Heippa!
Kirjoittelin äsken jo pitkästi, mutta sitten tietokone päätti käynnistää itsensä uudelleen päivitysten takia ja minä en tajunnut painaa koko ajan sitä käynnistä myöhemmin nappulaa, kun olin puhelimessa. Mitähän minä oikein ehdin kirjoittaa... Täytyy koittaa muistella.
Tervetuloa uudet minunkin puolestani. Mukavaa, että tänne tulee uusia kirjoittelijoita!
Minä olen ihan pudonnut taas jutuista kun en ole täällä ehtinyt oikein käydä kurkkimassa teidän juttujanne. Jos nyt taas olis vähän enemmän aikaa täällä kirjoitteluun. Minä olen ollut taas tosi paljon kiinni koulujutuissa, eikä siinä kiirreessä ole edes tajunnut haaveilla. Tuntuu, että tosi useasti osuu tehtävien palautukset samalle päivälle tai tosi lähekkäin. Höh!
Pauliina, en huomannut sitä mainosta. Varmaan se on ollut sellaisen päivän lehdessä, kun olen vaan selannut lehden läpi. Voih, siellä olisi niin kiva käydä, tehdä retki lankakauppaan.

Minulla on nyt neuleprojekteista meneillään kriisi myssyn kanssa, luulin jo että sain sen korjattua, mutta en en. Täytyy varmaan purkaa se kokonaan ja aloittaa jollakin toisella ohjeella. Tuo malli oli kyllä tosi kiva, mutta näköjään mun valitsema lanka on vähän liian ohutta siihen. Sitten mulla on sellaisena hitaana projektina bolero. Olen kutonut sitä nyt vaan muutaman rivin illassa. Tällä vauhdilla se valmistuu varmaan ensi kesäksi. Jos vaikka joku ilta olis enemmän aikaa ja viitseliäisyyttä.

Eilen minä etsin netistä kolmion mallisten hartiahuivien ohjeita. Tekisi mieli joskus koittaa tehdä sellainen.
Viikonloppuna olisi häät. Mulla on vähän vaatekriisin poikasta. (hih, poikanen....;p ) Minä en ole ihan tyytyväinen vaatteisiini. Vaan kun on kylmää luvattu, niin en oikein uskalla millään mekolla lähteä. Kirkoissahan on tunnetusti melkein vuodenajasta riippumatta kylmää. Ja siitä juhlapaikasta minulla ei ole mitään käsitystä, että millainen se on. Tämä pari on miehen kavereita, minulle he eivät oikein ole tuttuja. Noh, tämän jälkeen varmasti vähän enemmän sitten.
Matkailijarouva, muistan syödä D-vitamiinia. Sitä on lisättynä kalsiumtabletteihin, joita napsin.