Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heip,
On ollu niin kiireistä etten ole kerinny täällä käymään, ihan muutamia juttuja vaan lukenu sieltä täältä. Se on jääny päällimmäisenä mieleen, että joillakin oikeasti homma alkaa etenemään ja toiset täällä edelleen haaveilee. Tosin mulla sekin haaveilu on jääny nyt taka-alalle työkiireiden takia. Ja toisaalta ihan hyvä niin...
Mukavaa keskiviikkoiltapäivää kaikille :)

Täällä ollaan kiireen keskellä täälläkin, joten kirjottelu on jäänyt vähemmälle. Minä sain itseni hillittyä ja aion vielä kiltisti syödä yhdn liuskallisen pillereitä niinkuin alun perin sovittiin. Mieheni selvästi hermostui, kun rupesin venkslaamaan luomun aloittamisajankohdan kanssa. Eihän se yksi kuukausi minnekään kaada. Eli minä aion nyt hyvällä omalla tunnolla vielä juhlia pikkujoulut ja muut ja sitten vasta kääntää lehteä.
Jos luomukierto osottautuu kovin epäsäännölliseksi ja ovis hankalasti arvioitavaksi niin ei kai auta muu kuin pupuilla harva se päivä varmuuden vuoksi :)!
Talvi-iloa, ystävät rakkaat!!!

Hei vaan kaikille, ihanaa aurinkoa, meillä pilkistää ihan oikea aurinko - siis moneen päivään ei olla nähty.

Joo työt painaa täällä päälle.Tuohon tyttö/poika kyselyyn, mulla ei ole siihen sellaista kumpi kivempi vastusta, mutta mulla on tunne että jos tulen raskaaksi niin poika tulee.
en tiedä mistä johtuu, sanotaanko että kaikki käy :-) ja terveyttä toivotaan.
meillä onkin pieni joulumatka edessä mieheni kanssa, käydään rauhoittumassa/virkistymässä Tallinnan joulutorihumussa, ja keretään siellä vähän katsella ouluostoksiakin, mennään silloin joulua edeltävänä viikonloppuna. Ompahan joku valopilkku että jaksaa raataa sinne asti.

Mutta hauskaa päivää kaikille, minä poistun työn touhuun.

Heippa hei ihanaiset.
Mikä aurinko? Missä? Ei täällä mistään auringosta ole tietoakaan... :(

Minulla oli eilen illalla ihotautilääkärille aika. Pauliina, meinas naurattaa kun hän sanoi juurikin sen, että tukka pitäis pestä hanskat kädessä. Hahaa! Mietin vaan, että miten se olis käytännössä mahdollista... Sitten pitäis alkaa kanssa käyttämään kertakäyttöhanskoja ruokaa tehdessä jne. Eilen vaan sitten unohdin niitä apteekista ostaa. Ja sain vielä lääkekuurin. Huh. Jospas tämä nyt sitten tästä. Mutta siis, toivoa paranemisesta on. Minua niin ärsyttää ne ainaiset laastari viritelmät ja käsien kutina. Jo on taas marmatusta. Sorry.

Tekisi mieleni aloittaa joku uusi käsityö. Ei oikein uloskaan viitsisi mennä, kun siellä on tuollainen loskakeli. Hmph.

Jeps. Hauskaa päivää kaikille. :)

Hei hei. Ei täälläkään paista aurinko, eilenkin tuli lunta jotain kymmenisen senttiä lisää, nyt sitä alkaa olla jotakuinkin puolen metrin luokkaa.
Työkiireitä minullakin aivan mahdottomasti ja lisenemään päin.Vauvoista ei ehdi edes haaveilla, mutta viimeyönä näin kyllä unta että sain vauvan. =)

Täällä myös varsinainen atoopikko ilmoittautuu! Mä olen pessyt hiuksiani jo vuosikaudet kertakäyttöhanskojen kanssa. Jos joudun käsin tiskaamaan, niin kumihanskat käteen. Ja siivotessa myös. Itse oon jo tottunut kertakäyttöhanskoihin, mutta muissa se saattaa herättää kummastusta (esim. kaverien kanssa saunoessa, uimahallin pesutiloissa jne..) Pitävät varmaan neuroottisena, kun en paljain käsin pesuaineita käytä... Mutta toi on oikeastaan ainoa keino, millä saa ihon pidettyä kurissa. Toinen on ne helokit, joita syön säännöllisesti. Sitten jos iho pääsee huonoon kuntoon, niin sitä on tosi vaikea saada taas normaalitilaan. Ainakaan ilman kortisoneja.

