Hyvää perjantaita! mies lähti taas reissuun niin mulla on aikaa selata vauvapalstojakin

luin teidän juttuja ja tälläsiä tuli mieleen:
minä haluaisin pojan. ihan vaan sen takia, etten keksi millään hyvää tytön nimeä

pojan nimi ois jo valmiina

ja unelmoin vähintäänkin kolmesta lapsesta, että kyllä sinne tyttökin mahtuisi mukaan
välillä tulee sellainen olo, että ei! ei meille tule ikinä lapsia! ja voi mikä paniikki se oiskaan jos tulis! välillä taas kuvittelen tänne lapset konttailemaan kilpaa koirien kanssa ja suunnittelen niille vaatteita ja harrastuksia ja ties mitä... miten voikin ajatukset mennä näin laidasta laitaan?
tuli tuosta pupuilusta mieleen... miten ikinä meillä vois tärpätä jos max. kerran viikossa hommaillaan? miten te saatte miehen innostumaan joka päivä?

alkuaikojen huumasta ei ole täällä enää mitään tietoa, välillä se on masentanut tosi paljon, ettei miestä kiinnosta niinkuin mua, mutta nyt on viime aikoina mun omakin into kadonnut... ei vaan jaksa enää yrittää "väkisin"...
musiikkimaku mulla on ihan laidasta laitaan, eniten tykkään suomalaisesta kuten Pauli Hanhiniemestä, CMX:stä, Zen Cafesta, YUP:sta jne jne ja sitten kuuntelen paljon irlantilaista musiikkia ja ties mitä, riippuu mille päälle sattuu

Musiikkia pitäis kyllä kuunnella useammin, siitä tulee niin energinen olo
Mitä teidän viikonloppusuunnitelmiin kuuluu? Mä taidan askarrella jotain, kirjottaa joulukortit jne ja ehkä käydä jossain nyt kun mies on poissa maanantaihin saakka. Toivottavasti tuo lumi ei sula kokonaan pois, että ois hauskaa touhuta ulkonakin.
terveisin tömps, jolla on kolmenkympin kriisi jo nyt