy naama hymiöitä.Sit mun luokalla on kaks söpöö poikaa joihin oon ihastunu .neki aina kyttää mua ja juttelee aika paljon.toinen niistä kattoo mua tosi usein. En tiiä mitä tekisin :(( ja tykkään.kaikista eniten.siitä vanhimmasta mut en uskalla kertoo mun tunteita sille. Välillä tuntuu et ihs. En jaksa edes yrittää ja et ei oo mitään mahiksii . Sanokaa mitä tekisin?¿
 
"Apua!"
Heipparallaa vaan kaikki,
Oon itteki ollu noin vuoden yhteen toosi ihanaan poikaan tosi ihastunu tai sitten rakastunu.
En itte tiiä mitä voisin tehdä, kertoakko, vai jättää kertomatta. Entä jos Hän EI pidäkään musta,
entä jos saan rukkaset? En kestäis sitä. Hän on huomaavainen, hauska, ystävällinen\kohtelias,
urheilullinen ja hyvän näkönen. Ollaan me katseita vaihdettu, monesti. Hänkin vaikuttaa tuntevan samoin, muttei uskalla tehä alotetta. Mitä mä voin tehä tälle asialle. Tää on eka kerta kun mä tunnen näin jotain poikaa kohtaan! Voitteko "kokeneemmat" neuvoo?
 
MrElias
Mulla alko suhde tällä tavalla. Mä sanoin sille wjatsappissa että oon ihasunu siihen vähän. Sitte se keskustelu eteni aika "hurjasti". Nyt vähä niinku suhtees. Jutellaan joka päivä. Periaate on: MENKÄÄ VAAN JUTTEELEE jos ootte varmoja tai jos alotatte netissä keskustelun "olen ihastunut sinuun" kyllä onnistuu.
 
Rakastunut?
Mä oon ihastunu yhteen mun luokkalaisee poikaa. Tutustuin siihen tänä vuonna sen tullessa meijän kouluu, joten oon tuntenu sen vasta puoli vuotta. Aluksi vihasin koko poikaa mut yhtäkkiä huomasin olevani ihastunu hänee. Se poika on tosi hauska, mukava ja söpö. Mä aina nauran sen kaa. Se luultavasti tietää et tykkään siitä koska siitä tietää kaikki meidän luokkalaiset ku näytän mun tunteet selvästi. Mä puhun sen kaa päivittäin paljon.Hän on kuin ystävä mulle, hänelle on helppo puhua. Mä on kuitenkaa tiiä tykkääkö se musta. Oon aika varma et se saattaa. Ku se on antanu mulle karkkia koulussa,(eikä antanu muille)se haluu aina liikkatunnilla juomaa mun pullosta(vaikka sen kavereilki on juomaa) sit viettää välkät joskus mun ja mun kavereiden,sit ku istuin luokassa sen eessä se koko päivän puhu ain välil jotain,aina ku on vaik pikkujoulut nii se koko ajan tekee jotai miten saa mun huomion ja sit se on lähettäny mulle viestei jopa keskel yötä
 
Rakastunut?
Ja sit se poika on viel koskenu mun nenää sormel sillee söpösti,hymyilly ja vilkuttanu mulle ja pyytäny mut kylälle sen kaa ihan kahestaa. Musta se poika on ihana, vaik ollaa tunnettu vasta puol vuotta???mä ainaki oon RAKASTUNU????
 
"mapi"
Hei, olen 9lk poika ja ihastunut vuotta nuorempaan tyttöön. Toki aiempiakin ihastuksia on ollut mutta tää tuntuu jotenkin erilaiselta... Esim. Kun vaan katson sitä nii henki salpautuu ja menee ihan lukkoon :/
Miten siis saisin kerrottua hänelle tunteistani? Ei siis olla kovin läheisiä vielä. Oon ajatellu et jotenkin keräisin rohkeuteni ja menisin vaa puhumaan sille mut en tiedä mitä tytöt ajattelee ku joku "randomi" tulee vaan juttelee :D(vielä ku keksis puhuttavaa :d) olen yrittänyt saada katsekontaktin ja jopa onnistunutkin pari kertaa mut en osaa tulkita ihmisten katseita xd
Osaisko joku tyttö kertoo miten kannattais toimia ku nää naisolennot tuntuu ymmärtävän ja kokevan asiat vähän eri tavalla...
PS. Kiitos jos joku osais auttaa tai ees ymmärsi tosta mitään^^ :D
 
