ihanin leffakohtaus???

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tää saattaa tulla yllätyksenä... Moni täällä tietää, että olen rasisti. Mutta Green Milen kohtaus, jossa se iso musta mies laitettiin sähkötuoliin, se oli koskettava. Samoin kun samassa leffassa se kusipäinen vartija sanoi sille yhdelle ranskalaiselle, ettei se hiiri mihinkään hiirisirkukseen pääse. :'(
Ja minä en taas ollenkaan pitänyt koko leffasta, minusta se oli kamalan pitkästyttävä, vaikka se onkin ns. virallinen ihana elokuva =)
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esim. kun Titanicissa se Jack tippuu veteen ja kuolee. Siis ihan oikeasti oli ihanan kamala. :'(

Hiljaiset sillat kun se nainen oli rakastajansa (ex-rakastaja) auton takana ja miehensä ajoi autoa. Näkyi kun se nainen meinas avata oven ja mennä sen rakastajansa luo, muttei mennyt.

Ghost: se savikohtaus... :p
Mä olen huono leffoissa ja niiden muistamisissa, mutta tässä on mainittuna mun kolme suosikkia, joten peesaan =) Vielä kun lisätään Vihreä maili, niin olen puhunut :)
Ei voi olla totta, tuonki laitoin juuri. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esim. kun Titanicissa se Jack tippuu veteen ja kuolee. Siis ihan oikeasti oli ihanan kamala. :'(

Hiljaiset sillat kun se nainen oli rakastajansa (ex-rakastaja) auton takana ja miehensä ajoi autoa. Näkyi kun se nainen meinas avata oven ja mennä sen rakastajansa luo, muttei mennyt.

Ghost: se savikohtaus... :p
Hei, mä meinasin just kirjoittaa noi sun kaksi ekaa mainitsemaasi kohtausta. Oikeesti ihmeellistä, mut just noi kohtaukset tuntuu niin syvällä jossain :'( =)
Mikä toi hiljaiset sillat on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Muistinpa vielä yhden leffan, Pianossa on monta hyvää kohtausta, tosin en muista nyt yhtään tarkalleen, mutta jos joku muu muistaa, niin oisin kovin kiitollinen =)
Voi niin olikin, se esim kun nainen soittaa pianoaan siellä tuulisella rannalla.

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Muistinpa vielä yhden leffan, Pianossa on monta hyvää kohtausta, tosin en muista nyt yhtään tarkalleen, mutta jos joku muu muistaa, niin oisin kovin kiitollinen =)
Aivan! PIANO! Se kun sormi hakataan irti. :'( Ja ylipäätään kun mies paljastaa naiselle että tietää naisen pettäneen.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä toi hiljaiset sillat on?
Meryl Streep ja Clint Eastwood, kypsemmän iän rakkaustarina.
Ai niin. Mutta missä kohtaa ne muka ajaa peräkkäin autolla? En muista sellaista kohtaa.
Lopussa. Kun aviomies on sen naisen kanssa menossa jonnekin arkipäiväisille asioille kun se mies tullu sieltä karjakilpailusta tms. Ja "Clintin" auto on siinä edessä liikennevaloissa.

Muokkausta: ei siis mitään takaa-ajoa. :) Aviomies ei tiennyt mitään ja nainen tyytyi asumaan miehensä kanssa sen sijaan, että olisi hylännyt miehensä ja lapsensa ja ollut onnellisempi "Clintin" kanssa.
 
Minä taas en syttynyt Titanicille.. mutta ehkä hetki, jolloin sen katselin oli
muuten epäotollinen,

se millaisin fiiliksin alkaa leffaa katsomaan, muokkaa sitä miten siihen eläytyy.

Joku sellainen ylitönyyhky Rakkauden Valinta elokuva, sai mut joskus sydänsuruissani valtavasti kyynelehtimään elokuvateatterissa,
sitten kun näin sen toista kertaa mietin että mikä siinä muka niin kosketti.

Itse olen vähän heikkoina sellaisiin elokuvakohtauksiin, joissa ei sanota mitään. Jossa pelkkä katse, musiikki tai mikä vaan pystyy luomaan valtavan käsinkosketeltavan latauksen.

Oli se sitten eroottinen, surullinen tai muukin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä pidin elokuvasta Veronikan kaksoiselämä siinä oli monta ihanaa kohtausta.
Samoin elokuvassa Berliinin taivaan alla.
Veronikaa mietin minäkin, en vaan osannut nimetä kohtausta, ehkä se kuorolaulukohtaus. Minulle se on tärkeä leffa, kuuntelen sound trackia usein :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Ihanin.. Hmm.. No koskettavia on tosi monia, ylläri ylläri. Mutta vaikkapa Green Mailin ison pojan kohtalo ketuttaa mua sydänjuuria myöten.
voi mussukka, sama tuli mieleen :hug: ja se on tosi koskettava kohtaus se sähkötuolikohtaus...
 

Yhteistyössä