Ihan tosissaanko saunotte ystävienne miesten kanssa?

Justiin odotellaan pihasaunan lämpeämistä. Sinne sitten rykästään, minä, mies ja lapset ja mun serkku ja sen mies. Jos nyt sitten serkku lasketaan ystäväksi, sitä se tässä tapauksessa on.
Useimmiten tuolla meidän pihasaunassa istuu viikonloppuisin oman perheen lisäksi mun äiti ja sen mies, monesti myös mun isä ja sen nykyinen vaimo.
Joskus on mukana ollut appiukkokin.

Mun entinen pomo on mun paras ystävä, ja sen ja sen miehen kanssa ollaan myös saunottu.
En mä äkkiä keksi tästä suhteellisen laajasta ystävä/kaveri/sukulaispiiristä ketään, kenen kanssa en voisi saunaan mennä.

Toisaalta, ei meillä karsaasti katsota jos joku ei sinne sekasaunaan halua, tai haluaa istua pyyhe ympärillä tai uikkarit päällä.

Mutta kyllä meillä on aina sekasaunottu milloin milläkin porukalla, enkä ole sitä osannut outona pitää ennenkuin päädyin tälle halvatun palstalle ;)
 
Mä en kyl saunoisi muiden kanssa kuin oman mieheni ja poikani. En omien siskojenkaan kanssa varmaan.
Miksi et saunoisi edes omien siskojesi kanssa?

Minä kyllä saunon kaikkien suvun naisten kanssa, vauvoista mummoihin, ja anoppiin, sekä työkavereiden, kavereiden, kaikkien kanssa. Mutta muiden (kuin omani) miesten kanssa alasti en sauno. Toki uikkarit päällä voin saunoa mökkireissuilla, jne. Mutta alasti en.
 
  • Tykkää
Reactions: SL
"vieras"
No enpä kyllä sauno muiden miesten kanssa kuin oman mieheni kanssa ja poika 7v saa tulla saunaan kanssani vielä niin kauan kuin itse haluaa tulla.

Ei ole kyllä tullut tällä perällä mieleenkään mennä kaikkien kanssa saunomaan... liekö jotenkin paikkakuntakohtaista? Itse olen Pohjois- Suomesta.
 
Siis kyllä, mulla ei olis mitään ongelmaa saunoa ihan kenen kanssa tahansa.. Joskus vaan sillä muulla porukalla tuntuu olevan asenne että äijät voi vaikka juoksennella ympäri pitäjää munasilleen, mutta jos nainen erehtyisi tekemään niin... niin :O "Herranjumala, mitä sä teet?".

Mun mielestä alastomuus on tosi luonnollista, eikä mua kummemmin hetkauta alastomat ihmiset missään...
 
dimi
Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;24106500:
Miksi et saunoisi edes omien siskojesi kanssa?
Kysymys ei ollut mulle, mutta aloin miettimään tätä. Ehkäpä alastomuus ei mulle ole sitten luonnollinen asia, mutta en vaan halua nähdä siskoa/muuta perheenjäsentä/ystävää alasti. Ystävien kanssa en myöskään sauno sen vuoksi, että olen epävarma omasta ulkonäöstäni, olen meidän porukasta lihavin...
 
miunmau
En ole ikinä edes ottanut mökeille uikkareita mukaan. Jos vaikka miehen kanssa kahdestaan vieraassa saunassa saunottaisiinkin, niin alasti siitä järveen välillä juoksentelen.

Toissa juhannuksena oltiin miehen tätin mökillä (hieman vieraampi mökki minulle ja porukkaa oli paljon ). Sauna sattui olemaan tyhjillään (muut paistelivat makkaraa siinä vieressä ja kaikki mökillä selvin päin ) ja kysyin miehen miespuolista serkkua saunaan. Siellä sitten saunoimme molemmat alasti ja alasti kävimme uimassa. Myöhemmin vasta huomasin, että muilla naisilla oli uimapuvut ainakin silloin kun uimassa kävivät.

Jokainen saunokoon ja uikoon tavallaan. Jos omaa alastomuuttaan ei halua kaikille näytellä, niin ainahan sen uikkarin voi päälleen laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;24106500:
Miksi et saunoisi edes omien siskojesi kanssa?

Minä kyllä saunon kaikkien suvun naisten kanssa, vauvoista mummoihin, ja anoppiin, sekä työkavereiden, kavereiden, kaikkien kanssa. Mutta muiden (kuin omani) miesten kanssa alasti en sauno. Toki uikkarit päällä voin saunoa mökkireissuilla, jne. Mutta alasti en.
Siksi, kun mulla on raskausarpinen maha ja imetyksen pilaamat rinnat. En vaan tuntisi oloani hyväksi, vaikka tuskin niitä kiinnostaa, millainen kroppa mulla on ja varmasti "virheitä" itselläänkin. En mä ole tykännyt saunoa silloinkaan muiden kanssa, kun olen ollut arveton, tissit kunnossa ja bmi 20.
 
hyi
Justiin odotellaan pihasaunan lämpeämistä. Sinne sitten rykästään, minä, mies ja lapset ja mun serkku ja sen mies. Jos nyt sitten serkku lasketaan ystäväksi, sitä se tässä tapauksessa on.
Useimmiten tuolla meidän pihasaunassa istuu viikonloppuisin oman perheen lisäksi mun äiti ja sen mies, monesti myös mun isä ja sen nykyinen vaimo.
Joskus on mukana ollut appiukkokin.

Mun entinen pomo on mun paras ystävä, ja sen ja sen miehen kanssa ollaan myös saunottu.
En mä äkkiä keksi tästä suhteellisen laajasta ystävä/kaveri/sukulaispiiristä ketään, kenen kanssa en voisi saunaan mennä.

