Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
Töissä on pitänyt niin kiirettä että en ole viime aikoina paljoa ehtinyt kirjoitella.
Mies on jälleen reissussa, joten itsenäisyyspäivän ilta menee lemmikkielukan kanssa kahdestaan kotosalla.
Kohta olisi taas treenit ja pian sen jälkeen alkaakin itsenäisyyspäivän vastaanoton seuraaminen telkusta villasukat jalassa ja glögimuki kourassa.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
Meillä on nytten broilerifileet uunissa ja lisukkeet valmistuu, eli kohta syödään hyvin. Äsken laitettiin kaksi kynttilää odottamaan iltaa. Vastaanottoa katsotaan sitten illalla kanssa.

Harmittaa kun eilen iski kamala migreenikohtaus ja tänäänkin on vielä vähän tönkkö-pönkkö pää ja vähän jännittää, että maistuuko ruoka tänään. Tuntuu kanssa, että ajatus ei nyt luista.

Jep, hauskaa iltaa kaikille. :)

Se käy yllättävän helposti!!!! Siis alkoholitta olo seurassa. Oltiin itsenäisyysjuhlissa, kosteissa sellaisissa. Join alkuun muutaman alkoholittoman siiderin, pian kaikki muut olivat jo sen verran hiprakassa, että kukaan ei kiinnittänyt limsan juomiseeni sen suurempaa huomiota.

Hip-hei!
Mitäs kuuluu leideilleni? Oikein kiva kuulla, että Laurelin itsenäisyyspäivän juhlat meni hyvin. :) Hyvä! Hyvä!

Ihanaa kun on pakkasta eikä aina plussan puolella. Eilenkin oli niin ihanaa ulkoilla ja hengitellä pakkasilmaa. Niin raikasta, ah! Eipäs minulla mitään kummenpaa taaskaan ole. Maanantai jaksaminia kaikille.

Kiirettä pitää! Työpäivät venyvät pakosti iltaan, ja kotonakin pitäisi tehdä vielä joitain jouluvalmisteluita. Ostin kivan kankaan, josta ajattelin ommella uuden pöytäliinan jouluksi. No, onneksi suorien päärmeiden hurauttamiseen ei kauaa mene.

Mitäs mieltä olitte linnan pukuloistosta ja naisten pukuvalinnoista? Mertala oli minusta hillityllä tavalla erittäin tyylikäs. Tanjankin puku oli kaunis, mutta hän on niin tavattoman hoikka, että suuri kampaus sai pään näyttämään aika kookkaalta. Anna Abreun puku ei jostain syystä kolahtanut minuun, vaikka sitä kovasti mediassa onkin hehkutettu.

Nyt taas töiden kimppuun. Mukavaa maanantaita kaikille! Ai juu, onko yrittäjien rintamalta jo joitain uutisia?

Pikasesti kiireen keskeltä kirjottelemassa... Viikonloppu meni rauhallisesti ilman suuria bileitä. Kavereiden kanssa pienimuotoisesti istuttiin iltaa. Ja syötiin jouluisia herkkuja! Nyt alkaa joulumieltä olemaan kovasti ja olen kodinkin saanut kivaan joulukuntoon. Joulukuusi pitää vielä hakea ja saada pystyyn.

Pauliina35: Kovasti täällä kynnetään ja kylvetään, ja pian alkaa odotus kylvön tuloksista! Jännittää ihan hirveesti, että mitä jos ei tärppää, tai mitä jos tärppääkin!?

Minä täälle kanssa peukuttelen, että plussa uutisia saisin pian kuulla! :))

Niin linnan puvuista... Minä tykkäsin Sirkka Mertalan puvusta oikein kovasti. Siinä oli minun mielestäni kaikki kohdallaan. Anna Abreun puku oli nätti ja juuri sopiva hänen ikäiselleen, mutta en minäkään tajua sitä suitsutusta. Sitten tykkäsin kovasti Satu Taiveahon puvusta ja Minna Kauppin puku oli aivan ihana. Ja sitten Maria Guzeninan hillityn tyylikkäs puku oli mieleeni. Olihan niitä paljon.

Mutta mua harmittaa ihan kamalasti, että Idolssista putosi Pete. Höh!!

Hiljaiselon jälkeen jälleen puikossa... Täällähän on jos jonkinlaista asiaa vatvottu sitten viime käynnin.

