Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan itse työtä tarkoitan, ihan vaan sillä että minä en jaksa nyt panostaa siihen saamiseen niin paljon kuin tarvii mutta tarvitsen sen läheisyyden ja seksiä. Sitä miksi sä puhut jatkuvasti markkinoinnista ja negatiiviseen sävyyn varmaan halveksit tuota työtä meitä asiakkaita Hienoa kun olet meitä parempi ihminen. Jatka vain samaan rataa ei meinaa merkkaa mitään
 
vierailija
Olisiko aika alkaa yhteiskunnan arvostaa työtä joka on todella tärkeä työ !!!!!
Eiköhän arvosteta, on meinaan raiskauksien määrä romahtanut kulta-ajoista. 60,70,80 luvulla raiskaukset oli päivittäisiä tapauksia jokaisella isomman kaupungin poliisiasemalla ja viikottaisina pienemmillä, kukaan ei muista tätä aikaa enää ja hyvin siitä vaiettiin silloinkin. Eläkkeelle jäänyt poliisi ei unohda ja ymmärtää että ketkä on ne jotka tekevät kaduista turvallisempia kulkea. Erittäin harvoin enää uutisoidaan raiskauksia.
 
vierailija
Eiköhän arvosteta, on meinaan raiskauksien määrä romahtanut kulta-ajoista. 60,70,80 luvulla raiskaukset oli päivittäisiä tapauksia jokaisella isomman kaupungin poliisiasemalla ja viikottaisina pienemmillä, kukaan ei muista tätä aikaa enää ja hyvin siitä vaiettiin silloinkin. Eläkkeelle jäänyt poliisi ei unohda ja ymmärtää että ketkä on ne jotka tekevät kaduista turvallisempia kulkea. Erittäin harvoin enää uutisoidaan raiskauksia.
Ei me seksipalvelujen käyttäjät olla mitään raiskateita vaan ihan normi ihmisiä joilla on tarpeita ja onneksi on palveluita saatavilla.
 
vierailija
Pakko kommentoida itsekin. Olen n. 30 vuotta käyttänyt säännöllisesti seksipalveluja ja aina varmistanut että on itsenäinen yrittäjä ja ikinä ei olisi käynyt mielessäkään raiskata jos ei saisi, kaukaa haettua shittiä herra eläkepollari!
 
vierailija
Polliisi on tippunna nyky menosta Seksipalvelujen käyttö on kuin kävisi hierojalla. Ei mystiikkaa ei hämäriä luolia Vaan puhtaat lakanat ja suihku ja kondomit joka koolle. Sitten nautitaan lopuksi kahvit ja rupatellaan.
 
vierailija
Onhan se laatu skaala aikamoinen, ei voi yleistää, itse suosin Suomalaista ja käännyn kannoiltani mikäli huomaan että on päihderiipuvainen (kamoissa, humalassa) On ulkomaisissa naisissa kauneutta ja upeita vartaloita mutta otan mielummin Suomalaisen vaikka olisikin enempi vaimovartalo mallia kuin malli vartaloinen. Totta tietenkin että taso 10 vuodessa on mennyt hyvään suuntaan eli siisti ympäristö ja suihku mahdollisuus. Lopulta kuitenkin eniten merkitsee se kuinka kiihkeä nainen on, aito kiihkeys ja kiima on se juttu että kerranko sitä saa, haluaa aina vaan lisää.
 
vierailija
Mitenköhän nämä jutut liittyy ihana Mimosaan mitenkään? Joten aah mikä pillu ja aah mitkä daisarit 😋 Aah kuinka ihanaa on saada orgasmi hänen sisällään liukkaassa tiukassa sykkivässä pillussa 😋
 
vierailija
Tässä varmaankin haluttiin tuoda esille näkökulma, että palveluntuottajat tekevät paljon myös ennaltaehkäisevää työtä, sen lisäksi, että täyttävät monen miehen perustarvetta ja tuottavat iloa ja nautintoa. Seksinpuute, kun saattaa saada ihmismielen kieroutumaan, josta myös nämä raiskaukset, pedofilia voivat saavat alkunsa. Yksi maailman tärkeimmistä töistä, mutta edelleen yhteiskunnan aliarvostama työ ja tabu. Suuri hatunnosto ja arvostus tällä alalla työskenteleville!
 
vierailija
Kävin tänään ja ihan kiimainen paketti, seksiasu oli makuuni mutta korkokengät puuttui, olisi ollut piste iin päälle. Se pillu…on tiukka mutta ei nyt mikään että sormi ei mahdu, synnyttämätön pillu (näkee ulkonäöstä) ja varmaan treenaa lantionpohjan lihaksia lisäksi, mikään maailman kahdeksas ihme ei ole nyt kuitenkaan tämä tiukkuus vaan kyllä sinne muna mahtui, kun näitä lukee niin luulee että nyt varmaan ei mahdu, sain hyvän orkun ja oli kivaa, Todellinen hän on ei taruolento.
 
vierailija
Kyntömies isolla auralla vakoa tätä kynti, kyllä maa alla tärisi ja vikisi vaan kyntäjä kyntää koska se on sen luonto! Mimmu on viljava pelto, kostea ja vako siementäjää halajaa, kukkulat peltoa koristaa. Aura ei saa väsyä tässä vaossa, kyntäjän puhti ei parane väistyä.
 
vierailija
Olen naimisissa ollut saman miehen kanssa 19 vuotta. Viime vuosina meidän seksi on hiipunut täysin. Eilen mieheni pyysi lupaa tavata Mimosa jos hän saisi uudelleen seksuaalisuutensa. Etsin tietoja ja löysin tämän ja kuvia hänestä. Erikoista mutta ehkä kaikkea kannattaa kokeilla. Puhuimme myös että minä saisin käydä vieraissa, katsotaan mitä tästä tulee
 
vierailija
Eihän se oo muuta kuin, kuvien otto ja laitat ne nettiin.
Jos sillä saat alapään onnelliseksi..
Yläpää voi tosin olla jossain vaiheessa eri mieltä.
Riippuu siitä millä asenteella työtä tekee! Joka ammatissa on eri tasoista ammatin harjoittajaa, olen seurannut tätä Mimosa keskustelua ja itse olen myös alalla. Kyllä minun molemmat päät ovat sinut työni kanssa. Myös molemmat päät on käytössä, ei tämä työ ole enää sitä mitä oli joskus taannoin. Tiedän tekeväni tärkeää työtä! Mimosa vastatkoon omasta puolestaan jos haluaa!
 
vierailija
Riippuu siitä millä asenteella työtä tekee! Joka ammatissa on eri tasoista ammatin harjoittajaa, olen seurannut tätä Mimosa keskustelua ja itse olen myös alalla. Kyllä minun molemmat päät ovat sinut työni kanssa. Myös molemmat päät on käytössä, ei tämä työ ole enää sitä mitä oli joskus taannoin. Tiedän tekeväni tärkeää työtä! Mimosa vastatkoon omasta puolestaan jos haluaa!
Mitä sää nyt selität? Vaon kyntämisestä oli kyse, eikä työstä.
Jos vähän panettaa, niin eikai pakko oo alkaa maksulliseksi.
 

Yhteistyössä