Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
ubs~
Alkuperäinen kirjoittaja J A G U A R:
Minä olen kyllä niin tauno, etten huomaa mistään :LOL: . No ehkä sitten jos se sanotaan suoraan :whistle:

Sama : / Itse olen ihastunut erääseen enkä oikein tiedä saanko vastakaikua siihen. Monesti hän on minulle tullut netissä juttelemaan mutta kasvotusten harvoin. Välillä katseemme kohtaavat, mutta hän kääntää pois.
Vaikea arvioida miten asia oikeasti on..
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja jo_han_na:
Hei, minulla on ongelma. Olen itse ihastunut, mutta en tiedä toisesta osapuolesta. Meillä oli vispilänkauppaa ja läheisiä kohtauksia perjantai-iltana baarissa, sunnuntaina mies otti minuun yhteyttä Facebookin kautta ja puheli mukavia perjantaista. Maanantaina näin miehen töissä, olin varautunut hänen ahdistuneeseen ja epämukavaan oloon, välttelyyn, koska ei halua osoittaa enää huppelisekoilujen jälkeen kiinnostusta, mutta tulinkin yllättymään. Mies katseli minua rohkeasti hymyillen ja hakeutui seuraani aina kuin mahdollista. Annoin itseni ihastua. Samana iltana aloin itse puhumaan hänelle Facebookissa. Tänään en kohdannut miestä useinkaan, enkä uskaltanut katsoa hänenkään reaktioitaan usein, mutta mitä katsoin niin hän ei näyttänyt huomaavan minua. Työpäivän jälkeen kävelimme samassa porukassa koteihimme ja tunsin ilmapiirin olevan vaivaantunut. Vaikuttaako hän kiinnostuneelta, vai leikkikö vain kanssani? En osaa itse analysoida tällaisia kyseisiä tilanteita laisinkaan.
Täällä vähän samankaltainen tilanne päällä... ;) siis me kyllä koitetaan olla kuin ennenkin,jutellaan, ja katsotaan toisia, mutta myös välillä on todella tukala olo... Niin ja molemmat ollaan tahoillaan perheellisiä..
 
inlove
nosiiis huomasin yhe pojan laival,se vaa katto mua koko ajan ja mä sitä,sit hymyiltii toisillemme mut ei koko iltana puhuttu ;s tai tutustuttu ? mitä mieltä ootte,on jääny vaivaamaan toi juttu ku taisinitse ihastuu ..:s ja nyt en tiedä edes sen nimee .
 
ddd
mulki oh pha tilanne.
oon ihastunu ja varmaa rakastunu, vitu
oon 13 ja puol.
se oh tai siis mä oon 7Bllä ja se jätkä oh 7Alla...
vitu en jaksa tätä, se aina kattoo mua pitkää
ja oon lähettäny sille kirjeen ja tekstarii...
se pölli mu kirjan kerrra ja palautti nätisti.
se on iha outo,...
oon kirjees kysyny sitä panolle ja
ens viikol kerron sille, et mit tunneen.
sanon sille näi: "moro, m haluun nussiii sua ja imee sun munaa, mä vaa haluun sua!!!"

onks huippu idea?

se on kans väh pervo..
ja haluun seksii sen kaa

t. tuhma tyttö
 
mama
Ihan samanlainen tilanne kuin mulla, oisko sama mies....???
Asutko Turussa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä juuri kävi niin, että yksi mies mennyt takapihan ohi usein ja nyt sitten yksi päivä rohkeni tulla juttelee.Ensin juuri säätä ja sitten en meinannut mitään päästä eroon hänestä :/ Alkoi hiukan ahdistaa tilanne, jossa toinen puhui ja tuli kyllä monesti selväksi, että on yksinäinen ja hänellä ei siis kumppania. Nyt sitten tuossa menee edes takaisin pyörällä useita kertoja päivässä ja voisin olla varma, että hiukan olisi kiinnostunut. Itseä lähinnä ahdistaa se ja suorastaan pelottavaa tuollainen "kyttäys".

