ihanin leffakohtaus???

Lunatic
Tanssii Susien Kanssa-loppu, kun kevin ratsastaa pois naisensa kanssa ja yksi intiaaneista huutaa ylhäältä kalliolta "olet aina ystäväni" tms.pari kertaa. En muista tarkkaa sanamuotoa kun en ole vuosiin katsonut, mutta tippa siinä kohtaa tulee linssiin. :'(
 
monia mun suosikkeja onkin jo mainittu, mutta vielä tuli yksi mieleen teiniajoilta:

Romeo & Juliet :heart: se loppukohtaus kun Romeo on juonut myrkyn ja näkee Julian heräävän, ja se Julian itku kun Romeo kuolee.. :'(

joo, tiedän, teinileffa, enkä ole edes vuosiin sitä nähnyt, mutta saattaisi vieläkin saada kyyneleet silmiin jos katsoisin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Titanicin, laivan kannella ollut "lentokohtaus" ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan :ashamed:

Siis mä niinku ainaki tajuun, mitä sä tarkotat, siis niinku tosi ihku kohtaus munki mielest. Mä ku meen laivalle ni mä aina niinku haluun kokee sen tunteen sen fiiliksen niinku siel kannel, pari kertaa oon aiheuttanu niinku sellasen snadin vaaratilanteen, mut hei kyl mä viel oon niinku elos. ihkuu

*pi55is*

 
sori
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esim. kun Titanicissa se Jack tippuu veteen ja kuolee. Siis ihan oikeasti oli ihanan kamala. :'(

Hiljaiset sillat kun se nainen oli rakastajansa (ex-rakastaja) auton takana ja miehensä ajoi autoa. Näkyi kun se nainen meinas avata oven ja mennä sen rakastajansa luo, muttei mennyt.

Ghost: se savikohtaus... :p
mun milestä oli tosi koomista ku sen käsi irtosi rusahtaen ja mies vajos veden alle. Yleensä olen kauhea herkistelijä mut toi vaan nauratti. Täydessä elokuvasalissa vain minä ja yks toinen (joku mies) tyrskittiin. Ja en ole mitenkään sairas mieleltäni...
 
katoin täs vähän aikaa sitten schindlerin listan. todellaankaan ei ole mikään ihanin leffakohtaus mutta pysäyttävin ja ehkä järkyttävin leffakohtaus oli koko elokuva itse... itkin ku viimeistä päivää!
 
SPIRIT elokuvan kohtaus missä varsa on syntynyt ja BRYAN ADAMSIN HERE I`AM laulu soi. :'( :'( :'( ihana :heart: :heart: :heart: :heart:

Laitetaan kohtaus tähän http://www.youtube.com/watch?v=ue3MD1tSnD4 mammojen iloksi ;)
 
Monta monta on mielessä ja sanottu tässä ketjussa mutta yksi kohtaus on jonka aikana repesin itkemään ihan täysin. Titanicissa kun se mummo "pääsee" nuorena tyttönä takaisin sinne laivaan ja ne kaikki ihmiset odottaa häntä siellä :'( .
 

Yhteistyössä