Hmm, enpä tiedä, haluaisinko mielummin pojan vai tytön. Mieluiten yksi kumpaakin ;-) Tytön kanssa olisi kiva tehdä yhdessä sellaisia "naisten juttuja", sitten kun on isompi. Toisaalta mies voisi touhuta pojan kanssa kaikkea miehistä... Eli ei tästä puusta pidemmälle pääse. Tulkoot kumpi tulee.

Lenaki, oletko syönnyt jotakin kortisoninappeja vai oletko pelkästään käyttänyt kortisonivoiteita? Tyhmänä menin googlettamaan sivuvaikutuksia... :( Väsymystä ja turvotusta... jne. Pah! Jos söit nappeja, niin tuliko sinulle mitään oireita?

Mä sitten leivoinkin keksejä. En alkanutkaan etsimään uutta käsityötä. Hyviä. Nam-nam. :) Voisinpas tarjota teillekin.

Ehkä sitä hiustenpesua pitäisi sitten kokeilla hanskat kädessä (jotenkin se vaan kuullostaa niin hankalalle...). Millaisia hanskoja Lenaki käytät? Ruoanlaitossa olen tosiaan käyttänyt hanskoja jo vuosia, ja jos joskus teen vaikka jonkun ystävän luona ruokaa eikä hanskoja ole, tunnen olevani ihan hukassa :) Tiskatessa ja siivotessa käytän myös aina kumihanskoja. Usein yöksi laitan käsiin paksulti perusvoidetta (tai kortisonia, jos tilanne on paha) ja puuvillahanskat päälle. Pari kuukautta sitten myös kasvojen ja kaulan iho meni kamalaan kuntoon (sellaista tapahtuu yleensä vain näin talvisin), sain viikon kortisonitablettikuurin ja Protopic-reseptin. Niillä se sitten tasoittui onneksi aika pikaisesti. Parina talvena nahka on ollut niin kurjassa kunnossa, että olen turvautunut valohoitoon. Kurja atopia! Myös miehellä on atooppista taipumusta, heinänuha ja ruoka-aineallergioita, joten olen kyllä varautunut siihen, että lapsemme saattaa olla hyvinkin allerginen. No, onneksi asiasta on omakohtaista kokemusta, eli allergiat eivät ole meille todellakaan mitään vieraita juttuja.

Flox, itsetehdyt keksit kyllä maistuisivat :)

Hauskaa perjantaita kaikille!
Onpas ollut hiljainen päivä täällä. Missän kaikki on? Varhaisissa pikkujouluissako? :))
Eipäs minullakaan mitään kummempaa juttua ole, kunhan tulin piipahtamaan. Aloitin muuten eilen vielä uuden käsityönkin. Ajattelin, että kudon anopille joululahjaksi kaulahuivin. Uskon, että hän osaa arvostaa itsetehtyä lahjaa. Ja jossain välissä pitäisi kutoa miehen pikkuveljelle huivi. Hän joskus pyysi, että tekisin hänellekin.

Moi!

Ihanaa, on perjantai ja viikonloppu edessä. Tänään aion lähteä aikaisin töistä, käydä kaupassa ostamassa jotain herkkua ja viettää kunnon koti-illan miehen kanssa. Syömme hyvin, katselemme telkkua ja minä kudon. Varmaan pelaammekin jotain - meihin on iskenyt oikein kunnon lautapeli-innostus monen vuoden tauon jälkeen. Huomenna pidän sitten siivouspäivän.

Mitäs teidän muiden viikonloppusuunnitelmiin kuuluu?

