F
Flox
Vieras
Hello!
Voi Tinttinen. Uskon, että pelottaa se lääkäri keikka. Nii-in.
Tuolle alueella sattuvat vaivat ovat vaan niin isoja ja pelottavia juttuja, ainakin omassa päässä. Harvemmin kai kumminkaan mitään vakavampaa löytyy. Naisen keho on vaan niin toisenlainen ja näitä kaikkia vaivoja ja tuntemuksia ja niistä johtuvia mietintöjä on vaan niiiin tolkuttoman vaikea selittää miehille. Ja miksi esim. virtsis voi oireilla naisilla niin monella eri tavalla. Miksi ei voi olla jotain tiettyä oiretta, josta tietää, että haa virtsis. Mutta ei. Pitää tutkia se selvittää, jos näyte on vähän epävarma. Äh... nimim. kokemusta tästäkin.
Minä taas olen tämän ihottuman takia niin alamaissa. Voi kurjuus. Alkoi jo tuntua, että tämä alkaa olla voiton puolella, mutta sitten aloitin käyttämään lääkärin määräämää uutta voidetta ja puff... huonompaan suuntaan mennään. Taitaa olla niin, että tämä ei vaan todellakaan sovi minulle. Äh!!!
Alicelle onnea oviksenbongaamiseen! Jipii! Jännää siellä päin!
Hieno juttu, että Terolutit auttoivat! Niin ja Pauliina, oletko muuten käynnyt Menitassa paljonkin? Minä kävin eilen kirjastoreissullani siellä ensimmäisen kerran. En oikein ymmärrä, että miten siellä ei ole aikaisemmin tullut käytyä. Ah, ihana paikka! Sinne uudestaan äkkiä!!!
Mukavaa päivää kaikille!
Voi Tinttinen. Uskon, että pelottaa se lääkäri keikka. Nii-in.
Minä taas olen tämän ihottuman takia niin alamaissa. Voi kurjuus. Alkoi jo tuntua, että tämä alkaa olla voiton puolella, mutta sitten aloitin käyttämään lääkärin määräämää uutta voidetta ja puff... huonompaan suuntaan mennään. Taitaa olla niin, että tämä ei vaan todellakaan sovi minulle. Äh!!!
Alicelle onnea oviksenbongaamiseen! Jipii! Jännää siellä päin!
Hieno juttu, että Terolutit auttoivat! Niin ja Pauliina, oletko muuten käynnyt Menitassa paljonkin? Minä kävin eilen kirjastoreissullani siellä ensimmäisen kerran. En oikein ymmärrä, että miten siellä ei ole aikaisemmin tullut käytyä. Ah, ihana paikka! Sinne uudestaan äkkiä!!!
Mukavaa päivää kaikille!