Lenaki, eikos noi vois olla ihan yhta hyvin raskausoireita? Sulla enaa pari paivaa kuukautisiin, toivottovasti eivat tulekaan. Aiotko odotella rauhassa, vai testailetko heti?
Noista ultrista - kuten aiemmin kerroin, mulle olis tarjolla 3 ilmaisultraa, joista eka vasta vkoilla 11-12, joten varmaankin menisin varhaisultraan jo aiemmin. En aiemmin edes tajunnut, etta sellaiseen voi menna, kaikkea taalta oppii
Mulle tuli tanaan se tilaamani testipakkaus, lahettivat uuden kun se eka ei koskaan saapunut perille. Onneksi sain nyt herkkia raskaustesteja, et paasen tarvittaessa heti kuukautisten myohastyttya testaamaan, kun sinne synnytyssairaalaan pitaa tosiaan heti ilmoittautua, mikali haluaa saada mieleisen paikan. Kaytin eilen monta tuntia eri synnareiden selvittelyyn, ja luulisin loytaneeni 2 parasta vaihtoehtoa ja niiden lisaksi viela varavaihtoehdon, jos muut on taynna. Kaikki on onneksi kotoa alle 20 minuutin paassa.
Meilla taa yrityksen aloitus tuli niin akkia, etta oon vielakin vahan puulla paahan lyoty, koska ihan kohta jo tietaa oonko mahdollisesti raskaana. Oon jo aloittanut kovan oireiden etsinnan, tahan mennessa bongattu kurkkukipua kahtena viimeisena iltana ja viime yona vihlaisu, kun yritin kaantya sangyssa vatsalleni... joo, tiedan etta taa on hullua ;- ) Mulla ei oo koskaan tullut mitaan tuhrua tai vuotoa kuukautisajan ulkopuolella, joten ottaisin kaikenlaiset poikkeamat talla hetkella sina kuuluisana kiinnitysvuotona.
Me kans matkustellaan tosi paljon, laskin just vahan aikaa sitten, etta viimeisten 12 kuukauden aikana oon kaynyt 13 maassa. Osa noista matkoista on ollut tosin tyomatkoja, mut yritan aina pidentaa niita vahintaan viikonlopun yli, jotta paasen vahan tutustumaan uusiin paikkoihin paremmin. Paras matkakohde viime vuonna oli helteinen Ahvenanmaa, aivan upeaa kiertaa saaria pyorilla! Taalta Euroopan keskelta on myos tosi helppo lahtea lyhyillekin matkoille ja esim halpalentoyhtioiden tarjontaa on paljon. Meilla on lisaksi tosi kansainvalinen kaveripiiri, joten puolin ja toisin kaydaan visiiteilla toistemme luona, lisaksi viime vuonna kaytiin kolmissa haissa ulkomailla. Nyt 'hiihtolomalla' parin viikon paasta lahdetaan Alpeille, siellakin saa sita D-vitamiinia yleensa ihan reilusti, ei tosin koko vartalolle.
Nyt pitanee tehda vahan toita!