Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
^^MIkä työssä on eniten muuttunut, ettei se ole enää sitä, mitä se taannoin on ollut? Turtuuko sitä jotenkin työhön tai asiakkaisiin sekä seksiin?
Maailma on muuttunut, ihmiset on muuttuneet! Ei turru vaan päin vastoin tästä työstä on tullut läheisyys tarve kohtaista eli nykyään vaaditaan joka paikassa jopa suhteessa ja kun suoriudu niin ansaitset. Itse koen että annan läheisyyttä naiseutta lämpöä. Oletan Mimosan luona kävijöiden kokevan samaa kun näitä on lukenut. Olen tehnyt Kotkassa työtäni seksipalvelujen parissa 18 vuotta ja joka vuosi nautin työstäni enemmän ja enemmän. Maksan veroni yhteiskunnalle ja kasvatin 2 poikaa yksinhuoltajana kun työni ei koskaan suo minulle pysyvää suhdetta. Minulla tosin on monta vakio kävijää joidenka kanssa on hyvä ystävyys ja paljon on kohtaamisia ettei raha liiku vaikka muuten liikettä onkin sitten senkin edestä. En voisi kuvitella ikinä palaavani sairaanhoitaja ammattiini takaisin. Tämäkin työ on tärkeää!
 
vierailija
Maailman vanhin ammatti ja eikös Jeesuksen tyttö ystävä Magdalan Maria ollut prostituutiota harjoittava. Nykyään häntä kunnioitetaan pyhimyksenä katolisessa kirkossa, vanhakatolisessa kirkossa, ortodoksisessa kirkossa, koptilaisessa kirkossa, anglikaanisessa kirkossa ja muissa protestanttisissa suuntauksissa. Hänen väitettiin katuneen työtään mutta tosiasiassa siitä katumuksesta ei ole näyttöä. On ennemmin näyttöä siitä että kaikki 12 opetuslasta sai luontaisetuja mutta ei siinä silloin mitään vastiketta ilmeisesti siirtynyt. Seksin myynti on niin monituhat vuotinen juttu että miksi siitä ei tehdä normia. K-18 raja ainoa rajoittava tekijä, miksi verorahat kelpaa mutta muuten olet täysin yhteiskunnan suojaverkon ulkopuolella. Itse olen mies ja käyttänyt palveluita koko aikuisikäni Asun Rovaniemellä ja täällä on ollut aina hyvin palvelua tarjolla ammattimaisesti Toki on noita nistejä myös ja heiltä en osta palveluita enkä parituksen kohteena olevilta. Ostan vain itsenäisiltä yrittäjiltä jotka maksavat veronsa!!!
 

Yhteistyössä