Ihan kortisonivoiteita oon käyttänyt ja samanaikaisesti allergialääkettä (zyrteciä tms.) kutinan estoon. Kortisoninappeja en sentään ole käyttänyt. Mielelläni en käyttäisi kortisonivoiteitakaan, kun iho kuitenkin aina ohenee, mikä sitten taas heikentää sen vastustuskykyä. Mutta tosiaan kun iho äityy todella pahaksi, niin pakko ottaa kortisonivoidekuuri. Juuri kolmisen viikkoa sitten mulla meni yllättäen iho ihan järkkyyn kuntoon. Yritin ensin kitkuutella ilman kortisonia, mutta pakko lopulta oli sitä käyttää, ja ihon sain sitten kuntoon yllättävänkin nopeasti 5 päivää kortisonia käytettyäni. Puuvillahanskoja mäkin käytän öisin silloin kun oikein pahana iho on. Se oon kyllä itelläni huomannut, että rasvaiset perusvoiteet ovat vain huonoksi iholleni. Kaikki lääkärin määräämät perusvoiteet oon joutunut nakkaamaan pois. Jos iho on tosi kuiva, paras silloin minulle on manteliöljy. Jos taas iho on ärtynyt, kutiava ja hieman märkiväkin, niin silloin paras on kevyt perusvoide Bepanthol (huom, ei Bepanthen). Oon elänyt tän vaivan kanssa parikymmentä vuotta, joten kummasti on oppinut konsteja, jotka omalle iholle sopii... Mun mies on muuten myös atoopikko/allergikko, joten oletettavasti myös lapset tulevat olemaan kuten vanhempansa.. harmillista. Vaikuttaako muuten teillä muilla atoopikoilla ruoka-aineet ihonne kuntoon? Mulla muutamat hedelmät on sellaisia, että jos niitä syö, niin johan iho menee tosi huonoon kuntoon. Sitruuna, greippi, guava.. ja jotkut muut trooppiset hedelmät.

Pauliina, lautapelit on kivoja! Meilläkin välillä tulee kausia, jolloin pelataan. Just viime viikonloppuna pelattiinkin Trivial pursuitia. Ihan kivaa vaihtelua sille telkun katselulle. Ehkä tänä viikonloppuna pelataan taas, ja sitten huomenna laitetaan varmaan jotain hyvää ruokaa ja juodaan hieman punaviiniä.. slurp! Ihan kiva, ei ole mitään ikäviä velvollisuuksia tälle viikonlopulle, vaan voi rentoutua ja tehdä mitä huvittaa!

En ole huomannut, että mitkään ruoka-aineet vaikuttaisi ihoon. Kaippa tätä ihottuman aiheuttaa aletaan sitten jossain välissä tutkia. Eli toivon todella, että mitään sitrushedelmä allergiaa/herkistymää ei löydy!

Valkoviini kyllä maistuisi. Meidän piti viikolla käydä Alkossa viemässä puolloja pois. Oikein olis ollut max. 10 puolloa vietävänä, mutta kun ei mahdu enää siivouskaappiin. Niin siis, piti sitten ostaa joku pullo tilalle, mutta miehelle tuli sitten menoa ja se reissu sitten jäi. Ja yksin ei hutittanut mennä. Lasi viiniä ja peli olisi kyllä kiva juttu. Meillä vaan nuo kaikki lautapelit taitaa olla sellaisia, että tarvitsisi ainakin yhden tyypin lisää mukaan. Voihan aina korttiakin pelata. En ole muuten pitkään aikaan pelannutkaan korttipelejä.

Jee, meillä on pyykkipäivä.

Täällä ollaan, elämä on pelkää työtä ja sosiaalisia suhteita. kahdenkeskistä aikaa ei juurikaan ole ollut miehen kanssa. Tosin se vähä aika mikä on ollut ollaankin sitten käytetty tarkasti hyödyksi ;). Eiköhän tämä kohta helpota. Mukana ollaan kuitenkin!!! Atooppiset kuulostaa kurjalta, ja minä kun valitan hiemen kuivaa ihoa näin talvisin, en valita enää.

Voi kurjuus tuota atooppista ihoa! Kuulostaa tosi kurjalle vaivalle. Samoin kuin Laureli, olen kuivaa ihoa päivitellyt näin talviaikaan, mutta enpä taida minäkään enää valittaa.

Mulla jännittää. Tänään ois pitänyt tauon jälkeen aloittaa hormonit uudestaan, mutta nyt en alakaan!!! Eli menkkoja odottelen loppuvaksi ja sitten päästään ensimmäiseen jännäämiskuukauteen. Kun en ollenkaan tiedä mun luomu kiertoa niin olen laskeskellut sitä tuon 28 päivän mukaan mikä e-pillerien mukaan tulee. Sen mukaan mun seuraavien menkkojen pitäs alkaa jouluaattona! Eli joulujännäystä tiedossa... Piinaavaa varmasti kun ei voi edes tietää onko luomukierto tuon pituinen vai mahdollisesti pidempi. Joten jännäks menee tänä vuonna joulun vietto...

Kurjaa kun lumet on melkein sulaneet pois. Ajattelin kuitenkin luoda joulutunnelmaa kotiin huomenna ja laittaa kyntteliköt ikkunaan ja laittaa jouluvalot pihalle. Pitäs vaan ensin käydä ne pihavalot hankkimassa... Ihanaa kun saa alkaa koristelemaan! Voisinpa huomenna pyöräyttää joulutorttuja ja lämmitellä glögiä!