Talitinttinenko jännäilee tärppäyksen kanssa? Pidän peukkuja sulle!
Joko Pauliina teillä on alkanut tositoimet?
Meillä oli tarkoitus aloittaa vuodenvaihteen jälkeen, mutta nyt mies haluaisi vähän myöhäistää ajankohtaa... Mä taas oon tota vuodenvaihdettakin jo odottanut niin kauan, etten millään enää haluaisi sitä ruveta siirtelemään! Siksi oon nyt yrittänyt olla miettimättä kauheasti näitä vauva-juttuja, kun tuntuu ettei tässä kuitenkaan päästä puusta pidemmälle. ggrrrr

Itsenäisyyspäivä meni meilläkin kotona hyvä ruoan ja linnan juhlien merkeissä.

Seuraatteko muuten muut Idolsia? Mä en kans tajua, kun Pete putosi! Se oli kyllä loistava esiintyjä ja laulaja. Mut toisaalta, se varmaan tulee joka tapauksessa pärjäämään musiikin alalla. Silti ihmetyttää, että se sai vähiten ääniä niistä kolmesta...

Joo muakin ihmetyttää, että Pete putosi! Pete oli kyllä mun suosikki. Ei Annassa ja Koopissakaan mitään vikaa ole, mutta mutta.. Koop pian voittaa koko Idolssin ja käy Ilkka Jääskeläiset. Mä en jotenkin ymmärrä sen Koopin suosiota, ei jotenkin vaan kolahda muhun. Uskon kyllä, että Pete tulee varmasti ainakin jossain vaiheesa oman levyn tekemään ja varmasti tulee menestymään.

Mua niin jänskättää teidän yrittäjien puolesta. Teidän pitää site heti informoida meitä muita. :D Pidän peukkuja kaikille ja lähetän plussatuulia.

Mun täytyis ruveta pikku hiljaa jumppailemaan ja vahvistamaan tuota mun selkää. Mulla on aina ollu heikko selkä ja kipeytyy helposti. Tulevaa raskautta ajatellen tulee varmasti ongelmia ellen nyt jo etukäteen vahvista sitä. Muutenkin aattelin lihaskuntoa treenata, liikun kyllä paljon, mutta tuo lihaspuoli on jäänyt vähän hunommalle tolalle vaikka ihan työnkin puolesta jaksais sen kautta paremmin.

Mitenkäs leidiellä on lähtenyt viikko käyntiin? :)

Moi,

Lenaki, meillä ei vielä ole alkanut ihan tositoimet. Muutaman kerran ollaan vällyjä pöllytetty ilman ehkäisyä, mutta välillä on taas kaivettu kumit esiin. Mutta heti vuoden vaihteen jälkeen kumitkin saavat lentää nurkkaan :)

Minäkin olen kyllä seurannut Idolsia. Pete on loistava esiintyjä, mutta kyllä siinä Koopissakin joku minuun vetoaa. En nyt tiedä, onko hänessä ihan nuorison idoli -ainesta, mutta vähän vanhempaan porukkaan saattaa tehota hyvinkin. Pidin myös Vellusta, joka tippui jo jokin aika sitten. Hän ei kyllä ulkonäöllisesti vastaa minun miesmakuani lainkaan, enkä muutenkaan pidä raskaasta rockista, mutta eihän Idols tietty mikään ulkonäkökisa olekaan (tai ainakaan sen ei pitäisi olla). Mutta Vellulla oli minusta hyvä ääni.

Musiikista tulikin mieleeni, että millaisesta musiikista te muut pidätte? Minä olen vankka suomipopin ystävä, levyhyllystä löytyvät varmaan kaikki Eppujen ja Kolmannen Naisen levyt. Suosikkeja ovat myös mm. Aki Sirkesalo, Rauli Badding Somerjoki, Emma Salokoski ja Don Huonot. Ulkomaisista lempparibändejä ovat mm. Vaya Con Dios ja Sade. Näin vanhemmalla iällä olen alkanut pitää kovasti myös jazzista, sellaisesta swingistä (ei siis mitään fuusiojazzia, joka minusta kuullostaa siltä, että kaikki soittavat mitä sattuu). Esim. Antti Sarpila on tosi hyvä.

Mulla on aika vaihteleva musiikkimaku ja kuuntelen aika paljon fiiliksen mukaan. Muhun uppoaa niin suomipop -> Eput, Leevi and the Leavings, Lauri Tähkä jne. Myös Sonata Arctica, Nightwish, Rammstein, Brother Firetribe yms. kuuluu myös suosikkeihin. Voisi oikeastaan sanoa, että kaikki muu menee paitsi ärinä örinä hevi ja iskelmä, tosin jotkut iskelmä kappaleetkin on hyviä. :)

Kyllähän tuo Koop on tosi hyvä laulaja, siitä ei pääse mihinkään. Silti juuri Peten ja Annan esityksiä aina oikein odotin mielenkiinnolla, kun niissä on ollut "sitä jotain". Tosi hyviä esiintyjiä sen lisäksi että osaavat laulaa.

