Ihan alko itkettää, ihan tyhmä ja hassu juttu *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Ja siis ihan ilosta nää tunteet tuli. Oon menettänyt luottamuksen yhteen kaveriin jo monta vuotta sitten.
Hän osti itselleen joku aika sitten hevosen ja pääsin sitten mukaan katsomaan sitä ja auttelemaan tallille. Hän lupas sitten että pääsisin joskus toistenkin mukaan ja että hän soittelee tai muuten ottaa yhteyttä. Mä heti varauduin ajatuksella et ei hän kuitenkaan soita koskaan, eihän se aikaisemminkaan oo lupauksiaan pitänyt. Siis näistä miljoonista lupauksista vaan muutama on täyttynyt. Ja hän on kova tyttö perumaan sovittuja menoja typerillä tekosyillä (tai siis mitkä musta on typeriä koska hänenhän pitäisi olla jo aikuinen ihminen eikä mikään äidin luona asuva pikkuteini) tai ei välttämättä saavu sovitulle paikalle eikä vastaa yhteydenottoihin.
Nyt hän sitten laittoi mulle viestiä ja kysyi et haluaisinko mä lähteä hänen kans ens viikolla joku päivä tallille :) Edistystä :) Jos mä vaikka nyt sit ens viikolla oikeasti pääsisinkin sinne tallille.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Okei, kuulostaa vähän ala-asteelta :D

No niin varmaan kuulostaakin mut mä oonkin ala-asteelta kestänyt sitä kun tää neiti täydellisyys vie mun poikaystävät ja kaverit, pettää lupauksensa ja peruu sovitut menot :D

Alkuperäinen kirjoittaja Offtopic:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
En oo, oon vaan ihminen jolla ei oo ystäviä saatika edes kavereita :(

Eipä mullakaan.. Mut mä pelkäänkin heppoja.

Mä rakastan hevosia, mut mulla ei oo varaa aloittaa ratsastusta :/ Tää kaveri lupaili et se vois opettaa mua. Se on kuitenkin ratsastanut melkein kymmenen vuotta kauemmin kuin mä :D Toivottavasti se suunnitelma vaan ei kaadu mihinkään...

Alkuperäinen kirjoittaja :Pessimisti ei pety::
Alkuperäinen kirjoittaja :Pessimisti ei pety::
Kuitenkin peruu just ennen..

Niinpä! :( Mut onpahan sekin edistystä että me saatiin sovittua jo päivä ja aikakin et koska mennään =)

Älä sit pety!!

Ihan varmana petyn :( Vaikka takaraivossa hakkaakin ajatus et se peruu ihan viimehetkillä niin kyllä mä tiedän et se pettymys iskee ja lujaa jos hän peruu :ashamed:

Uskomatonta mutta totta tuollasetkin ihmiset muuttuu joskus. Mulla kans ihan pienestä ollut kaveri joka aina perui kaiken, pienenä laitto vielä äitinsä soittaan ja peruun kun ei itse viitsinyt.
Nykyään on pitänyt lupauksensa ja sovitut menot ollaan menty, ihanaa kun ollaan löydetty toisemme uudelleen. Toivottavasti sulle käy samoin =)

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Uskomatonta mutta totta tuollasetkin ihmiset muuttuu joskus. Mulla kans ihan pienestä ollut kaveri joka aina perui kaiken, pienenä laitto vielä äitinsä soittaan ja peruun kun ei itse viitsinyt.
Nykyään on pitänyt lupauksensa ja sovitut menot ollaan menty, ihanaa kun ollaan löydetty toisemme uudelleen. Toivottavasti sulle käy samoin =)

Niin mäki toivon koska, silloin joskus kun me oltiin vielä parhaita kavereita me oltiin erottamattomat. Kyllä mä tiedän ettei meille enää samanlaista sidettä voi koskaan tulla, mutta mulla on ikävä niitä aikoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Kopkop:
Ootko raskaana? :D

Tiedän tunteen..lapsuuden ystävän kans ollaan erkaannuttu aika lailla..sillon tällön soitto..ostin itselleni muuten hevosen koska ei ole kavereita! enkä tippaakaan kadu vaikka se kallis harrastus onkin..mukava mennä tallille..