Hyvää viikonloppua kaikille täällä!

Moi,

Lenaki, kyselit ruoka-aineiden vaikutusta ihoon ja ihottumaan. Mulla kyllä esim. omenat, raakoina syödyt porkkanat ja monet muut juurekset ja hedelmät joille olen allerginen saavat ihottuman lehahtamaan, mutta silloin se tulee yleensä kasvoille ja kaulaan. Käsi-ihottumaan en ole niiden huomannut vaikuttavan. Siihen tuntuu vaikuttavan eniten stressi sekä talvi.

Lähdemme tänään miehen kanssa piipahtamaan Tukholmassa. Ihan kiva käydä vähän katsastamassa joulutoreja ja muuta joulutunnelmaa siellä. Toivottavasti länsinaapurissa olisi vain edes pikkaisen parempi ilma kuin täällä (meillä ainakin on satanut vettä koko päivän).

Jahas, saas nähdä, saanko päivittää itseni yrittäjien listassa kohta merkinnällä "yritys alkanut". Viikonloppuna petihommissa mies tuumasi, ettei hän viitsi hakea kumia, kun kuitenkin kohta olisi tarkoitus jättää koko ehkäisy pois. Jännä nähdä, oliko kyse vain "hetken huumasta" vai onko hän samaa mieltä jatkossakin :) :)

Mukavaa alkanutta uutta viikkoa kaikille

Kysyn mielipdettänne nyt ihan muuhun asiaan. Ajateltiin tänä jouluna lahjoittaa vähän rahaa hyväntekeväisyyteen, kun ensimmäistä kertaa on talous suht balanssissa. Kohde tosin on vielä hakusessa. Onko teillä muilla tämmöisiä perinteitä ja mihin olette lahjoittaneet? Ei meilläkään liikoja rahoja ole, mutta monilla kun on vielä vähemmän.

Huomenia.

Laurelille tuohon kysymykseen hyväntekeväisyydestä; me päätimme avustaa tänä jouluna mieheni erästä yksinäistä vanhempaa tuttavaa.Tällä miehellä ei ole perhettä, eikä vakituista toimeentuloakaan.Ajattelimme antaa hänelle sellaisen jouluisen ruokapaketin ja hieman vaatteita.Kun ei meilläkään paljon ole mistä antaa, mutta jotain kuitenkin. =)

Eilen minulla oli varma päätös etten aloita enää uutta pilleri satsia, että alettaisiin vaan tekemään se vauva.Mutta jänistin, hävettää myöntääkkin mutta niin tein.Ei se niin helppo päätös ole, ei ainakaan minun mielestäni.Toisaalta se olisi ihanaa ja toisaalta sitten ei ollenkaan ihanaa...kaukana siitä.Voi tätä naisena olemisen tuskaa!

Mitä yrittäjille kuuluu? Onko mitään tapahtunut? Meillä on pupuiltu, mutta ei ehkä tarpeeksi ahkerasti ole kuitenkaan ehditty... Pillerit lopetin vasta ja ajattelen, että ovulaatio saattoi olla viikonloppuna, mutta ei voi tietää, kun ei oo kymmenen vuoden pillerienkäytön jälkeen hajuakaan kierron pituudesta. Nyt on ihmeellisiä mahakipuja... Ei voi olla millään, että ois tärpännyt, ehkä nää onkin niitä oviskipuja nyt? pitänee alkaa siis pupuilemaan.

Olis kiva oppia lukemaan omaa kehoaan ja pystyä tietämään kivuista ja limoista, koska se ovis oikeasti on....

Mullakin on sellainen olo jotenkin, että haluaisin mielummin pojan. Ehkä sitä ajattelee miehen kannalta, että sille olis helpompaa ja mukavampaa, jos tulis poika. Ihan sama sinänsä mulle, kunhan vaan olisi terve.... Molemmat parempi! Yksi kumpaakin, kunhan ei vain kerralla.... Mut jos tulee monta kerralla, otetaan tietysti nekin vastaan.

Eikös pillereiden jääkeen ihan todennäköistä, että tulee kaksosraskaus? Munasoluja on ikään kuin jonossa tulossa ja kaksikin voi saada alkunsa silloin.

Toisaalta toivon, että raskaus ei vain olis vielä alkanut. Olis kiva viettää vielä yhdet railakkaat pikkujoulut!

Leena, kyllä sitä vielä ehtii. Lopetat sitten kun oot siihen varmasti valmis!

