ihanin leffakohtaus???

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esim. kun Titanicissa se Jack tippuu veteen ja kuolee. Siis ihan oikeasti oli ihanan kamala. :'(

Hiljaiset sillat kun se nainen oli rakastajansa (ex-rakastaja) auton takana ja miehensä ajoi autoa. Näkyi kun se nainen meinas avata oven ja mennä sen rakastajansa luo, muttei mennyt.

Ghost: se savikohtaus... :p
Hei, mä meinasin just kirjoittaa noi sun kaksi ekaa mainitsemaasi kohtausta. Oikeesti ihmeellistä, mut just noi kohtaukset tuntuu niin syvällä jossain :'( =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kuolleiden runoilijoiden seurassa se ku se pääosanäyttelijä jättää sen risukranssin avoimen ikkunansa äärelle josta isä sen löytää samalla kun löytää poikansakin...
:'( :'(

tää on ainoa leffa jossa mä itken, yleensä jo 10min ennen tuota kohtausta, ku tiedän et kohta se tulee :ashamed:


Ja samassa leffassa se loppu kun oppilaat nousee pöydälle seisomaan kun opettaja on lähdössä
 
Gilpert Grape: kun gilpert ja se tyttö (en muista nimeä) tapaa ja viettää yön ulkona yhdessä. :heart: Jotenkin söötti. :D

Nousukaudessa on musta monta sellaista älyttömän hyvää kohtausta, ihan muitakin kun rakkauskohtauksia. yksi parhaista on varmaan se kun tyypit vetää kaljaa ja kuuntelee hurriganesia mankasta summasen yrittäessä nätistä vihjata että voisi lähteä jo.. :D

Kuutamolla on mun suosikki. Kaikkein paras kohtaus on se, kun iiris opettelee ratsastamaan yksin, käy kuumailmapallo lennolla yksin.. Opettelee elämään ihan itseksensä ja olemaan tyytyväinen elämäänsä.
 
Fleur de la Cour
Onhan noita hienoja, mutta ei nyt tuu mieleen kuin Top Gunin rakastelukohtaus.. se kieli, uuh, melkein tuntee itsekin miten Cruisen kieli työntyy samaan tahtiin jonkun muun kanssa, no joo.. :p :p :p
 
Viblsp
Bridget Jonesista:
Mark Darcy: I like you, very much.
Bridget: Ah, apart from the smoking and the drinking, the vulgar mother and... ah, the verbal diarrhea.
Mark Darcy: No, I like you very much. Just as you are.
 
ööööh.... no vaikkah...öööh..... hitto ei tuu mitään muuta mieleen ku joku titanic, mut onhan niit muitakii.... bridget jonesissa se kohtaus ku se sanoo tykkäävänsä siitä oli se millanen tahansa nii se "mr. darcy, mikä sen nimi olikaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Bridget Jonesista:
Mark Darcy: I like you, very much.
Bridget: Ah, apart from the smoking and the drinking, the vulgar mother and... ah, the verbal diarrhea.
Mark Darcy: No, I like you very much. Just as you are.
Se on myös liikuttava kun Bridgetin vanhemmat tekevät sovun =)
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Bridget Jonesista:
Mark Darcy: I like you, very much.
Bridget: Ah, apart from the smoking and the drinking, the vulgar mother and... ah, the verbal diarrhea.
Mark Darcy: No, I like you very much. Just as you are.
Se on myös liikuttava kun Bridgetin vanhemmat tekevät sovun =)
ON! Aivan ihana. =) Etenkin kun se mies vähän narraa ensin ja näkee helpotuksen kummankin kasvoilta sitten. :'(
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
ööööh.... no vaikkah...öööh..... hitto ei tuu mitään muuta mieleen ku joku titanic, mut onhan niit muitakii.... bridget jonesissa se kohtaus ku se sanoo tykkäävänsä siitä oli se millanen tahansa nii se "mr. darcy, mikä sen nimi olikaan....
Heh, viestis yläpuolella suora quote. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esim. kun Titanicissa se Jack tippuu veteen ja kuolee. Siis ihan oikeasti oli ihanan kamala. :'(

Hiljaiset sillat kun se nainen oli rakastajansa (ex-rakastaja) auton takana ja miehensä ajoi autoa. Näkyi kun se nainen meinas avata oven ja mennä sen rakastajansa luo, muttei mennyt.

Ghost: se savikohtaus... :p
Mä olen huono leffoissa ja niiden muistamisissa, mutta tässä on mainittuna mun kolme suosikkia, joten peesaan =) Vielä kun lisätään Vihreä maili, niin olen puhunut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
ööööh.... no vaikkah...öööh..... hitto ei tuu mitään muuta mieleen ku joku titanic, mut onhan niit muitakii.... bridget jonesissa se kohtaus ku se sanoo tykkäävänsä siitä oli se millanen tahansa nii se "mr. darcy, mikä sen nimi olikaan....
Heh, viestis yläpuolella suora quote. :whistle:

kah, nii onki
=)
 
Viblsp
Tää saattaa tulla yllätyksenä... Moni täällä tietää, että olen rasisti. Mutta Green Milen kohtaus, jossa se iso musta mies laitettiin sähkötuoliin, se oli koskettava. Samoin kun samassa leffassa se kusipäinen vartija sanoi sille yhdelle ranskalaiselle, ettei se hiiri mihinkään hiirisirkukseen pääse. :'(
 

Yhteistyössä