Muhun kans uppoaa suomipop, mutta myös raskaampi musiikki menee, kunhan ei tosiaan ihan örinää ole. Ensimmäiseksi suosikeista tulee mieleen CMX, Nightwish, Amorphis, Sonata Arctica, Eput, Zen cafe, Coldplay, Kent, Muse, Indica... Iskelmää ja klassista en jaksa kyllä minuuttia kauempaa kuunnella...
Käyttekö muuten paljon keikoilla tai festareilla? Mä kävin yhteen aikaan useinkin keikoilla, mutta nyt on kyllä jäänyt tosi vähälle. Ois kyllä kiva taas mennä, kunhan on joku hyvä esiintyjä.

Mie olen seurannu kans Idolsia alusta saakka. Tuo Koop on ollu koko ajan mun suosikki ja samoin oli se Wellu, joka jo putosi aika alussa. Siitä tytöstä, joka on finaalissa, en tykkää kovin paljon. Sen ääni ja tyyli tuntuu liian ykspuoliselta mun makuun. Peukutan siis sunnuntaina Koopille! Mutta en kyllä äänestä, turhaa rahan hukkaa.

Mun musiikkimaku on kans aika laaja, kuten useimmilla täällä näyttää oleva. Ihan kaikista hurjin kikkelihevi tai örinä ei muhun uppa, mutta muuten raskas musiikki kyllä. Ja humpan kuuntelullakin on aikansa ja paikkansa. Jossain lavatansseissa se menee, mutta kotisterkoissa ei soi. Nyt joulun aikaan mulla soi useimmiten joululaulut. Suosikkeja on Loirin ja Gregorianin joululevyt. Samoin tykkään kuunnella yhtä Kanadalaista hieman iloisempaa levyä.

Jouluostoksille pitäisi ens viikolla vääntyä. Monet täällä tuntuukin olleen fiksuja ja hoitaneen sen homman jo pois alta. Mie joka vuosi teen saman erheen ja jätän shoppaamisen viime tinkaan. Koska mie en yhtään tykkää shoppailla, niin koitan aina lykätä sitä viimiseen saakka. Ja sitten viime tingassa se vielä stressaavampaa... Pitää tehä vaan lista etukäteen ja sitten tehä täsmäiskuja kauppoihin.

Meillä alkaa nyt sitten ne piinaviikot. Eli nyt vaan pari viikkoa ootellaan, että alkaako menkat vai ei. Vähän mulla on sellanen kutina, ettei vielä ois tärpänny. On vaikee lukee itteensä kun on eka luomukierto pitkiin aikoihin. Joten ovulaatiosta en voinut olla ollenkaan varma. Mutta meillä onkin vähän periaatteena, että tulee jos on tullakseen. Mie vähän kattelen kalenterista milloin ois otollinen aika, mutta mitään lämmön mittauksia tai tikkuja ei aiota ottaa käyttöön. Mutta tää oottaminen on tosi tylsää. Mie kun haluaisin tietää kaikki ja heti! Ja kyllähän se on sitten kuitenkin varmasti pettymys, jos/kun se plussa ei ekasta kierrosta napsahda testiin.

Mutta ei se auta kun odotella! Jännätessä siis... Ja kerkeempä kahdessa viikossa kehittää ittelleni mehevät raskausoireet ilmasta! Luulen, että jokainen vatsaninipistys jää mieleen nyt kun jännittää tämä vauva-asia...

-Tinttinen-

Heippa!
On täällä Floxikin!
Oooh... Talitinttisellä onkin jännät ajat. :)) Minä tunnistan itseni tuosta, että pitäisi saada tietää kaikki heti, HETI! Epätietoisuus melkein asiasta kuin asiasta saa mut ihan kananlihalle.

Minä olen tässä muutamana viime päivänä harrastanut käsitöitä niin paljon, että kädet on ihan korput. Siis, miten ihmeessä pelkkä langan hiplaaminen voikin kuivattaa näin paljon...? En tajua. Höh. Täytyy taas rasvailla kunnolla.

Niin, musiikista... Minunkin musiikkimaku on tosi laaja. Oikeastaan kaikki menee. Paitsi se raskain heavy ja joku iskelmä. Minun Idols-suosikkini oli kyllä Pete. Harmittaa vieläkin, että Pete putosi. Nytten mä sitten toivon, että Koop voittaa. Annasta mä en niin tykkää. Siis hyvä laulajan hän on, mutta jotenkin ei vaan ole mun suosikki. Mutta Anna on kyllä koko kilpailun ajan valinnut hyvin kappaleet, eli siitä kyllä isot pisteet.