Plussatuulia kaikille yrittäjille ja ruusunpunaisia haaveita kaikille haaveilijoille!

Mulla on Popen kanssa vähän sama fiilis, että ois kiva kun oppis tuntemaan oman kehon merkit. Tässä kierrossa olen vain kattellut kalenterista ja uumoillut oviksen paikkaa pillerikierron mukaan. Eihän tuota tosiaan tiedä ollenkaan minkä pituinen oma kierto todellisuudessa on. Ei taida meillä Popen kanssa olla muuta vaihtoehtoa kuin pupuilla todella ahkeraan ja koko ajan! Pilleri kierron mukaan mulla pitäs olla ovis joskus ens viikolla. Siis ahakeraa touhuilua tiedossa! Ja sehän on vaan mukavaa!

Mulle ainakin gyne vihjas, että ekasta kierrosta raskaustuminen olis mahdollisesti helpompaa ja kaksosraskauden mahdollisuus suurempi. Puhui juuri tuosta, että munasoluja on jonossa ja että keho "villiintyy" kun pääsee pitkän tauon jälkeen ovuloimaan. Saa nähä pitääkö paikkansa. Lekuri sanoi kuitenkin myös, ettei tämä ole lääketieteellinen mielipide, vaan enemmänkin hänen havaintoihin perustuva.

Kaikkea hullua tulee mieleen näissä vauvahaaveissa. Mie jo aloin miettimään, että voinkohan pikkujouluilla ollenkaan, että jos tärppääkin heti... Mutta mun yks ystävä lohdutteli mua, että vaikka ens viikolla tärppäiskin, niin pikkujoulujen juhlinnasta ei ole mitään haittaa. Ja mie en ylipäätään koskaan ota paria lasia enempää. Joten viinit jää sitten kun ekat menkat on myöhässä. Jos hyvä tuuri on, niin sitten uuden vuoden juhlinta on rauhallista!

Vähän meinaa kyllä alkaa hirvittään, kun asia on nyt tosi ja raskaus voi tulla milloin vain! Mutta suurin osa minusta on kuitenkin älyttömän iloinen ja odotan kovasti sitä plussaa testiin. Mietin jo, että pitäskö käydä ostamassa testi valmiiksi kaappiin, että jos joulun pyhien aikaan pitää testailla, niin ei tarttee etsiä päivystävää apteekkia kissojen ja koirien kanssa. Luulen, että olen niin malttamaton, etten jaksa odottaa testaamisen kanssa kovin kauaa... Vaikka olenkin itselleni luvannut, että menkkojen täytyy olla ainakin viikon myöhässä, niin luulen, etten malta odottaa viikkoa.

Täältä myös plussatuulia ja kauniita haaveita kaikille ketjulaisille!

Heipparallaa pitkästä aikaa taas! :)
Muillakin näköjään ollut kiireitä, niin täälläkin. Olen kyllä pikapikaa käynyt täällä lueskelemassa, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoitella.

Täällä oli aiemmin puhetta tulevan vauvan sukupuolesta. Tietenkin molemmat ovat tervetulleita sitten aikanaan ja tärkeintä on tietenkin terveys. Jotenkin olisi mukavaa saada kuitenkin poika ensin, mutta toivottavasti meille suodaan sekä tyttöjä, että poikia, kun kolme lasta meillä on haaveissa, jos ne vain meille suodaan. No menin hiukan asioiden edelle, eihän sitä ekakaan ole vielä ruvettu työstämään. :D

Ens viikolla meen uusimaan pillerireseptin neuvolaan. Vuoden loppuun mulla pillerit riittäis, mutta kevääseen asti tarvis vielä. Olis ollu mukava aloittaa yrittäminen heti ens vuoden alusta pillereiden sopivasti loputtua, mutta mies haluaa odottaa kevääseen, niin parempi sitten niin, että ollaan molemmat täysillä mukana. Mun kuume on vaan niin kova, että haluisin heti alkaa hommiin. :D No mulla taitaa vaikuttaa aika paljon tää harjottelu, että on tunteet herkässä, kun koko ajan vauvoja näkee ja odottavia äitejä ym. Ehkäpä ne tunteet tästä tasaantuu ku harjottelu loppuu.

Neuvola käynnillä aattelin samalla varata sitten ajan gynelle tarkastukseen, että tietää kaiken varmasti sitten olevan kunnossa. Jotenkin se jänskättää, kun kuitenkin vauva yritys tulee sen kautta jotenkin konkreettisemmaksi.

