Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
"APUA"
Alkuperäinen kirjoittaja MIELIPITEITÄ;25701344:
Eli siis jos mies välillä tuijottaa silmiin kuin haukka saalista ja välillä taas välttelee katsetta? ja joskus myös tuijottaa minua ns. salaa niin että kun käännyn katsomaan häneen niin hän katsoo äkkiä muualle... En tiedä mitä ajatella koska minusta käytös on aika ristiriitaista. Emme ole koskaan puhuneet toisillemme. Olen aikuinen mutta silti aika tumpelo näiden kanssa.
Lisäisin vielä että uskon että hän on huomannut myös oman tuijotukseni ja välillä kävelee ohitseni todella hitaasti kuin esitellen itseään. kyseinen mies on siis todella hyvännäköinen ja varmasti myös tietää sen. Olemme samalla työpaikalla ja tätä on jatkunut jo puoli vuotta. Hän vaikuttaa itsevarmalta mutta olen miettinyt voisiko hän olla sitten ujompi nais-asioissa vai eikö ole ollenkaan kiinnostunut.
 
"Hih"
Tässä juuri kävi niin, että yksi mies mennyt takapihan ohi usein ja nyt sitten yksi päivä rohkeni tulla juttelee.Ensin juuri säätä ja sitten en meinannut mitään päästä eroon hänestä :/ Alkoi hiukan ahdistaa tilanne, jossa toinen puhui ja tuli kyllä monesti selväksi, että on yksinäinen ja hänellä ei siis kumppania. Nyt sitten tuossa menee edes takaisin pyörällä useita kertoja päivässä ja voisin olla varma, että hiukan olisi kiinnostunut. Itseä lähinnä ahdistaa se ja suorastaan pelottavaa tuollainen "kyttäys".

Ja kyllä ihastumisen usein huomaan.Hakeutuu seuraan aina, kun mahdollista ja aina juttelee tulee.Ei sitä osaa oikein selittää, mutta kyllä se huomaa.Jotkut pitää "flirttiä"päällä kokoajan ja vitsailee kaikella.
Jotenkin hellyttävää, vaikka varmaan häiritsevää jos sua itteäs ei kiinnosta :)
 
"moi"
Koulussa on eräs poika, johon olen ihastunut hieman. Minua vanhempi hiukan. Ei niinkään kavereita olla. Olen kuitenkin aina katsellut häntä vähäsen, kun on niin hyvän näköinen jätkä:) Mutta nyt vasta tässä alkuvuodesta tunteeni häntä kohtaan on vahvistunut ja se tuntuu itsekkin oudolta? Joku hänessä viehättää minua suuresti. Se olemus ja kaikki.. hitto vie hän on niin ihana. Kuitenkin, hän on aina aina ollut hyvin hienostuneen oloinen. Sellainen välinpitämätön ja ei niinkään minuunkaan pahemmin huomiota kiinnittänyt. Ei ikinä katsonut minua juurikaan silmiin tai mitään. Mutta tässä lähi päivinä olen huomannut jotain erinlaisuutta, ei niinkään paljoa, mutta kuitenkin. Eli esimerkiksi kun tulen rappusia alas ja hän on siinä jossain lähellä edessäni, niin huomaa minut ja katsoo minua kunnolla nyt silmiin. En tosin kyllä tiedä kuinka kauan katsoo, koska en pysty katsomaan häntä kauaa ihastumiseni takia. Ja silloin tällöin jos jossain kohdataan esim olen menossä välkälle ja hän on siinä lähellä, niin oikeasti katsoo kunnolla silmiin eikä vain jotain sekunnin kestävää vilkasua. Eli tuo ihmetyttää miksi näin on alkanut tapahtua?
Katseitahan on tietty erinlaisia ja joitakin osaa tulkita hyvin, mutta tämä on ensimmäinen kerta elämässäni pojan suhteen, jonka katseita en osaa tulkita. Hän ikäänkuin vain tuijottaa, ei hymyilyä, ei muita ilmeitä, vain tuijottaa. Ja sen olen huomannut, että välillä kun huomaan hänen katsovan minua ja katson takaisin, niin hänen ilmeensä muuttuu oudoksi. Kulmat ikäänkuin menisivät kurttuun ja ilme hyvin mietiskelijän oloinen. Tai sitten kääntää katseensa pois minusta hiljaa ja tavalla kun ei olisikaan katsonut minua. Tuo jää vaan mietityttämään minua, koska hän ei ole ikinä katsonut minua tuolla tavalla, parikin kertaa päivässä ja noin kauan aina välillä. Joten haluasin tietää mitähän tuo tarkoittaa, eiköhän pidä siitä että välillä vilkaisen sitä? vai onko kyse pienestä kiinnostuksesta?

