Alkuperäinen kirjoittaja ap:..miten sä teet sen?
Lapset on jo 5v ja reilu 1v.
Leikkien jälkeen lelut siivotaan aina pois, ja ruokailun jälkeen kaikki kamat suoraan koneeseen. Ei sen kummempaa.. Siinä sivussa siivoan tasaisesti koko ajan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:..miten sä teet sen?
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Rio:Onko se nyt joku kunnia-asia että "meillä on aina siistiä"? Mua ärsyttää naiset jotka kilpailee siistydellään. Paskanen koti on paskanen, mutta voi olla paskanen koti ilman lapsiakin. En pidä itse likaisesta kodista, ja hävettääkin jos joku tulee kotiini juuri kun kaikki paikat on mullin mallin. Mutta miksi pitäisi häpeillä lasten leikeistä, ja siitä että ei ole keittiössä kukaan juuri sillä hetkellä laittanut esim. astioita pesukoneeseen. Onko meidän naisten itsetunto kiinni siitä, millainen kodin siisteys taso on?
noi on eri asioita... minuakin hävettää jos tiskit on pöydällä. mutta jos lelut on lattialla, ei hävetä, sillä se on verrattavissa siihen että mun virkkuukoukku ja langat on sohvalla. eli lapsi on harrastamassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :/:mua ahdistaa tää sotku.. asutaan väliaikasesti vuokralla..(omaa etsimässä) ni 65m kaksiossa.. 2lasta, 2 aikuista ja iso koira.. tää kämppä on ihan hirvee.. koirasta lähtee sairaasti karvoja..ja ne näkyy ahtaassa heti.. vauva puklaa millon sohvia,mattoja ym.. ja esikko 1,5v roiskuttaa maitoa ym muuta ruokaa kaikkipaikat täyteen.. ja tietysti levittää lelujaan ym tavaroita..
tiskejä on siellä täällä.. esikko on pitkä ja käy aina välillä hakemassa tiskipöydältä astioita.. osaa avata roskakaapin haan.. onko tääkaikille arkea vai onks meillä vaan hallitsematon kaaos.. tuntuu et siivoan kokoajan.. silti aina kaikki sekasin..
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tosissa perheissä ei ole, toisissa on. Itse kuulumme jälkimmäiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:Yksi huomio vielä, aika monessa vietissä luki että "korjaan" tai siivoan. Eli naiset taas jällen kerran ovat sitä varten luotu tähän maailmaan, että me siivoaame ja järjestelemme. Mites ne miehet?
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:Yksi huomio vielä, aika monessa vietissä luki että "korjaan" tai siivoan. Eli naiset taas jällen kerran ovat sitä varten luotu tähän maailmaan, että me siivoaame ja järjestelemme. Mites ne miehet?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Rio:Yksi huomio vielä, aika monessa vietissä luki että "korjaan" tai siivoan. Eli naiset taas jällen kerran ovat sitä varten luotu tähän maailmaan, että me siivoaame ja järjestelemme. Mites ne miehet?
Meillä mies osallistuu. Leipoo, pyykkää, siivoaa, kokkaa... Lapsetkin osallistuu. Vaatteet pyykkikoriin, sukat nippuun ennen koriin laittoa, lelut kerätään joka ilta, tiskit pois, roskat pois, jäljet siivotaan...
Kai mää vastasin noin, koska olen tehny töitä tän tilanteen eteen. Siis että lapset tajuaa, että kukin hoitaa hommansa mukisematta. Olin pitkään kotiäitinä... Mies on onneksi tajunnut sen alusta asti ja osallistuu pyytämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rio:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Rio:Yksi huomio vielä, aika monessa vietissä luki että "korjaan" tai siivoan. Eli naiset taas jällen kerran ovat sitä varten luotu tähän maailmaan, että me siivoaame ja järjestelemme. Mites ne miehet?
Meillä mies osallistuu. Leipoo, pyykkää, siivoaa, kokkaa... Lapsetkin osallistuu. Vaatteet pyykkikoriin, sukat nippuun ennen koriin laittoa, lelut kerätään joka ilta, tiskit pois, roskat pois, jäljet siivotaan...
Kai mää vastasin noin, koska olen tehny töitä tän tilanteen eteen. Siis että lapset tajuaa, että kukin hoitaa hommansa mukisematta. Olin pitkään kotiäitinä... Mies on onneksi tajunnut sen alusta asti ja osallistuu pyytämättä.
No niin meilläkin nykyään aika paljon jo järjestelee, onneksi. Mutta veikkaan että miehiä ei silti haittaa niin paljon kodin sotkut kuin meitä naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Meillä on aina sekasta. Huoh. Kämppä suunnilleen samoja kokoja kuin teillä. 1 lapsi vaan. Enkä yritäkään väittää, että se olis ainut sotkija. Meillä ei vaan olla himosiivoojia ja kun on siivottu ni seuraavana päivänä viimestään on sama siivo, kuin ei ois pariin viikkoon siivottu lainkaan.
Joskus ahdistaa ja masentaa nää sotkut, kun vaikka täältä lukee miten siisvousintoilijoita täälläkin on. Tulee aika p**kamutsi -fiilis, et enkö mä ees kotia osaa hoitaa. :/ YKS lohtu mulla kuitenkin on. Kun kattoo vanhoja valokuvia ajalta ENNEN lasta, meilläkin näyttää siistiltä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Meillä on ainakin sekasta. Kun saa siivottua kämpän, niin jo on kohta joka paikka levällään. Ja lastenhuoneessa vallitsee kaaos (vaikka sen siivoankin 2-3krt. päivässä.) Jospa tämä sitten helpottaa, kun nuo kaksi täystuholaista kasvaa..