Toisaalta, ei meillä karsaasti katsota jos joku ei sinne sekasaunaan halua, tai haluaa istua pyyhe ympärillä tai uikkarit päällä.

Mutta kyllä meillä on aina sekasaunottu milloin milläkin porukalla, enkä ole sitä osannut outona pitää ennenkuin päädyin tälle halvatun palstalle ;)
monessa maassa tollainen on varmasti laitontakin, jotain insestiäpedofiliaasukurutsaks laskettavaa kun viedään naiset ja pienet tytöt alasti kaikein maailman ukkojen eteen
 
miunmau
monessa maassa tollainen on varmasti laitontakin, jotain insestiäpedofiliaasukurutsaks laskettavaa kun viedään naiset ja pienet tytöt alasti kaikein maailman ukkojen eteen
Minusta taas kuulostaa kipeältä, jos joku tuolla tavalla ajattelee... miten meinasit omille lapsille opettaa luonnollista suhtautumista ja arvostamista omaan vartaloon ja seksuaalisuuteen, jos pienestä pitäen annat lasten saunoa vain omien vanhempien/ oman vanhemman kanssa.
 
monessa maassa tollainen on varmasti laitontakin, jotain insestiäpedofiliaasukurutsaks laskettavaa kun viedään naiset ja pienet tytöt alasti kaikein maailman ukkojen eteen
Niin niin, ukki ja appiukko onkin ihan vaan jotain ukkoja :D

Ja tottakai se on PEDOFILIAA jos MIES on pikkutyttöjen kanssa saunassa, mutta nainen pikkupoikien kanssa saunassa on vaan ihan yleismaailmallista äidinrakkautta niitä pikku nassikoita kohtaan :heart:

En tiedä, joillain on kyllä tosi pimeä maailmankuva jos jostain suvun/ystävien parissa saunomisesta saadaan väänettyä jotain insestiä ja pedofiliaa : / Paree olis sillon linnottautua lapsineen neljän seinän sisään ja toivottaa muumaailma hevonv***uun.

ps. kerropas yksin maa missä sekasaunominen on laitonta. Kovin monessa maassa ei ylipäätä edes harrasteta saunomista.
 
monessa maassa tollainen on varmasti laitontakin, jotain insestiäpedofiliaasukurutsaks laskettavaa kun viedään naiset ja pienet tytöt alasti kaikein maailman ukkojen eteen
Monessa maassa ei edes saunota. Ja onneksi me ollaan tosiaan Suomessa.

Hyvät oli löylyt, eikä mitään "insestiäpedofiliaasukurutsaks" kyllä tapahtunut. Vaikka käytiin kylpytynnyrissäkin ihan koko porukalla.
Serkun mies kyllä hyppyytti siellä meidän vuoden ikäistä (tyttöä), onkohan se jotenkin huolestuttavaa?
Mä en kyllä älynnyt huolestua....
 
"vieras"
No problem. Aina on kaveriporukalla saunottu sekasaunassa ja tullaan saunomaan vastaisuudessakin. Vain ahdasmielinen näkee siinä jotain ongelmaa. Kaikki ovat aikuisia ihmisiä, jotka ovat nähneet toisia alastomia ihmisiä ennenkin.
 
saunoja
Juuri tulin sekasaunasta, jossa oli lisäkseni yksi nainen ja neljä miestä. Minusta olisi pikemminkin outoa mennä naisten vuorolla ja miesten vuorolla erikseen, jos kuitenkin mahdutaan kaikki samaankin. Meidän suhteessa tämä ei ole koskaan ollut ongelmana mutta ehkä jos yksin menisi sekasaunaan ilman, että puoliso olisi mukana, niin saattaisi hiertää ellei olisi tuttu porukka. Miesten kanssa saunassa on muutenkin paljon rennompaa kuin naisporukalla, ei tarvitse ajatella, että onko vatsa vähän pömpöllään saunakaljan jälkeen vai ei. Naisten seurassa tuntee muiden katseet selässä mutta miesseurassa kukaan ei tuijottele tai arvostele.
 
mat
[QUOTE="vieras";24107929]Käyn vain yksin, vaatteet päällä, ilman valoja ja aurinkolasit päässä.[/QUOTE]

Huvittavaa, mutta tiesittekö, että muslimit käyvät yksin suihkussa shortsit jalassa koska häpeävät alastomuutta.
 
"vieras"
Miesten kanssa saunassa on muutenkin paljon rennompaa kuin naisporukalla, ei tarvitse ajatella, että onko vatsa vähän pömpöllään saunakaljan jälkeen vai ei. Naisten seurassa tuntee muiden katseet selässä mutta miesseurassa kukaan ei tuijottele tai arvostele.
Tää on ihan totta...melkeen helpompi käydä saunassa tuntemattomien miesten kuin naisten kanssa.
 
"Viikuna"
Kerran kävin mieheni siskojen miesten ja toisen siskon lasten kanssa saunassa ja kylpytynnyrissä. Miehen siskot ja mun mies ei olleet mukana. Lapsia, kaikki tyttöjä, oli muistaakseni kolme mukana, 3-8-vuotiaita tuolloin. Eipä tuo kenestäkään omituiselta tuntunut. Pitkään saunottiin ja pulikoitiin.

Se tosin on jäänyt ainoaksi kerraksi, mutta voisin toistaa sen, jos joskus tilanne eteen tulisi.

Appiukon kanssa en saunaan menisi, enkä miehen veljen, mutta varmaan kaikien muiden kanssa kyllä, varsinkin naispuolisten sukulaisten.
 

Yhteistyössä