Ihan tosissaanko saunotte ystävienne miesten kanssa?

"Hih"
No oon kyllä saunonut naispuolisen ystävän ja sen miehen kanssa, mutta oma mies ei oikein tykännyt, joten siitä lähtien on pysytty oman sukupuolen edustajien keskuudessa..
 
miunmau
Alasti menen saunaan kaikkien kanssa, oli mies tai nainen, olen raskaana tai juuri synnyttänyt.

Kaikkien paitsi oman isäni kanssa. Ei meidän tuttavapiirissä katsota kenellä on minkäkin malliset vehkeet ja kenelä on läskiä tai arpia :)
 
miunmau
Tuntuisi elämä hirveän estoiselta, jos pitäisi erikseen miettiä milloin saunaan menevät miehet, milloin naiset. Tai jos käyttäisi saunassa uimapukua, tai joutuisi pukemaan sen päälleen kun haluaa mennä uimaan.
 
Voisin saunoa ja olen saunonutkin.
Yleensä kyllä jos ollaan jossain ja saunominen on ajankohtaista mennään perhekunnittain, saunaan ei mahtuisi kerralla kaikki halukkaat ja lapsia pitää pystyä lappamaan ulos ennen aikuisia kun ne ei jaksa istua saunassa niin kauaa.
 
vier
En, ystäväni ovat kaikki vanhoja piikoja kuten minäkin. Mutta voisin kyllä saunoa miestenkin kanssa sekasaunaporukassa. Minulla on niin huono näkö etten laseitta näkisi ketään kunnolla, ja voisin kuvitella ettei nekään näe minua.
 
"mamm"
Tuntuisi elämä hirveän estoiselta, jos pitäisi erikseen miettiä milloin saunaan menevät miehet, milloin naiset. Tai jos käyttäisi saunassa uimapukua, tai joutuisi pukemaan sen päälleen kun haluaa mennä uimaan.
no onneksi meillä ainakaan se ei aiheuta mitään pirun neuvottelua että kuka menee, helvetti ihan ohi mennen luonnollisesti joku kysyy, "mennäänkö eka, ja sit nuo" tjmv. "hirveän estoiselta.." :D
 
ei kiitos.
juu,kyllä mie oon saunonut miestenkin kanssa.. nykyään en enää kun on raskaus tehny tehtävänsä ja päässy "vähän" kroppa saamaan mukavia arpia joita vois muut miehet kauhistua :D
Tämä kirjoitus vesitti kaikkien yhteissaunaa puolustavien puheet siitä, kuinka sekasauna on aivan normaali, ei-seksuaalinen paikka, jossa ei todellakaan toisten värkkejä syynätä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kuunainen

Yhteistyössä