Nyt takaisin keittiöön, pitää mennä ottamaan ruoka uunista. Kauhea nälkä jo!
Yrittäjille hirmuisen paljon plussatuulia! Ja kaikille mukavaa loppuviikkoa! :)

Hello!
Jokos teillä on jouluvalmistelut hyvällä mallilla? Meillä on lahjat jo aika hyvin ostettuna. Vielä tarvitsisi muutama paketti keksiä muutamalla pikkukaverille.

Minä myös haluaisin tuntea omaa kroppaa paremmin. Noh, näiden Cerazettejen kanssa se taitaa kyllä olla turha toivo tajuta kierrosta mitään. Mistä kierrosta...? :D

Voi vitsit. Minusta tuntuu siltä, että pienen lapsen kanssa olisi niin kiva valmistella joulua. Ystävä on kertonut kaikenlaisia juttuja mustarin joululaulu tilaisuuksista jne...

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!! :)

Heippa leidit!
Hirveeee kiire. Täällä taustailen mukana ja odottelen plussia teiltä yrittäjiltä. Ei silti mitään paineita, mutta olishan se mahtavaa! :)

Joulua aletaan pikkuhiljaa miettiä enemmän. melkein kaikki lahjat on ostettu. Mies saa hoitaa loput. Sitten voisi alkaa koristella kotia ja kirjoitella joulukortteja. Ja lauantaina vietetään itsenäisyyspäivää linnan juhlia katsellen. Glögit kuumaksi!

On kyllä vauvahaaveet nyt harmillisen kaukana. Ei ehdi ajatella. mikä toisaalta ihan hyvä. Mulla on kyllä aika hyvin tiedossa, mitä omassa kropassa tapahtuu milloinkin. Oviksen tunnistan lähes aina ja sinä päivänä otan aina iisisti, kun tuntuu että turvottaa ja selkä on kipeenä.
Vitamiineja olen naukkaillut ja yritän joogailla vähintään kerran viikossa. Josko olisi sitten kroppa valmiina keväällä.

Tsemppiä yrittäjille - täältä tullaan perässä. Pian voidaan alkaa arvuutella teidän oireita. Jännää!

Tervehdys Naiset!

Meilläkin jouluvalmistelut ovat aika hyvällä mallilla. Suurin osa lahjoista on jo hankittu, kaikkia en ole kyllä ehtinyt paketoida vielä. Innolla olen myös selaillut lehtiä ja keittokirjojani ja miettinyt joulun ruokia. Pääsääntöisesti perinteisillä kinkku, rosolli ja laatikot -linjalla mennään, mutta joka joulu on myös kiva kokeilla jotain uutta.

Ihan kuin Flox, minäkin olen miettinyt, miten erilaista joulun valmistelu olisi pienen lapsen kanssa. Olen muutaman kerran ollut katsomassa kummilasten jouluesityksiä tarhassa tai kerhossa, jatäytyy sanoa, että ne on kyllä tosi suloisia ja liikuttaviakin tilaisuuksia.

Nyt takas töiden kimppuun. Hirveää hässäkkää tämä loppuvuosi!

Meillä mies jo miettii nimeä pojalle, minulla on niin paljon töitä, etten ole juurikaan ehtinyt vauva-asioita tuumailla. Ihan hyvä päätös siis tämä vuoden vaihteen yli odottaminen meille ennen yrityksen alkua. Nyt on ollut vieraitakin niin jatkuvalla kylässä, että eipä tässä paljon ole päässyt vällyjä pöllyttelemään.
Joululahjat alkaa olla ostettuina, paketoimista vaille valmiina. Jänniä jännäilyjä jo aloittaneille, perässä tullaan!!!

Moi,

mitenkäs itse kukin aikoo viettää itsenäisyyspäivää? Meillä mies lähti käymään töissä hoitamassa jonkun kiireisen homman, ja minä ajattelin vetäistä kohta verkkarit niskaan ja mennä lenkille. Sen jälkeen laitan poronpaistin uuniin ja teen muut valmistelut illan ruokailua varten. Ilta kuluukin sitten itsenäisyyspäivän vastaanottoa seuratessa ja herkutellessa. Ja enköhän minä neulepuikkoihinkin tartu jossain vaiheessa. Olemme miehen kanssa kahdestaan kotosalla, joten sen kummempaa juhlintaa ei ole tiedossa.

Nyt lenkkipolulle. Oikein leppoisaa itsenäisyyspäivää kaikille!

Yhteistyössä