Kiitos jos joku osaisi auttaa minua:)
Oletko huomannut hänen katsovan muita samalla tavalla silmiin...? Ja tietenkin hän kääntää katseen jossain vaiheessa pois kuten itsekkin teet.... Hymyile vaikka ensi kerralla takaisin ja katso miten hän reagoi. Ja jos olet ihastunut häneen tee aloite ja isket vaikka silmää tai tokaiset jotain ohi mennen.... kokemuksesta voisin sanoa vain että pientä ihastuneisuutta on ilmassa ainakin tämän pojan puolelta.
 
Niin kauan olen koittanut saada selville eräästä pojasta mutta ei onnistu. Haluaisin kunnon listan ihastumisen tai kiinnostuksen merkkejä aroista ja ujoista pojista. Tai mielummin niitä ruumiineleitä ja katseita ujoissa pojissa? Kun en tiedä yhtään mitä hän yrittää viestittää minulle, olen häneen ihastunut mutta en tiedä hänestä.
Hän on alkanut kyllä katsomaan minua enemmän mutta kun en vain saa hänen katseistaan ja eleistään mitään selkoa, huomaan selvästi että on kyllä ujo ja arka.
Onko tämä mitään; hän välkällä lähes aina minuun selkäpäin missä vain olen, ja kaikki muut hänen ystävänsä kasvot minuun päin ja silloin tällöin vilkuilevat kaikki? Ja haluaisin myös tietää sellaisen asian; jos poika on ihastunut tyttöön, niin kertooko se heti sen ihastuksen omille kavereilleen, kun hänen kaverit katsovat minua lähes aina nykyään jokapuolella? Vai onko tuo juuri sitä ujoutta ettei uskalla hirveästi itse katsoa ja pistää sitten kaverit katsomaan? Olen ihan ymmälläni kun ei ole ennen tälläistä tapausta minulle tullut.

Toivoisin että joku osaisi helpata minua tässä :)
 
voi nuoruutta :)
Niin kauan olen koittanut saada selville eräästä pojasta mutta ei onnistu. Haluaisin kunnon listan ihastumisen tai kiinnostuksen merkkejä aroista ja ujoista pojista. Tai mielummin niitä ruumiineleitä ja katseita ujoissa pojissa? Kun en tiedä yhtään mitä hän yrittää viestittää minulle, olen häneen ihastunut mutta en tiedä hänestä.
Hän on alkanut kyllä katsomaan minua enemmän mutta kun en vain saa hänen katseistaan ja eleistään mitään selkoa, huomaan selvästi että on kyllä ujo ja arka.
Onko tämä mitään; hän välkällä lähes aina minuun selkäpäin missä vain olen, ja kaikki muut hänen ystävänsä kasvot minuun päin ja silloin tällöin vilkuilevat kaikki? Ja haluaisin myös tietää sellaisen asian; jos poika on ihastunut tyttöön, niin kertooko se heti sen ihastuksen omille kavereilleen, kun hänen kaverit katsovat minua lähes aina nykyään jokapuolella? Vai onko tuo juuri sitä ujoutta ettei uskalla hirveästi itse katsoa ja pistää sitten kaverit katsomaan? Olen ihan ymmälläni kun ei ole ennen tälläistä tapausta minulle tullut.

Toivoisin että joku osaisi helpata minua tässä :)
Tiedätkös, sellaista tulkintaopasta mitä sä kaipaat ei ole olemassakaan. Yhtä hyvin voi olla niin, että sä olet ihastuksissasi tuijotellut tätä poikaa niin paljon, että se katsoo nyt vähän kummeksuen takaisin ja sä sitten yrität tulkita näitä sen katseita. Mutta sitten voi olla niinkin, että sekin on suhun ihastunut. Joskus jos oikein jotain toivoo ja odottaa, niin sitä alkaa nähdä merkkejä siitä (esim. kaveritkin katsoo). Siellä välitunnilla voisko olla niin, että sä vilkuilet sitä poikaa ja sen kaveriporukkaa niin paljon, että ne kaverit on alkanut ihmetellä ja katsoa takaisin. Ja sitten joskus taas epävarmuudessaan jättää ilmiselvät merkit huomaamatta. Poika on saattanut puhua kavereilleen jotain tai sitten ei, ei tähänkään ole mitään sääntöä! Usein pojat jättää kertomatta toisilleen ihastuksistaan, ainakin jos ne on ihan oikeita, eikä sellaista rääväsuista pelleilyä mitä teinit joskus harrastaa.

