vierailija
^^MIkä työssä on eniten muuttunut, ettei se ole enää sitä, mitä se taannoin on ollut? Turtuuko sitä jotenkin työhön tai asiakkaisiin sekä seksiin?
Maailma on muuttunut, ihmiset on muuttuneet! Ei turru vaan päin vastoin tästä työstä on tullut läheisyys tarve kohtaista eli nykyään vaaditaan joka paikassa jopa suhteessa ja kun suoriudu niin ansaitset. Itse koen että annan läheisyyttä naiseutta lämpöä. Oletan Mimosan luona kävijöiden kokevan samaa kun näitä on lukenut. Olen tehnyt Kotkassa työtäni seksipalvelujen parissa 18 vuotta ja joka vuosi nautin työstäni enemmän ja enemmän. Maksan veroni yhteiskunnalle ja kasvatin 2 poikaa yksinhuoltajana kun työni ei koskaan suo minulle pysyvää suhdetta. Minulla tosin on monta vakio kävijää joidenka kanssa on hyvä ystävyys ja paljon on kohtaamisia ettei raha liiku vaikka muuten liikettä onkin sitten senkin edestä. En voisi kuvitella ikinä palaavani sairaanhoitaja ammattiini takaisin. Tämäkin työ on tärkeää!^^MIkä työssä on eniten muuttunut, ettei se ole enää sitä, mitä se taannoin on ollut? Turtuuko sitä jotenkin työhön tai asiakkaisiin sekä seksiin?
Nyt taitaa olla kyse jostain kilpailutilanteesta. Surullista, että tälläiseen pitää joidenkin sortua. Tapaan kaikkia aina turvallisesti suojatusti ja käyn myös säännöllisesti testeissä, muuta ei minun varmaankaan tarvitse kommentoida Turvallisiin tapaamisiin ihanat miehetSe oli saanu tippurin. Varokaa!!!
Törkeetä paskaa, olen käynyt jo pitkään vain Mimmun luona juuri siitä turvallisuus ja ammattimaisuus syystä. Hän on erittäin tiukka ja tarkka hygieniasta ja kaikki tapahtuu kumin kanssa. Tästä syystä ei anna nuolla eikä edes sormettaa. Yhdyntää kumin kanssa. Suihin ottoa kumin kanssa. Hän rakastaa seksiä ja nauttii täysillä mutta häntä tiukkapipoisempaa hygienia suojattua seksiä tyyppiä ei ole tullut vastaan ja se sopii minulle. Tarvitsen Mimmua koska parisuhteeni ei sisällä seksiä ja minä sekoan ilman sitä. Sinä joka levität moista paskaa, katso peiliin miksi eivät miehet käy luonasi ja luuletko että tällä paskan levityksellä saat heitä. Muuta itseäsi ammattimaiseen suuntaan ja tee työtä sydämellä niin kyllä sinäkin olet yhtä haluttu kuin Mimmu. Kilpailu on kovaa joka alalla näköjään mutta tuo osuu vain omaan nilkkaan, niin hyvin tämän puhtauden tietää kaikki jotka on Mimmun tavanneet!!!Se oli saanu tippurin. Varokaa!!!
Totta joka sana ! Todella tinkimätön ja samasta syystä käyn vain niiden luona joilla on ainoastaan tämä linja, Mimmu on mahtava mutta välimatka ohjaa lähempänä olevien syliinTörkeetä paskaa, olen käynyt jo pitkään vain Mimmun luona juuri siitä turvallisuus ja ammattimaisuus syystä. Hän on erittäin tiukka ja tarkka hygieniasta ja kaikki tapahtuu kumin kanssa. Tästä syystä ei anna nuolla eikä edes sormettaa. Yhdyntää kumin kanssa. Suihin ottoa kumin kanssa. Hän rakastaa seksiä ja nauttii täysillä mutta häntä tiukkapipoisempaa hygienia suojattua seksiä tyyppiä ei ole tullut vastaan ja se sopii minulle. Tarvitsen Mimmua koska parisuhteeni ei sisällä seksiä ja minä sekoan ilman sitä. Sinä joka levität moista paskaa, katso peiliin miksi eivät miehet käy luonasi ja luuletko että tällä paskan levityksellä saat heitä. Muuta itseäsi ammattimaiseen suuntaan ja tee työtä sydämellä niin kyllä sinäkin olet yhtä haluttu kuin Mimmu. Kilpailu on kovaa joka alalla näköjään mutta tuo osuu vain omaan nilkkaan, niin hyvin tämän puhtauden tietää kaikki jotka on Mimmun tavanneet!!!
Taidettiin tuossa tarkoittaa aikaa ennen sun alalle ryhtymistä..Kumi nyt ja aina, saisi jo riittää tälläinen ihme kommentointi. Nyt on viimeinen kerta, kun tätä asiaa enää kommentoin.
-M
Jep, niin tehtiin.Taidettiin tuossa tarkoittaa aikaa ennen sun alalle ryhtymistä..
Se on juuri näin. Taitaa nakilla(prinssi) mennä omat bisnekset sen verran alavireisesti, että parempi vaan markkinoida kovasti, ja laittaa rouva tienaamaan.Heti kun tulee vähänkin negatiivista palautetta, niin prinssi(nakki) rientää puolustelemaan satutarinalla, kuinka vaimokin hyväksyy seksinoston kunhan sitä ostaa Mimosalta. Ja yhtäkkiä kotonakin on limalompakko levällään ja kaikki ovat tyytyväisiä - jopa naapurin murhakulli ja se kiva opiskelijapoju lähitaloilta. Ei ollut ihan ensimmäinen tämänkaltainen fantasia!
Teillä taitaa olla nyt ihan omat satutunnit menossa tietäjät tietääSe on juuri näin. Taitaa nakilla(prinssi) mennä omat bisnekset sen verran alavireisesti, että parempi vaan markkinoida kovasti, ja laittaa rouva tienaamaan.
No niin tietäjä, tämän viikon mainos on laittamatta, hopi hopi.Teillä taitaa olla nyt ihan omat satutunnit menossa tietäjät tietää