J
Joskus ihastunut
Vieras
Itsekin olen 6 v. kestäneen suhteeni aikana ihastunut toisiin miehiin, kerran tulisesti. Onneksi emme asuneet samalla paikkakunnalla, joten sain ihastukseni eliminoitua elämästäni heti kun huomasin sen olevan ainoa keino lopettaa pelleily. Muutamia kertoja olen ihastunut/viehättynyt toisesta miehestä, mutta ne ihastukset eivät ole olleet kovin vakavia. Tuo isoin ihastus oli oikeasti viedä jalat alta. Tunne oli molemmin puolinen. En koskaan kertonut miehelleni asiasta, koska siitä ei olisi ollut mitään hyötyä. Emme menneet ihastukseni kanssa fyysiselle tasolle, vaan vihelsin pelin poikki ennen kuin oli liian myöhäistä. Mies ymmärsi tilanteeni, joten otti takapakkia ja toivotimme toisillemme hyvää loppuelämää. Muistan miten pahalta se silloin tuntui, mutta nyt tiedän tehneeni oikein ja olen mieheni kanssa onnellisempi kuin koskaan!
Tuo tulisin ihastus ajoittui aikaan, jolloin minulla oli oman itseni kanssa kriisi. Kait noilla ihastumisilla on tapana tulla elämään silloin, kun parisuhde on haavoittuvimmillaan. Tai ehkä tuokaan ihastus ei olisi tuntunut niin tuliselta, jos olisin ollut sinut itseni kanssa. Kriisi ei siis varsinaisesti koskenut miestäni millään tapaa, painin omien tuntemuksien kanssa. Onneksi on edes jonkin verran järkeä päässä, niin ei tullut tehtyä elämän suurinta virhettä. Toiset ihmiset ovat enemmän tunteen ja hetken vietävissä. Itse tajusin ajoissa, ettei silloinen toiminta ollut minulle ominaista ja normaalia. Poissa silmistä, poissa mielestä.... Niin se vain menee!
Tuo tulisin ihastus ajoittui aikaan, jolloin minulla oli oman itseni kanssa kriisi. Kait noilla ihastumisilla on tapana tulla elämään silloin, kun parisuhde on haavoittuvimmillaan. Tai ehkä tuokaan ihastus ei olisi tuntunut niin tuliselta, jos olisin ollut sinut itseni kanssa. Kriisi ei siis varsinaisesti koskenut miestäni millään tapaa, painin omien tuntemuksien kanssa. Onneksi on edes jonkin verran järkeä päässä, niin ei tullut tehtyä elämän suurinta virhettä. Toiset ihmiset ovat enemmän tunteen ja hetken vietävissä. Itse tajusin ajoissa, ettei silloinen toiminta ollut minulle ominaista ja normaalia. Poissa silmistä, poissa mielestä.... Niin se vain menee!