Ei ole varmasti helppoa kouluiässä, kun ei aikuisenakaan, mutta kyllä sun täytyy jonkinlainen peliliike tehdä, että asia selviää! Mennä juttelemaan, tutustua jne. Jos ei ole onni myötä, niin ei se kauaa kirpaise. Märehtimällä et saa varmuutta nyt etkä myöhemmin. Ja jos poika on ujo ja epävarma niin kuin moni teini-ikäinen on, niin sen aloitetta saat odotella vaikka maailman tappiin.
 
Hmm voi olla, ehkä liikaa toivonkin että hän olisi minuun ihastunut, ja käännän hänen katselut sen puoleen. Mutta tämä kaikki alkoi alkuvuodesta kun hän katsoi minua pitkään ja lempeästi pari kertaa, sen jälkeen olen kiinnittänyt häneen huomiota enemmän ja ihastuin samantien ja hyvin vahvasti, nimittäin minä yllätyin hänen katseistaan, jota hän ei ole ennen minulle antanut. Mutta tuon jälkeen hän on ollut enemmän juuri ujohkon ja aran puoleinen mitä kuvailinkin, ja katsonut hitusen erinlailla joista en saa selkoa. Ei aina, silloin tällöin vain. Mutta voi hyvin olla, että tuo ei ole mitään.

Olen itsekkin hyvin ujo, joten tähän se sitten varmaan jääkin.
 
Mitäs siihen sanotte, jos ihastumisen merkkejä esiintyy tyyliin joka toinen viikko? Halutaan nähdä, tehdä kaikkea, puhutaan jostain yhteenmuuttamisesta ym. ja sitten voi toisaalta mennä parikin viikkoa, ettei kuulu tyyliin mitään, tapaamiset siirtyy ym.

Onko kyseessä mielipuoli vai ihan perinteinen kusipää mies?
 
"kevät"
Mitäs siihen sanotte, jos ihastumisen merkkejä esiintyy tyyliin joka toinen viikko? Halutaan nähdä, tehdä kaikkea, puhutaan jostain yhteenmuuttamisesta ym. ja sitten voi toisaalta mennä parikin viikkoa, ettei kuulu tyyliin mitään, tapaamiset siirtyy ym.

Onko kyseessä mielipuoli vai ihan perinteinen kusipää mies?
Ei vaikuta erityisen ihastuneelta, ellei ole jotain painavaa syytä pitkille tauoille. Voi olla vain tyhjää puhetta.
 
[QUOTE="kevät";25949058]Ei vaikuta erityisen ihastuneelta, ellei ole jotain painavaa syytä pitkille tauoille. Voi olla vain tyhjää puhetta.[/QUOTE]

Näin mäkin tulkitsisin. Mutta sitten vaan mietin, että miksi helvetissä se tyyppi haluaa tapailla, jos ei ole kiinnostunut? Esittelee lapsiansa ym.
 
Ja lisätään vielä, että on mustasukkainen mahdollisista muista miehistäni jne. Antaa rivien välistä ymmärtää, jos olen vaikka reissuun lähdössä, että ei sitten tarvitse muita miehiä siellä tapailla ja semmosta.
 
mua aikoinaan hävetti se, kun alan ihan oikeastikin räpeltämään ja sukimaan hiuksiani, kun oli joku ihastus lähettyvillä :ashamed: Aina ensin tein sen ja samantien hoksasin sen itse "ei taas!" :headwall: :D
Mä tein tuollaista paikassa X vuonna kissa ja pelkään, että vieläkin muistetaan... En vaan voinut sormilleni mitään.

Mikä olisi hyvä tapa jälkeenpäin samoille ihmisille vakuuttaa, että olen todellisuudessa ihan tolkuttoman tylsä ja ankea tyyppi eikä minusta ole mihinkään epäilyttäviin tositoimiin?
 