Ja kyllä ihastumisen usein huomaan.Hakeutuu seuraan aina, kun mahdollista ja aina juttelee tulee.Ei sitä osaa oikein selittää, mutta kyllä se huomaa.Jotkut pitää "flirttiä"päällä kokoajan ja vitsailee kaikella.
 
se sama taas
mu on pako kertoo vaik oon ykstoista nii mä oon kakkosellä sen takii ku menin muistaaksee yheksän vuotiaana ekalle luokkalle sitjäin yhen kerran luokalle sori kirjotus virheet haluaisin nii vaa olla ysi luokal niiku mun ihastuskii jotekii tollee se meni ku mäjäin luokalle jotku saataa pitää muo hulluna anteeks viel kirjotus virheet ku en jaksa kirjotaa nii tarkasti mut mä käytäydtn niiku yläastelaiset ainenki vähän tai en mä tiiä
 
Mari
Niin tota meidän luokassa ois yks ihana poika Oscar, oikeastaan se on luokan komein jote kaikki meidän luokkalaiset tykkää siitä. Hän on ihan mukava mutta se on niin itserakas, siis pinnallinen. Se tykkää sellasista tytöistä jolla on isot rinnat ja hyvä perse. itse olen laiha eikä mulla oo mitenkää erikoiset rinnattai mikää hyvä perse. Mutta tuun kummiski hyvin sen kaa toimeen. Se tulee aina puhumaan minulle ja se koskettele koko ajan mun hiuksii ja sanoo mua kauniiksi katsoo mua silmiin jne.. Olen kyllä myöntäny hänelle että olevani ihastunut siihen,mutta se sano vaan ett tykkää musta vaa kaverina, :( mua ärsytti ku menin kertomaan tunteistani sille ku seuraavana päiväni niin se oli kertonu kaikille et olin kusees siihen ! sit ku olttiin kasilla niin sit ku se huomaa et puhun yhelle meidän luokkalaiselle timille niin se tulee puhuu meille ja häiritsemään ja se puhuu mulle just ku yritän puhua sille timille. Ja aina ku se timi sanoo jotain mukavaa ja se oscar näkee et olen otettu niin se tekee sitä samaa juttuu seuraavana päivänä ! Olen silti ihastunu siihen mutta en uskalla myöntää sille koska en haluu et se nauraa mulle taas :( ja me riitelemme aina kaikesta koska on mustis sille ku se tulee selittämään mulle jostain toisista tytöistä ! ja seki aina dissaa oscarii..mun kavereitten mielest se on kiinnostunu mut en oo niin varma ku he, ja en tajuu miksei se kertois jos ois ihastunu ?
 
Mari
Niin onse varmaan ! Ku se sano viime kerralla et se välittää musta..mutt mua harmittaa ku meillä tulee aina riitaa koska mua vittuttaa ku se on nii itserakas ja luulee et kaikki tykkää siitä. ! En tiiä mitä tehä pitääkö kertoo sille mun tunteista taas!
 
Hemuli.
Joo, eli tunnilla mua on kattonu mun ihastus, se kattoo ja hymyilee ja ainaku on mahdollisuus se puhuu mulle ja kaikkee.. Mut se tietää et tykkään siit, mut kerran kysyin et tykkääks se must, nii se sanos et 25% kaverina. Yrittääks se vaa esittää? Vai onks se tosissaan?
 
17v.
oon iha vitu kuses yhtee ciian ja on vähä paha tilanne ku se on kertonu meses mulle ett se on ihastunu muhun mut sit se hiplaa vähän jokaista poikaa .sit kerran pussailtiin kännissä ja se kerto sit mesessä ett se oli ihanaa mut voikse olla ihastunu muhun vaik se koskettelee kaikkia poikia?????
 
oon ny seiskal ja yks eräs poika on ysil. en tajuu vaan sitä sen outoo kattomista sillee erinlailla. ei mitenkään pahalla silmällä. mut ku se on just sellane et kaikki tytöt varmaa tykkää siitä( hyvän näköne jne) mut en tajuu, oon mun parin kamun kaa aina välkäl ja joka paikas mut silti se vilkuilee mua nopeesti ja kerran ku tultiin ruokalaanki, ni katoin vaa ympäril mis ois hyvä paikka istuu ja näin sen ilmeen millee se katto. pää nousi kunnolla ja tuijotti pitkään.. :/ sit se aina lähtee ruokailusta samaan aikaa pois..tai jälkeen heti oon ite lähteny...ku siis en tajuu sitä vaan et ku se on ysil ja oon ite seiskal...ni se tuntuis vaa nii mahdottomalta.... ja sit sen ne kaikki hiuksen haromiset aina ku se menee ohi. onks se iha tavallista? sit ku kerran se toi reppunsa yhe luokan eteen misä me oltiin...ni se venytteli siin viel hetken vaik sen kamut jo lähti ja siin käytäväl ei ollu muuta ku mä ja mun pari kamuu.. no , sit se käveli ihan mun vierest ja lävitti kättään et se osu mun kyynärpäähän.. outoo ja kaikki tälläset et jää ihan mein seuraan ja alkaa yhtäkkii solmii kengännauhoja ja lähtee heti samaan aikaan mein taakse..ja ku katoin viel taakse et jäiks se sinne..ni se katto sielt suoraan mua silmiin ihan oudon näkösenä...ja lähti kävelemään .. tällästä vaan et en tajuu mitä se yrittää ku sit taas joskus se on niin et ei se mua huomaiskaan..mut silti tietää et katon sitä nopee.. :/..et jos jollaki on tällee samanlail, ni ..osaisko joku sit auttaa..?
 