mä vaan!
Ääähh,inhottava olo kun oon ihan rakastunut meitin luokkalaiseen poikaan, kenen kanssa ollaan oltu ihan parhaita kavereita,tanssittu hitaita ja oltu tyyliin joka päivä kahdestaan. Oon sen kaa kotona rento,mutta koulussa oon ihan arka,enkä meinaa saada sanoja suustani joskus! Se selvästi tykkäs musta,mutta mää menin pilamaan kaiken ja myöhemmin mietin miten ilkeä oon sitä kohtaan ollut,vaikken sitä oikeesti oo tarkoittanutkaan! Ja nyt se on jo ihastunut selvästi toiseen ja joskus hymyilee ja juttelee,mutta suurimman osan ajasta välttelee mun seuraa ja on muiden tyttöjen kaa..auttakaa,mitä mä teen kun rakastan sitä oikeesti ihan sairaasti, mutta se tuskin enään mua...
 
"nalle"
Elikkäs mun luokalla on yks poika ja ollaa oltu niiku kavereita noin 3-vuotta.(Olen sis tyttö) Kyseinen poika on luonteeltaan itsevarma ja aika "villi", mutta mun se seurassa esim . ruokalassa ilman hänen ja mun kavereita poika on hyvin ujo. Itse olen myös aika itsevarma, mutta hänen kanssa mua "jännittää" . On ollu sellasia tapaksia , että poika vilkuilee ja tuijottelee tunnilla ja epätoivoisesti koittaa puhua mun kaa. Juuri viikko sitten kuviksen tunnilla kun sanoin yhtä työtä hienoksi niin poika sanoin, että mä olen hieno...:) punastuin hirveästi ja poika kyllä huomas sen :D Välillä musta kyllä tuntuu,että se tykkäis musta , mutta välil taas tuntuu et se ei tykkääkkään:\
 
Epätoivoinen tyttö
Oon 13.v tyttö ja oon ihastunu yhtee meijä luoka poikaa. Se poika kattoo mua tunnilla ja yhesti välkäl se istu melkee toises pääs käytävää ja se vaa sielt stalkkas mua. Sit se on sen kaverin kaa ottellu musta snapchattiin ja muute vaa kuvia. Ne on keksiny mulle lempinimiiki ja sit se poika kiusaa mua välillä leikkimielisesti. Ollaa tunnettu ehk alle vuode. Ja heti ku saatan sanoo mun kaverille tunnilla jotai nii se vaa kääntyy kattoo mua. Ja sit meen iha paniikkii ja tällee ja aattelen vaa et apua toi kattoo mua nyt en saa sanoo mitää noloo. Sit ne mun kaverit vaa nostelee kulmii sillee tyhmästi ja vinkkaa silmää. Sit kerra köksä tunnil (en oo normisti sen mun ihastuksen kaa samas ryhmäs) nii se meni iha sekasi ku olin siel. Se vaa esitti ja se ei saanu mitää aikaseks. Sit ne mun kaverit vaa sille opelle et joo toi meni iha sekasi ku mää tulin sinne. Sit se ope vaa et joo nyt minä tajuan ja tällee.
Se poika kuuluu näihi 'suosittuihi' tyyppeihi ja mää en kuulu nii voiks se silti tykätä musta? Ja tykkääks se ees musta noitte perusteel? Vastatkaa pliiis??
 
jokune
vaikka hän kuinka olisikin suosittu niin ei se sitä tarkoita että hän ei olisi voinut ihastua sinuun :) joten olen aivan varma tuon juttusi perusteelma että poika on ihastunut sinuun ;)
 

Yhteistyössä