No kyllä olikin turhiksien turhis.. *mä oon niin höpsö ja söpö, puhutaan taas musta jooko, sanokaa taas että oon söpö.. tai keksinkö muuten taas värjätä tukkaa vaikka..*

Anteeksi vaan, mutta tuollainen vaikutelma susta mulle tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Yks vain:
Alkuperäinen kirjoittaja Kopkop:
Ootko raskaana? :D

Tiedän tunteen..lapsuuden ystävän kans ollaan erkaannuttu aika lailla..sillon tällön soitto..ostin itselleni muuten hevosen koska ei ole kavereita! enkä tippaakaan kadu vaikka se kallis harrastus onkin..mukava mennä tallille..

No mä en ite viitti mun kaverille kauheesti soitella kun aina koitan soittaa niin se ei vastaa. Eikä se kauheen usein vastaa edes tekstiviesteihin, ja sit sillä on aina menoa... Ja sillä on aina niin kova kiire ja paljon tärkeämpiä kavereita kuin mä, on helpompaa odottaa et koska hän jaksaa jakaa aikaansa mullekin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä olikin turhiksien turhis.. *mä oon niin höpsö ja söpö, puhutaan taas musta jooko, sanokaa taas että oon söpö.. tai keksinkö muuten taas värjätä tukkaa vaikka..*

Anteeksi vaan, mutta tuollainen vaikutelma susta mulle tulee.

No sit tulee, ei mua kiinnosta mitä ihmiset musta ajattelee. Tää on keskustelupalsta jonne mullakin on oikeus tehdä niin monta turhaa aloitusta kuin mua huvittaa. Täältä kysytään mielipiteitä ja vuodatetaan tunteita, ja sitähän mä just teen. Mä kerron tänne tunteistani koska ei ole muitakaan joille vuodattaa. Mä kysyn täältä mielipidettä esim siitä et kannattaisko sitä tukkaa värjätä vai ei koska ei ole muitakaan joilta kysyä.
Et pää kiinni siellä :xmas: Sä et saa mua hiljenemään :D

No niin varmaan kuulostaakin mut mä oonkin ala-asteelta kestänyt sitä kun tää neiti täydellisyys vie mun poikaystävät ja kaverit, pettää lupauksensa ja peruu sovitut menot :D

siis miksi sä haluat olla tollaisen kaveri?

Alkuperäinen kirjoittaja ö:

siis miksi sä haluat olla tollaisen kaveri?

Koska ei mulla ole muitakaan kavereita...

Tosi kiva :) Tää voi hyvinkin olla se kerta kun kaveri pitää sanansa, ottihan hän itse yhteyttä suhun. Jos joudut pettymään, sit joudut, turha kai sitä on etukäteen aina pahimpaan varautua, itse en ainakaan ole kokenut että se pettymystä juurikaan lieventäisi :/

Heposet on ihania, pitää itsekin aloitella uudelleen ratsastelua kunhan tässä vähän elämä tasaantuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Tosi kiva :) Tää voi hyvinkin olla se kerta kun kaveri pitää sanansa, ottihan hän itse yhteyttä suhun. Jos joudut pettymään, sit joudut, turha kai sitä on etukäteen aina pahimpaan varautua, itse en ainakaan ole kokenut että se pettymystä juurikaan lieventäisi :/

Heposet on ihania, pitää itsekin aloitella uudelleen ratsastelua kunhan tässä vähän elämä tasaantuu :)

Niinpä... Olenhan mä monesti hänellekin kertonut miten mua ottaa päähän kun ei pidä kiinni sovitusta yms...

Yhteistyössä