Koulussa on eräs poika, johon olen ihastunut hieman. Minua vanhempi hiukan. Ei niinkään kavereita olla. Olen kuitenkin aina katsellut häntä vähäsen, kun on niin hyvän näköinen jätkä
Mutta nyt vasta tässä alkuvuodesta tunteeni häntä kohtaan on vahvistunut ja se tuntuu itsekkin oudolta? Joku hänessä viehättää minua suuresti. Se olemus ja kaikki.. hitto vie hän on niin ihana. Kuitenkin, hän on aina aina ollut hyvin hienostuneen oloinen. Sellainen välinpitämätön ja ei niinkään minuunkaan pahemmin huomiota kiinnittänyt. Ei ikinä katsonut minua juurikaan silmiin tai mitään. Mutta tässä lähi päivinä olen huomannut jotain erinlaisuutta, ei niinkään paljoa, mutta kuitenkin. Eli esimerkiksi kun tulen rappusia alas ja hän on siinä jossain lähellä edessäni, niin huomaa minut ja katsoo minua kunnolla nyt silmiin. En tosin kyllä tiedä kuinka kauan katsoo, koska en pysty katsomaan häntä kauaa ihastumiseni takia. Ja silloin tällöin jos jossain kohdataan esim olen menossä välkälle ja hän on siinä lähellä, niin oikeasti katsoo kunnolla silmiin eikä vain jotain sekunnin kestävää vilkasua. Eli tuo ihmetyttää miksi näin on alkanut tapahtua?
Katseitahan on tietty erinlaisia ja joitakin osaa tulkita hyvin, mutta tämä on ensimmäinen kerta elämässäni pojan suhteen, jonka katseita en osaa tulkita. Hän ikäänkuin vain tuijottaa, ei hymyilyä, ei muita ilmeitä, vain tuijottaa. Ja sen olen huomannut, että välillä kun huomaan hänen katsovan minua ja katson takaisin, niin hänen ilmeensä muuttuu oudoksi. Kulmat ikäänkuin menisivät kurttuun ja ilme hyvin mietiskelijän oloinen. Tai sitten kääntää katseensa pois minusta hiljaa ja tavalla kun ei olisikaan katsonut minua. Tuo jää vaan mietityttämään minua, koska hän ei ole ikinä katsonut minua tuolla tavalla, parikin kertaa päivässä ja noin kauan aina välillä. Joten haluasin tietää mitähän tuo tarkoittaa, eiköhän pidä siitä että välillä vilkaisen sitä? vai onko kyse pienestä kiinnostuksesta?
Kiitos jos joku osaisi auttaa minua