Eipäs minulla muuta. hauskaa päivää kaikille. :))

Moi!
Nyt tulee olemaan niin tiukka loppuvuosi, etten varmaan ehdi täällä käymään.
Pitäkää te muut putiikki pystyssä, tsempatkaa ja olkaa omia ihania itsejänne :)

Mukavaa joulunodotusta ja onnellista uutta vuotta kaikille!

Iloista perjantaita kaikille!
Me pidetään kyllä putiikkia pystyssä. :)

Harmittaa pikkasen kun piti pitää muutaman kaverin kanssa pikkujouluksi nimetty tapaaminen, mutta se nyt sitten piti perua, kun ei saatu ennen joulua mitenkään kaikkia osallistujia samaan aikaan kokoon. Tammikuussa sitten uusi yritys. :)

Moikka taas!

Hyvää perjantaita! mies lähti taas reissuun niin mulla on aikaa selata vauvapalstojakin ;)
luin teidän juttuja ja tälläsiä tuli mieleen:

minä haluaisin pojan. ihan vaan sen takia, etten keksi millään hyvää tytön nimeä :D pojan nimi ois jo valmiina ;) ja unelmoin vähintäänkin kolmesta lapsesta, että kyllä sinne tyttökin mahtuisi mukaan :)

välillä tulee sellainen olo, että ei! ei meille tule ikinä lapsia! ja voi mikä paniikki se oiskaan jos tulis! välillä taas kuvittelen tänne lapset konttailemaan kilpaa koirien kanssa ja suunnittelen niille vaatteita ja harrastuksia ja ties mitä... miten voikin ajatukset mennä näin laidasta laitaan?

tuli tuosta pupuilusta mieleen... miten ikinä meillä vois tärpätä jos max. kerran viikossa hommaillaan? miten te saatte miehen innostumaan joka päivä? :D alkuaikojen huumasta ei ole täällä enää mitään tietoa, välillä se on masentanut tosi paljon, ettei miestä kiinnosta niinkuin mua, mutta nyt on viime aikoina mun omakin into kadonnut... ei vaan jaksa enää yrittää "väkisin"... :(

musiikkimaku mulla on ihan laidasta laitaan, eniten tykkään suomalaisesta kuten Pauli Hanhiniemestä, CMX:stä, Zen Cafesta, YUP:sta jne jne ja sitten kuuntelen paljon irlantilaista musiikkia ja ties mitä, riippuu mille päälle sattuu :) Musiikkia pitäis kyllä kuunnella useammin, siitä tulee niin energinen olo :)

Mitä teidän viikonloppusuunnitelmiin kuuluu? Mä taidan askarrella jotain, kirjottaa joulukortit jne ja ehkä käydä jossain nyt kun mies on poissa maanantaihin saakka. Toivottavasti tuo lumi ei sula kokonaan pois, että ois hauskaa touhuta ulkonakin.

terveisin tömps, jolla on kolmenkympin kriisi jo nyt :D

Iltaa, iltaa!
Meilläkin lähti mies viikonlopuksi reissuun. Olen aika samoissa tunnelmissa kuin tömps. Minullakin on vähän ajatuksena kirjoittaa joulukortit. Olisi kiva askarrella ne, mutta vielä ei vaan ole mitään ideaa... Kuusia, tähtiä, sydämiä jne... jouluista olenkin jo leikannut värjäämistäni papereista liimannut korttipohjalle. Eli se idea on jo käytetty melkoisen loppuun. Uusia lankoja vois kanssa käydä ostamassa. Mulla olis kiva myssyn ohje, ja sitä olis kiva alkaa tekemään. Se ohje on vaan englanniksi, ja mun kokemuksen mukaan ne ohjeet on välillä vähän vaikea selkoisia. Noh... googletetaan sitten vaan kuumeisesti. Joulusiivouksetkin vois aloitella nyt viikonloppuna.

Taidanpas ottaa nyt yhden siiderin, kun ihan tekee mieleni. :)

Hei vain kaikille!

Muillakin näkyy olevan kiireitä, niin minullakin.Tänään ehdin piipahtaa täällä ja ensi viikko on varmaan jo täyttä kaaosta, jos aiemmat vuodet toistavat itseään.
Ette tytöt usko miten suloinen eilis ilta minulla oli mieheni kanssa, puhuimme jo naimisiin menostakin ja vauvoista.=)Tuli oikea joulumieli.

Sunnuntaita kaikille!
Olenko minä ainoa, jolla ei kiireitä ihan kamalasti ole?! Nämä opiskelut kun pikkuhiljaa hiljenee joulua kohti. Sitten tammikuussa taas...

Ooh! Miten mukava juttu, Leena!! <3

Yhteistyössä