en mäkään. Harmi kun meidän koira ei tykkää saunoaNo en todellakaan sauno muiden kuin oman miehen kanssa. En sauno edes naispuolisten kanssa yhdessä... Yksin, miehen, tai koiran kanssa
Miksi et saunoisi edes omien siskojesi kanssa?Mä en kyl saunoisi muiden kanssa kuin oman mieheni ja poikani. En omien siskojenkaan kanssa varmaan.
Kysymys ei ollut mulle, mutta aloin miettimään tätä. Ehkäpä alastomuus ei mulle ole sitten luonnollinen asia, mutta en vaan halua nähdä siskoa/muuta perheenjäsentä/ystävää alasti. Ystävien kanssa en myöskään sauno sen vuoksi, että olen epävarma omasta ulkonäöstäni, olen meidän porukasta lihavin...Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;24106500:Miksi et saunoisi edes omien siskojesi kanssa?
Siksi, kun mulla on raskausarpinen maha ja imetyksen pilaamat rinnat. En vaan tuntisi oloani hyväksi, vaikka tuskin niitä kiinnostaa, millainen kroppa mulla on ja varmasti "virheitä" itselläänkin. En mä ole tykännyt saunoa silloinkaan muiden kanssa, kun olen ollut arveton, tissit kunnossa ja bmi 20.Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;24106500:Miksi et saunoisi edes omien siskojesi kanssa?
Minä kyllä saunon kaikkien suvun naisten kanssa, vauvoista mummoihin, ja anoppiin, sekä työkavereiden, kavereiden, kaikkien kanssa. Mutta muiden (kuin omani) miesten kanssa alasti en sauno. Toki uikkarit päällä voin saunoa mökkireissuilla, jne. Mutta alasti en.
monessa maassa tollainen on varmasti laitontakin, jotain insestiäpedofiliaasukurutsaks laskettavaa kun viedään naiset ja pienet tytöt alasti kaikein maailman ukkojen eteenJustiin odotellaan pihasaunan lämpeämistä. Sinne sitten rykästään, minä, mies ja lapset ja mun serkku ja sen mies. Jos nyt sitten serkku lasketaan ystäväksi, sitä se tässä tapauksessa on.
Useimmiten tuolla meidän pihasaunassa istuu viikonloppuisin oman perheen lisäksi mun äiti ja sen mies, monesti myös mun isä ja sen nykyinen vaimo.
Joskus on mukana ollut appiukkokin.
Mun entinen pomo on mun paras ystävä, ja sen ja sen miehen kanssa ollaan myös saunottu.
En mä äkkiä keksi tästä suhteellisen laajasta ystävä/kaveri/sukulaispiiristä ketään, kenen kanssa en voisi saunaan mennä.
Toisaalta, ei meillä karsaasti katsota jos joku ei sinne sekasaunaan halua, tai haluaa istua pyyhe ympärillä tai uikkarit päällä.
Mutta kyllä meillä on aina sekasaunottu milloin milläkin porukalla, enkä ole sitä osannut outona pitää ennenkuin päädyin tälle halvatun palstalle
Minusta taas kuulostaa kipeältä, jos joku tuolla tavalla ajattelee... miten meinasit omille lapsille opettaa luonnollista suhtautumista ja arvostamista omaan vartaloon ja seksuaalisuuteen, jos pienestä pitäen annat lasten saunoa vain omien vanhempien/ oman vanhemman kanssa.monessa maassa tollainen on varmasti laitontakin, jotain insestiäpedofiliaasukurutsaks laskettavaa kun viedään naiset ja pienet tytöt alasti kaikein maailman ukkojen eteen
Niin niin, ukki ja appiukko onkin ihan vaan jotain ukkojamonessa maassa tollainen on varmasti laitontakin, jotain insestiäpedofiliaasukurutsaks laskettavaa kun viedään naiset ja pienet tytöt alasti kaikein maailman ukkojen eteen
Monessa maassa ei edes saunota. Ja onneksi me ollaan tosiaan Suomessa.monessa maassa tollainen on varmasti laitontakin, jotain insestiäpedofiliaasukurutsaks laskettavaa kun viedään naiset ja pienet tytöt alasti kaikein maailman ukkojen eteen
Miksi oletat, etteivät palstamammat tee samoin, vaikkeivät muslimeja olekaan.Huvittavaa, mutta tiesittekö, että muslimit käyvät yksin suihkussa shortsit jalassa koska häpeävät alastomuutta.
Tää on ihan totta...melkeen helpompi käydä saunassa tuntemattomien miesten kuin naisten kanssa.Miesten kanssa saunassa on muutenkin paljon rennompaa kuin naisporukalla, ei tarvitse ajatella, että onko vatsa vähän pömpöllään saunakaljan jälkeen vai ei. Naisten seurassa tuntee muiden katseet selässä mutta miesseurassa kukaan ei tuijottele tai arvostele.