No idioottihan tuo äiti oli, lapsi vaan imenyt vaikutteita liikaa esikuvaltaan. Kyllä lapselle pitää opettaa ettei ihmisille saa sanoa mitä sylki suuhun tuo vaan pitää miettiä miltä toisesta saattaa tuntua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
katsoin muuten tuota ohjelmaa ja meinasin tukehtua ruokaan :O
Ja myös sen se opetti minulle että miten ääliöitä palstalaisia on olemassa tällä palstalla.Olin niin pöyristyny siittä lapsen lihavuuden haukkumisesta että en saattanu moneen päivään käydä palstalla. Ja en ole itse ylipainoinen,eikä yksikään lapsista mutta teidän palstalaisten käytös pöyristytti todella.
Mielestäni kukaan ei saa sanoa toista lihavaksi, mutta ei totuuden sanominen mitään anteeksiantoa tarvitse. Lapsi tuskin haukkumamielellä sitä huudellut.
No idioottihan tuo äiti oli, lapsi vaan imenyt vaikutteita liikaa esikuvaltaan. Kyllä lapselle pitää opettaa ettei ihmisille saa sanoa mitä sylki suuhun tuo vaan pitää miettiä miltä toisesta saattaa tuntua.
Itse ajattelin niin, että lapsi oli vielä pieni ja ihan spontaanisti totesi, jolloin hän ei edes tiennyt tekevänsä väärin. Jo yhtäkkiä vain toinen vaatii anteeksi pyyntöä, niin ymmärtääkö lapsi edes miksi. Eriasia on, jos lapsi ilkuu ja haukkuu toista lihavaksi.