Crocodile
Yks meiä luokkalaine ihastu muhu sitte ku en sillo oikee pitäny siit mutta sitten kun se ei enää ollu ihastunu muhu ni sit mä ihastui siihe ja siitä asti on kyllä harmittanu
 
Girl with a problem
Mun luokalla on tälläinen tyyppi joka ns. kiusaa mua (lempinimet/loksalle pääsyn estäminen yms. yms.), joka on tälläinen suorasanainen luokan kingi joka monesti jää tuijottamaan minua kesken tunnin ja välitunneilla. Minullakin on jotain tunteita tätä henkilöä kohtaan, mutta olen aika ujo enkä viitsi mennä tämän kulmakunnan kingin juttusille. Monesti olemme projekteja yms tehneet yhdessä jolloin poika on käyttäytynyt mukavasti, mutta muiden poikien joukossa hän on sitten aivan erillainen... Joten enpä tiedä... Pitäisikö minun sitten tehdä aloite, kun kuitenkin jännitän että tunteeko hän samoin kuin minä..?
 
"EVE"
Voisit lähettää FB:hen kaveripyynnön parille muullekkin ja siinä sivussa "hänellekkin", tai voisit yrittää ystävystyä ensin "hänen" kanssa. Älä odota liian kauan, mä tein sen virheen kerran, ja toivon ettet sä tee sitä. Ja ei siihen tarvita "oikeuksia" tai "mainetta". Ihmisiä ei pitäisi lajitella, niin epäoikeuden mukaista kuin voi olla, kaikki me olemme vain ihm,isiä, samoin se poikakin. Rohkeutta "Tyttö tuollainen"!
 
"random"
on iha jätkyttävää ku oon ihastunu mun luokan poikaan enkä uskalla mennä puhumaan :/ onks teiän mielestä ihastunu muhun ku ; se hymyilee ja piää mun kaa silmäpeliä, ja tulee puhuu jotai.. mut kuitenki välttelee mun katsetta ja ns.esittää, tai vaikuttaa et yrittää tehä vaikutusta muhu.. miten sen sais tietää onko ihastunu?
 
Elppu
En ole varma onko kyseessä ihastus vai kiusoittelu/ihan tavallinen käytös. Eli poikia on kaksi, molemmat luokassa vasemmalla puolellani. Toinen poika on aivan vieressäni ja laittaa usein esim. keppejä puoliksi pöydälleni, välillä vaikuttaa katselevan minua ja joskus taas vaikuttaa välinpitämättömältä. Joskus tuo ottaa tavaroitani ja palauttaa ne lopulta kiltisti, joskus on aivan kohtelias ja tulee jopa puhumaan. En kuitenkaan usko tämän olevan ihastunut minuun, koska hän puhuu enemmän muiden kanssa, kuten kahden ns."suositun" tytön kanssa. Joskus hän on myös aika ilkeä, ja voi jopa potkia. Kuitenkin hän katsoo minua - ainakin oman diagnoosini mukaan - ja on kääntyneenä minua päin, kuitenkaan en tiedä katsooko hän minua vai ystäviäni joista toinen on edessäni ja toinen etuoikealla... Mitä te sanotte?

Toinen tapaus on minusta kauempana, tosin vasemmalla hänkin. Hän kävelee aina pulpettini lähettyvillä, puhuu minulle ja joskus jopa haukkuu. Joskin hänestä uhkuu leikkimielisyyttä, enkä ota tosissani. Joskus hän tunkee eteeni kun vien kirjoja, eikä päästä minua ohi. Ja joskus hän vain puhuu ihan normaalisti, mielestäni tuo on jonkinlaista ihastumista vaikken aivan varma ole..
 
boeca
Meidän koululla on moniakin söpöjä tyttöjä mut ne on aina varattu :(
En kyl tiiä et onko kukaan niistä se oikee ku oon ihastunu niin moneen:D
ehkä en olekaan vielä ihastunut?
poika 15v
 
Todella rakastunut
Mä oon todella rakastunut yhteen poikan mul on jo sen numero ja silleen mut.viimeksi kun kysyin sitä hitaisiin teksti viestillä nii sen sisko luki sen x( ja se on myös meijän luokalta ja sit se seuraavana päivänä haukku mut sit lyttyyn et en tiiä mitä tekisin
 

Yhteistyössä