Kylläkyllä
No senhä kyl näkee monesta et jos on kiinnostunu ja kyl sen tuntee ite jos o jotai erityistä välillä ;)

-Hymyily
-seuraan hakeutuminen
-katselee jonki verra (rohkeana silmii, ujompana kääntää katsee ku ite katot)
- on vaivaantunu/ hermostunu lähelläsi ;)
- nauraa sun puhumille asioille
-tulee juttelee ( yleesä ne rohkeat) , ujot ei niikäää)
- alkaa hymyilyttäää ku näkee sut tai jos o jossai samas porukas pyörimäs nii nii hymy leviää vaa naamalle : D


no siin muutama : D
 
vieralilija
meijän koulussa on poika se on 8. luokalla ja ollaan jo pitemmän aikaa hymyilty ja vilkuiltu toisiimme, kumpikaan ei kuitnekaan uskalla tulla suoraan puhumaan...poika on ujo ja todella todella hyvännäkönen! viitsisikö joku auttaa? :)::
 
"OmenaMato"
No oon aika varma te yks tyyppi o ihastunu muhu. ekan kerran huomasin ku olin koulus yksi välkäl ja ootin mun kamui nii sen kaveri työns sitä mua päi ja sit ku katoin nii se muuttu iha punaseks ja aina ku mä kevelen ohi nii se laittaa hupun päähä ettei sen naamaa näy >;-D aika lapsellist mut söpöö :DD ite olin kerra ollu ihastunu (eka kerta) mut rukkaset tuli :,( yritin mahollisimman paljo vältellä sitä ja joskus ku kävelin ohi nii esitin väliinpitämätöntä ettei mun tunteet paljastuis:) siin siis hiukan vinkkei
 
joo, no ku lähetin ton yhen viestin tänne silloin ja kirjotin siihe ne tietyt jutut siitä henkilöstä miten se käyttäytyy, ni kiitos sil ketä vastas tohon. mut nyt haluisin taas vastauksia. Koska nyt en vaan tajuu, nyt se poika on sellanen et ihan kun mua ja mun kavereita ei oiskaan. menee vaan ja ainaku tuun sitä vastaan, se kattoo ihan suoraan mun ohi, tujottaa yhteen kohtaan mun takana, eikä missään tapaukses kato mua. ja yleens ku ollaan ruokalas, ni en viitti kattoo siel sitä sen käyttäytymist, ni mun kaveri välil aina kattoo sitä, ni se kuulemma kattoo aina sielt mua, mut heti vaan ku mä käännän katseen sitä kohti, ni ei se mua oo muka kattonukkaa. et en tajuu ku se on muuttunu tollaseks yhtäkkii. vaik en oo ees tehny mitään. haluisin vaa tietää et tarkottaaks toi jotain et ärsytän sitä poikaa liikaa jotenki? vai mitä? .. mut sit taas kummiski oon huomannu siitä, et se vaivihkaa onki jossain ihan mun vieressä. ja mun kamu sano yks kerta ku se näki sen koulun aulas,ni ja se oli menos jonnekki luokkaa, et se katto koko sen matkan sin rappusten ylös mua, mis olin selkä päin sitä. niin, et miks ihmees se kattoo aina silloin mua ku mä en kato sitä? mut sitkun mä katon...se mulkoilee vaan just sillee syrjäsilmäl, eika enää kato paljoo mua suoraan silmiin. nii, et jos tiedätte tälläseen juttuun vastauksii..ni helpatkaa pliis!
 

Yhteistyössä