Eiköhän arvosteta, on meinaan raiskauksien määrä romahtanut kulta-ajoista. 60,70,80 luvulla raiskaukset oli päivittäisiä tapauksia jokaisella isomman kaupungin poliisiasemalla ja viikottaisina pienemmillä, kukaan ei muista tätä aikaa enää ja hyvin siitä vaiettiin silloinkin. Eläkkeelle jäänyt poliisi ei unohda ja ymmärtää että ketkä on ne jotka tekevät kaduista turvallisempia kulkea. Erittäin harvoin enää uutisoidaan raiskauksia.Olisiko aika alkaa yhteiskunnan arvostaa työtä joka on todella tärkeä työ !!!!!
Ei me seksipalvelujen käyttäjät olla mitään raiskateita vaan ihan normi ihmisiä joilla on tarpeita ja onneksi on palveluita saatavilla.Eiköhän arvosteta, on meinaan raiskauksien määrä romahtanut kulta-ajoista. 60,70,80 luvulla raiskaukset oli päivittäisiä tapauksia jokaisella isomman kaupungin poliisiasemalla ja viikottaisina pienemmillä, kukaan ei muista tätä aikaa enää ja hyvin siitä vaiettiin silloinkin. Eläkkeelle jäänyt poliisi ei unohda ja ymmärtää että ketkä on ne jotka tekevät kaduista turvallisempia kulkea. Erittäin harvoin enää uutisoidaan raiskauksia.
Onko vielä niin tiukka, ettei sormi meinaa mahtua sisälle?Mitenköhän nämä jutut liittyy ihana Mimosaan mitenkään? Joten aah mikä pillu ja aah mitkä daisarit Aah kuinka ihanaa on saada orgasmi hänen sisällään liukkaassa tiukassa sykkivässä pillussa
Juuh, ei oo eikä oo ikinä ollutkaan!Onko vielä niin tiukka, ettei sormi meinaa mahtua sisälle?
Meinaatko että pariskunta ois keksinyt itse tämän?Juuh, ei oo eikä oo ikinä ollutkaan!
Onkohan se vielä siellä?^^^^Niin on tiukka rasia, että esinahka jäi sinne sisälle. Nyt on koko nakki ihan vereslihalla.
Eihän se oo muuta kuin, kuvien otto ja laitat ne nettiin.Jollakin on onnellinen pillu Kyntäisipä joku minun pellolla, vakoni olisi kyllä valmis useampaan kyntämään.
Riippuu siitä millä asenteella työtä tekee! Joka ammatissa on eri tasoista ammatin harjoittajaa, olen seurannut tätä Mimosa keskustelua ja itse olen myös alalla. Kyllä minun molemmat päät ovat sinut työni kanssa. Myös molemmat päät on käytössä, ei tämä työ ole enää sitä mitä oli joskus taannoin. Tiedän tekeväni tärkeää työtä! Mimosa vastatkoon omasta puolestaan jos haluaa!Eihän se oo muuta kuin, kuvien otto ja laitat ne nettiin.
Jos sillä saat alapään onnelliseksi..
Yläpää voi tosin olla jossain vaiheessa eri mieltä.
Mitä sää nyt selität? Vaon kyntämisestä oli kyse, eikä työstä.Riippuu siitä millä asenteella työtä tekee! Joka ammatissa on eri tasoista ammatin harjoittajaa, olen seurannut tätä Mimosa keskustelua ja itse olen myös alalla. Kyllä minun molemmat päät ovat sinut työni kanssa. Myös molemmat päät on käytössä, ei tämä työ ole enää sitä mitä oli joskus taannoin. Tiedän tekeväni tärkeää työtä! Mimosa vastatkoon omasta puolestaan jos haluaa!